سوال مسلمان خیلی جالبه.
فقط من به سوالش
یک سوال دوم هم اضافه می کنم.
اگر برعکس قضیه باشه چطور؟
مثلاً من از بحثهای سیاسی در جمع اصلاً خوشم نمیاد.
البته من سیاسی نیستم،ولی تا حدودی به اینجور مباحث علاقه دارم،ولی چون یه حالت دلزدگی پیدا کردم نسبت به این موضوع
سیاست،و در تشخیص حق دچار تردیدهای فراوان شدم،و به این جمله که میگه سیاست بی پدر و مادره،اعتقاد
شدید پیدا کردم.پس خیلی دوست ندارم راجعش حرف بزنم.(این از این)
تو جمع اقایون اصلا دوست ندارم بحث سیاسی کنم،چون اصلا ادم حسابم نمیکنن،و ادم پیششون واقعا کم میاره،ولی تو جمع خانوما چون تا حدودی یه چیزای خیلی خیلی کوچولویی حالیم میشه :Dاز این بحثا خوشم میاد،
خیلی بهتر از حرفای خاله زنکی و اینکه کی دوست پسر داره کی نداره،امسال کدوم مانتو مده کدوم رنگ مده،فلان بازیگر مارک کیفش چیه و...،البته اینو در نظر داشته باشین که دوستای خودم در حد خودم یا پایینتر از خودم هستن تو این بحثا،پس راحتیم:P،وبحثای خانوما خیلی ملایم تر و مودبانه تر از مال اقایون هست،
وای دیدم اقایونی که وقتی بحث سیاسی میکنن کم میمونه همدیگه رو خفه کنن،چنان عصباتی میشن که ادم میترسه قاطی بحثشون بشه،بین خانوما اصلا ایجوری نیست،از بس خانوما ماهن
اگه یکی که خیلی حالیشه بشینم باهاش بحث کنم مسلما بازنده بحث هستم،پس اینجور مواقع میگم من از سیاست متنفرم،واه واه واه از یه چیزه دیگه بهتره حرف بزنیم.
اصلاً هم دوست ندارم خانمم در جمعی شروع به بحث سیاسی کنه.
گفتم دیگه منم دوست ندارم چون همیشه تو جمعهای فامیلیمون،همیشه این بحث ها هست و همیشه خانوما شاکین که باز اینا(اقایون)شروع کردن
،فقط اعصاب خوردیش برا ماها میمونه اصلا چرا راه دور بریم همیشه این بحثا تو خونه ما هست،یه داداش هم دارم که بطرز فجیعی سیاسی هستش،و خدا رو شکر
که چند ماه یه بار میاد خونه(خب چیکا کنم بحثای سیاسی نکنه دیگه،اونوقت قدمش بروی چشم
)،و دیگه همش با پدر جان در حال مجادله هستن،من هم که بعضی وقتا خودمو قاطی میکنم همش مسخرم میکنه اعتقاداتمو،و میگه تو اطلاعاتت خیلی ناقصه و ...پس ترجیح میدم سکوت کنم و حرص بخورم ولی بعضا نمیتونم خودمو کنترل کنم ومنفجر میشم
.
اگر شوهرتون چنین چیزی از شما بخواهد، شما قبول می کنید؟
یا اینکه فکر می کنید اینطوری او حق شما رو ازتون گرفته؟!
من چون اطلاعاتم خیلی دقیق نیس،ترجیح میدم بخاطر ابروی خودمم که شده حرف نزنم،اخه
اطلاعات اقایون ما قوی هستش،و یه پا کارشناس هستن برا خودشون،پس مشکلی نیس در رابطه با اینکه تو جمع ازین حرفا نزنم،ولی دوست
دارم همسر خودم،یه اطلاعات پایه ای داشته باشه دیگه اینکه دیگه اسم وزیر خارجه و مسکن وعلوم و....ندونه،از اوضاع کشورش خبر نداشته باشه،
واقعا در نظرم چندان جالب نیست،البته به نظر اغلب خانوما این تصورات من مسخره هست، در رابطه با بند دوم سوال ممنونشم میشم که بخواد منو کنترل کنه،ولی خانومایی که واقعا یه چیزایی حالیشونه دوست دارن ابراز وجود کنن و حرف بزنن،ولی دیگه ببینن این کارشون همسرشونو ناراحت میکنه،به هر حال انقدری درک دارن که کوتاه بیان
علاقه مندی ها (Bookmarks)