به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 73 نخستنخست ... 3456789101112131415161718192021222333435363 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 732

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 94 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    5,807
    سطح
    49
    Points: 5,807, Level: 49
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 1,724 در 298 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام اقای فرهنگ
    1.شغل ورشته تحصیلی؟
    2.شما ادم مغروری هستین؟غرور کجاها خوبه؟
    3.تا حالا شده مثل ابربهار گریه کنین تو این 5-6سال اخیر؟موافقین با این جمله که مگه مرد هم گریه میکنه؟
    4.زود میخندی یا یه ملت باید جمع شن بخندوننت؟
    5.چرا تو مهمونیا اگه موز گذاشته باشن هیشکی برنمیداره میگه که بی کلاسیه ،ممکنه بگن ندید بدید؟
    6. نظرت در رابطه با این بیت:مرد را اگر دردی باشد خوش است ،درد بی دردی علاجش اتش است ...چیه؟
    7.به نظرت دخترا باید سنگین و محجبه تو جامعه ظاهر بشن تا اقایون به گناه نیفتن یا پسرا نیگا نکنن؟تا حالا شده بی حجابی یه خانوم تورو به گناه بندازه؟
    8. اگه بفهمی فلان نقطه شهر گنجی مخفی هست وهیشکی خبر نداره میری پیدا کنیش؟برا خودت برمیداری یا میدی میراث فرهنگی؟

    9.یه جک بگو دور هم بخندیم.
    10.سربازی پسرا رو مرد میکنه؟دوس داشتی دخترا هم میرفتن سربازی؟
    11.دوس داری همسر ایندت خونه دار باشه یا شاغل؟چرا؟
    12.از مزایا ومعایب تک فرزند بودن بگو؟دوس داری خودت انشالله چن تا بچه داشته باشی؟

    گفتی سیزده برات نحسی میاره ،پس تا همین جا کافیه.

  2. 10 کاربر از پست مفید shayana تشکرکرده اند .

    shayana (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام فرهنگ جان. منم سوال دارم ازت

    1)اگه همسر آیندت از آکواریوم بازی و اینجور چیزا متنفر باشه چیکار میکنی؟

    2)خدای کجای زندگیته؟

    3)یکی از سوتی هات رو تعریف کن واسمون. یکی از اون جالباش رو ها.

    4)چرا پسرا (مخصوصا تو دوران مدرسه) همدیگه رو با اسم و فامیلی صدا میکنن؟(که البته فک کنم این عادت در سنین بالا هم ادامه داره)

    5)کدوم سال مدرست رو بیشتر از همه یادت مونده و شیرینه و چرا؟

    6)تا حالا شده از غذای مامانت ایراد بگیری؟

    7)جرأت داری خواستگاری بدون کت و شلوار بری؟ با همین لباسای معمولی که هر روز بیرون میپوشی بری؟

    8)چه هدفی دنبال میکنی با پرسیدن سوالای ریز شخصی؟

    9)خوبه ما هم سوالای ریز ازت بپرسیم؟


    10) کلاس میاره که غیبت بزنی ولی هر روز باشی؟ خب اگه هستی اون غیبتت رو چرا ورنمیداری؟

  4. 7 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    فرهنگ خان خسته نباشید72خسته نباشی
    _شما جدی و خشک هستید؟(بعضی وقتها جواباتون اینجوریه)!!
    اتفاقن خیلیم شوخم.

    _الان دیگه حاضرید با خانومی که ایده آلتون هست و توی یه فروشگاه کار میکنه ازدواج کنید؟
    امروز رفته بودیم مانتو فروشی یکیشون به دلم نشست.اگر سرکار بودم به مامانم می گفتم آمارشو در بیاره.

    _همیشه اینقدر کم حرف هستید؟
    من اصول دو بار گوش بده یه بار حرف بزن عقیده دارم.

    _چه چیزهایی فرهنگ رو خوشحال میکنه؟
    وقتی که یه پست مفید می ذارم.

    _چه چیزهایی فرهنگ رو ناراحت میکنه؟
    وقتی که به یه دختری می گم روابط دوستی نتیجه ای نداره قبول نمی کنه.

    _چجوری میشه فرهنگ رو عصبانی کرد؟
    وقتی مجبور باشم چیزای پیش پا افتاده رو توضیح بدم.

    _یکی یدونه بودن سخت نیست؟
    حوصلت سر می ره.

    _سربازی رفتین؟اگه آره یه خاطره از دوران سربازیتون برامون میگید؟
    یه ماجرا بگم.سربازا از گروه بانشون خیلی حساب می رن.گروه بان به یکی از سربازا می گه برو دم در هر وقت

    تیمسار اومد بیا بهم خبر بده.می ایسته دم در تیمسار وارد می شه،ازش می پرسه تیمسار تویی؟آره پدرت

    دراومدست،گروه بان منتظرته.

    _به نظرتون تالار همدردی کمکی به تغییر فرهنگ کرده؟
    با یه تالار نمی شه فرهنگو عوض کرد.رادیو تلوزیون و آموزش پرورشم باید کار انجام بدن. 180درجه عقایدم نسبت به روابط قبل ازدواج عوض شده.

    _جواب این سوال برام مهمه برا همین از همه میپرسم:سنی که داخل اش هستین بزرگ ترین حسن اش چیه؟
    گذر به بزرگسالی.

    _واقعا تا حالا عاشق نشدین؟
    هر وقت دختر گرفتم عاشقش می شم.

    _به نظرتون چه جوری میشه انسان بهتری بود؟ببخشید تصحیح میکنم،چجوری میتونیم انسان بدی نباشیم؟
    آزار نرسونیم.

    _آیا مطالعه براتون لذت بخشه؟اگر آره چه نوع کتابهایی؟
    قبلن آره.الآن بی حس شدم.مسایل مربوط به بعد روانی.

    _تا حالا شده بعد از دادن یه راهنمایی یا مشاوره توی تالار پشیمون شده باشید و نشه ویرایشش هم کرد؟
    اول فکر می کنم تا بعدن پشیمون نشم.

    _ در تالار پستی بوده که تاثیر زیادی روی شما داشته؟لطفا لینک بدین.
    مطالب آنی خانم و فرشته مهربون.

    _اهل ورزش هستین؟اگر آره چه ورزشی؟
    توتال کور

    _چه رنگی رو دوست دارید؟
    خاک،آسمون،گیاه

    سلام آقا فرهنگ. ميبينم كه نوبتتون شد.سلام.نوبت شمام می رسه.

    [تصویر: 100908826493.jpg]

    بفرماييد عينك شنا! آخه اون صندلي كه شما گذاشتين بيشتر شبيه تخت بيچه (beach) نه صندلي داغ. احيانا قصد برنز كردن ندارين؟
    من خودم برنزم.

    خب. حالا دست راستتونو بيارين بالا و اين جمله رو تكرار كنيد:
    سوگند ياد ميكنم كه جز حقيقت ننويسم !
    قسم هرچی به نفعم باشه جواب می دم.

    و اما سؤال ها!
    1.من توي تالار هاي ديگه افرادي با آواتار هاي زير ديدم. آيا با شما نسبتي دارن؟

    [تصویر: 100904412780.jpg]

    [تصویر: 229.jpg]
    نشناسمشون.

    2. فرهنگ خان شما كه انقدر با فرهنگ و اصيلي و با فرهنگ هيچ كشوري مخلوط نشدي و انقدر به فرهنگ كشورمون افتخار ميكني و ميگي اصالتمون تو فرهنگ هاي باستانيمونه، حتما ميدوني كه فرهنگ 13 از فرهنگ كشورهاي ديگر به فرهنگ كشور ما وارد شده و توي فرهنگ نياكان با فرهنگ ما نبوده. پس چرا اين فرهنگ باستاني رو فراموش كردين و ميگين 13 نحسه آقا فرهنگ با فرهنگ!
    برای من بدبیاری داشته.

    3. احيانا شركت هواپيمايي هما به پيشنهاد شما رديف سيزده هواپيماشون رو برنداشتن؟
    یکی از علل سقوط هواپیما همین ردیفه.گوش نمی دن که.

    4. اگر خانومتون 13 قلو حامله شن چيكار ميكنيد؟
    مگه جا می شن؟

    5. اگه گفتين تو اين پرانتز چند تا نقطه است؟ (.............)
    به تعدادی که سرکارم بذاری.

    6. چرا فكر ميكنيد من بدجنسم؟ اونم من به اين مهربوني و آرومي.
    خیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــلی.نمونه ای،یه دونه ای،تک تکی،پاکی.

    7.به هريك از شخصيت هاي كارتوني زير يكي از شخصيت هاي تالار رو كه بهشون ميخورن نسبت بدين:
    - mighmigh ؟؟؟؟؟
    - گرگه تو mighmigh ؟؟؟؟
    - تام بهشت
    - جري یاسا
    - تو يي تي ؟؟؟؟
    - سيليندي پيتي آنی خانم

    و اما دو سه تا سؤال هاي جدي گانه (سؤال هايي با مضمون جديت!) پاسخ هاتون لطف زيادي به من خواهند كرد. پيشاپيش ممنونم.


    8. به نظر شما چه چيزي باعث ميشه دانش و اطلاعات ما به مرحله ي عمل نرسه؟
    نبود امکانات.

    9. فكر ميكنيد ترس مانع پيشرفته يا باعث پيشرفت؟
    باد هم می تونه کشتی رو جلو ببره هم باعث غرقش بشه.ترسم همینطوره.هر چیزی از حد بگذره ضرره.

    10. چطور ميشه در بستري از عقايد جديد حركت كرد؟
    وقتی که بفهمیم اون عقاید به صلاحمونه.

    ممنون از وقتي كه در اختيارمون قرار دادين ( جو گيري ممنوع). اعتراف كنيد كه سؤال هام خيلي راحت بود. البته خودم ميدونم . همه هم قبول دارن. نظر شما چيه؟... فکرت درد نکنه. كجا با اين عجله؟بقیه رو جواب بدم. شما هم بايد جعبه شانستون رو انتخاب كنيد. كدوم يكي؟
    راست.
    [تصویر: 1270318084.jpg]

    سلام اقای فرهنگ72
    1.شغل ورشته تحصیلی؟
    علوم آزمایشگاه.

    2.شما ادم مغروری هستین؟غرور کجاها خوبه؟
    هستم.هیچ جا.

    3.تا حالا شده مثل ابربهار گریه کنین تو این 5-6سال اخیر؟موافقین با این جمله که مگه مرد هم گریه میکنه؟
    شده.نه.

    4.زود میخندی یا یه ملت باید جمع شن بخندوننت؟
    اگر نخوام نمی خندم.

    5.چرا تو مهمونیا اگه موز گذاشته باشن هیشکی برنمیداره میگه که بی کلاسیه ،ممکنه بگن ندید بدید؟
    من که بر می دارم.راحت خورده می شه،انرژی م می ده.

    6. نظرت در رابطه با این بیت:مرد را اگر دردی باشد خوش است ،درد بی دردی علاجش اتش است ...چیه؟
    می گه که صخره اگر ضربات چکش تحمل نکنه تندیس نمی شه.

    7.به نظرت دخترا باید سنگین و محجبه تو جامعه ظاهر بشن تا اقایون به گناه نیفتن یا پسرا نیگا نکنن؟تا حالا شده بی حجابی یه خانوم تورو به گناه بندازه؟
    هر چقدرم پوشیده باشن بازم یه چیزی برای نگاه کردن پیدا می کنیم.اگر زیبا باشه خالق زیباییشو تحسین می کنم.

    8. اگه بفهمی فلان نقطه شهر گنجی مخفی هست وهیشکی خبر نداره میری پیدا کنیش؟برا خودت برمیداری یا میدی میراث فرهنگی؟
    در پس هر گنجی،جنگی ست.

    [تصویر: 1303741235_27603_d83fbabdf1.gif]
    9.یه جک بگو دور هم بخندیم.
    غضنفر می ره امامزاده میبینه یه دختری می گه خدایا یه شوهر خوب به من بده.غضنفر خودشو می اندازه تو بغل دختره می گه خدایا هل نده .

    10.سربازی پسرا رو مرد میکنه؟دوس داشتی دخترا هم میرفتن سربازی؟
    بد نمی شد اگر می رفتن.

    11.دوس داری همسر ایندت خونه دار باشه یا شاغل؟چرا؟
    خانه دار شاغل.

    12.از مزایا ومعایب تک فرزند بودن بگو؟دوس داری خودت انشالله چن تا بچه داشته باشی؟
    مزایای مادی معایب معنوی.دو تا.

  6. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  7. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام فرهنگ جان. منم سوال دارم ازت
    سلام یاسا جان.منم جواب دارم.

    1)اگه همسر آیندت از آکواریوم بازی و اینجور چیزا متنفر باشه چیکار میکنی؟
    همون اول طی می کنه.

    2)خدای کجای زندگیته؟
    بالاسر

    3)یکی از سوتی هات رو تعریف کن واسمون. یکی از اون جالباش رو ها.
    یادم نمیاد.

    4)چرا پسرا (مخصوصا تو دوران مدرسه) همدیگه رو با اسم و فامیلی صدا میکنن؟(که البته فک کنم این عادت در سنین بالا هم ادامه داره)
    آره.واقعن چرا؟

    5)کدوم سال مدرست رو بیشتر از همه یادت مونده و شیرینه و چرا؟
    از دوران مدرسه حس خوبی ندارم.

    6)تا حالا شده از غذای مامانت ایراد بگیری؟
    اگر ایراد داشته باشه.

    7)جرأت داری خواستگاری بدون کت و شلوار بری؟ با همین لباسای معمولی که هر روز بیرون میپوشی بری؟
    چه اجباریه حتمن کت و شلوار باشه؟تیپ رسمی می زنم.

    8)چه هدفی دنبال میکنی با پرسیدن سوالای ریز شخصی؟
    تا ببین طرف چقدر محافظه کاره.

    9)خوبه ما هم سوالای ریز ازت بپرسیم؟
    هر سوالی دلت بخواد می تونی بکنی.

    [تصویر: www.hamdardi.com_2.net.jpg]
    10) کلاس میاره که غیبت بزنی ولی هر روز باشی؟ خب اگه هستی اون غیبتت رو چرا ورنمیداری؟

    ای بابا،پس کجایید؟همینجا
    فرهنگ خان خوب داری حال میکنی ها؟جات خالی.
    این بابا صندلیش سردشد.داغش کنید،پدرهمه رودرآورده الان بایدتاوانش روپس بده.
    زودباشیدسوال بپرسید.اونم ازنوع سختش.
    [تصویر: www.hamdardi.com_2.net.jpg]
    بلو اسکای
    بهشت
    خب مثل اینکه همه رفتن مرخصی .
    ولی من دارم حرص می خورم چون صندلیت خیلی سردشده!
    تااونابیان بیکارنشین واسه اسمای زیریه شکلک بذار:

    بالهای صداقت
    یاسا
    hamed65
    فرشته مهربان
    ani
    سرافراز
    ویکی هم برای من بذار

    بقیه رو بعدن می ذارم.

  8. 11 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    اگر 19 سالگی وارد دانشگاه شده باشی + 4 سال لیسانس + 3 سال فوق + 1 سال بیکاری + 5 سال سابقه کار،

    می شی 32 ساله. یکی دو سال بالا پایین.
    چه حساب كتابي!

    شکل گل های باغچه.
    مممنون

    ینی منو داغ نمی کنی؟اگر نباشی منم نمی شینم.

    كي گفته! حيف كه سوالهاي اصلي رو پرسيدن. ماشاءالله چه تند تند هم سوال مياد برات! حالا بسته امتحاني من!
    1- شبها خواب مي بيني ديگه؟ چه جور خوابهايي رو مرتب مي بيني؟
    2- تا حالا چايي دم كردي؟ زرد كمرنگ بود يا سياه قيرگون؟
    3- تا حالا به يه دختر شماره دادي؟
    4- بچه بودي آروم بودي يا شيطون؟ انگشت توي چشم بقيه بچه ها كردي؟
    5- وقتي توي جمع پسرونه مي شينين پشت سر دخترها چيا ميگين؟
    6- تيپ فشن تا حالا زدي؟
    7- راستي چند سالت بود؟
    9- بنظرت ما براي چي بدنيا اومديم؟ چه هدفي رو داريم دنبال مي كنيم؟
    10- اگر توي يك مسير طولاني مسافرت باشي كسي كنارت نشسته باشه و mp3 player روشن كنه و صداشو انقدر بلند كنه كه تو از آهنگ فقط وزوز ناهنجار بشنوي چيكار مي كني؟ بهش تذكر مي دي يا نه؟
    11- تا حالا شده از چراغ قرمز گازشو بگيري و بري؟
    12- اگر دختر برات دست نگه داره و بگه آقا در راه رضاي خدا منو سوار كن و اتفاقا خيلي هم خوشگل مشگل باشه سوارش ميكني؟
    14- فكر مي كني چرا كار پيدا نمي شه؟ اونايي كه كار پيدا كردن چيكار كردن؟
    15- تا حالا شده كسي ازت كاري بخواد بلد نباشي و قبول كني و اونوقت خرابكاري شده باشه؟
    16- چرا ميگن پسر كاكل زري؟ مگه ايرانيها كاكل مشكي نيستن؟
    17- از جايي كه الان زندگي مي كني خوشت مياد؟(راستي كجا بود؟) دوست داشتي كجاي ايران زندگي ميكردي؟
    18- بقيه ميگن خوشتيپي يا بدنيپي؟(بغير از ماردت)
    19-چندبار تاحالا تصادف كردي؟ ماشين رو زدي له كردي؟
    20- اگه برات كار پيدا بشه كه محيط مردونه باشه دوست داري؟ يا ترجيح مي دي مختلط باشه؟

    حالا اينارو داشته باش اگر پسر خوب بودي و جواب دادي بازم بهت سوال ميدم!:D




    راستي من چرا شكلكي كه براي من گذاشتي نمي بينم؟ دوباره بذار.

  10. 8 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    راستي من چرا شكلكي كه براي من گذاشتي نمي بينم؟ دوباره بذار
    چراخانم سرافراز!یکی برات گذاشته که داره آوازمی خونه.چون یادمه یه جاگفتی که دوست داشتی آوازبخونی.دقت کن یه دونه مونده به آخر!

  12. کاربر روبرو از پست مفید داملا تشکرکرده است .

    داملا (سه شنبه 06 اردیبهشت 90)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط آریاناng
    راستي من چرا شكلكي كه براي من گذاشتي نمي بينم؟ دوباره بذار
    چراخانم سرافراز!یکی برات گذاشته که داره آوازمی خونه.چون یادمه یه جاگفتی که دوست داشتی آوازبخونی.دقت کن یه دونه مونده به آخر!
    مرسي آريانا جون. من توي مرورگرم نمي بينمش. ولي ديدم كه يه آدرس jpg داره. الانم كه گفتي نگاه كردم بازم نمي بينم. از شما ممنونم.


  14. کاربر روبرو از پست مفید سرافراز تشکرکرده است .

    سرافراز (سه شنبه 06 اردیبهشت 90)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    می گم مثل اینکه این صندلی داغ ازتب وتاب افتاد،نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بیچاره آقاحامدچقدرسربه سرش گذاشتیدوسوالهای سخت سخت پرسیدید!!!!

    ولی آقافرهنگ شماناراحت نباش!!!میان ومی پرسن.

    1- تاچه حدمذهبی هستی؟(توضیح بده)

    2-قهوه دوست داری یانسکافه؟

    3- اگه بیاییم شهرتون وتوهمین سایت بهت اطلاع بدیم چیکارمیکنی؟میایی وخودت معرفی میکنی یااصلامحل نمی ذاری؟

    4-به نظرت چرا داره خودکشی میکنه؟

    5-اگه باخوردن یه قهوه برگردی به 200 سال پیش چیکارمی کنی؟

    6-فکرکن ازبانک زنگ میزنن ومیگن 1میلیارد برنده شدی ،بااین پول چیکارمی کنی؟

    7-تاحالا تقلب کردی؟(خداییش راستشوبگو)

    8- یه آرزو.....................

  16. 3 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (چهارشنبه 07 اردیبهشت 90)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    1- شبها خواب مي بيني ديگه؟ چه جور خوابهايي رو مرتب مي بيني؟

    بعضی وقتا.یادم نمی مونه.

    2- تا حالا چايي دم كردي؟ زرد كمرنگ بود يا سياه قيرگون؟

    این رنگی بود ___

    3- تا حالا به يه دختر شماره دادي؟

    اوووووووووه فراوون.یه دستگاه اختراع کردم از کنار دختر رد می شم شماره می ندازه.

    نه،آی دی دادم.

    4- بچه بودي آروم بودي يا شيطون؟ انگشت توي چشم بقيه بچه ها كردي؟

    آروم بودم.انگشت تو مماخشون می کردم.

    5- وقتي توي جمع پسرونه مي شينين پشت سر دخترها چيا ميگين؟

    می گیم فلان دختر چقدر نجیبه چقدر با حیاست هر تونست مخشو زودتر بزنه بقیه رو یه پیتزا مهمون کنه.

    اگر قرار باشه بفهمید که دیگه پشت سرتون نمی گفتیم.

    6- تيپ فشن تا حالا زدي؟

    بدم میاد.

    7- راستي چند سالت بود؟

    نگفتم چند سالم بود.

    9- بنظرت ما براي چي بدنيا اومديم؟ چه هدفي رو داريم دنبال مي كنيم؟

    زندگی کنیم.

    10- اگر توي يك مسير طولاني مسافرت باشي كسي كنارت نشسته باشه و mp3 player روشن كنه و صداشو انقدر بلند كنه كه تو از آهنگ فقط وزوز ناهنجار بشنوي چيكار مي كني؟ بهش تذكر مي دي يا نه؟

    بدم میاد از اینایی که این مسایل رعایت نمی کنن.البته خودشونم شاید متوجه نباشن.بهش می گم کم کنه.

    11- تا حالا شده از چراغ قرمز گازشو بگيري و بري؟

    به هیچ وج.

    12- اگر دختر برات دست نگه داره و بگه آقا در راه رضاي خدا منو سوار كن و اتفاقا خيلي هم خوشگل مشگل باشه سوارش ميكني؟

    اونقدر دزدی زیاده آدم می ترسه سوار کنه.

    14- فكر مي كني چرا كار پيدا نمي شه؟ اونايي كه كار پيدا كردن چيكار كردن؟

    پیدا می شه.ولی باید نفوذی داشته باشی.اتفاقن امروز رفته بودم اداره دامپزشکی پیگیر طرحم بشم.گفت هنوز مجوز

    ندادن،کی مجوز می دن؟نمی دونم.اگرم بدونه به من که نمی گه،به اطرافیان خودش می گه اونا بیان سرکار.


    15- تا حالا شده كسي ازت كاري بخواد بلد نباشي و قبول كني و اونوقت خرابكاري شده باشه؟

    می گم بلد نیستم.

    16- چرا ميگن پسر كاكل زري؟ مگه ايرانيها كاكل مشكي نيستن؟

    ریتمش جور در بیاد.

    17- از جايي كه الان زندگي مي كني خوشت مياد؟(راستي كجا بود؟) دوست داشتي كجاي ايران زندگي ميكردي؟

    حسابی.نگفته بودم کجام.همینجا که هستم.

    18- بقيه ميگن خوشتيپي يا بدنيپي؟(بغير از ماردت)

    خوش تیپ.

    19-چندبار تاحالا تصادف كردي؟ ماشين رو زدي له كردي؟

    رانندگی نمی کنم.

    20- اگه برات كار پيدا بشه كه محيط مردونه باشه دوست داري؟ يا ترجيح مي دي مختلط باشه؟

    فرقی نمی کنه.ولی عقیدم اینکه آدم تو محیط مختلط شاداب تره.به شرطی آدم جنبشو داشته باشه.

  18. 11 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    1- تاچه حدمذهبی هستی؟(توضیح بده)

    نیستم.

    2-قهوه دوست داری یانسکافه؟

    قهوه.

    3- اگه بیاییم شهرتون وتوهمین سایت بهت اطلاع بدیم چیکارمیکنی؟میایی وخودت معرفی میکنی یااصلامحل نمی ذاری؟

    من مدیر یکی از هتل های 5ستاره کرجم،بگو کی میای تا بهترین اتاقمونو برات کنار بذارم.تنهایی یا همراه داری؟چند روز

    می مونی؟سرویس رفت و آمد از فرودگاه تا هتل و برعکس فراهمه.

    اگر قرارمون نمایشگاه باشه و بقیه بچه هام باشن سعی می کنم بیام.

    4-به نظرت چرا داره خودکشی میکنه؟223

    لابد از سربازی برگشته دیده دختر مورد علاقش یه بچه تو راه داره.

    5-اگه باخوردن یه قهوه برگردی به 200 سال پیش چیکارمی کنی؟

    یه قهوه دیگه می خورم بر می گردم به 200 سال بعد.

    6-فکرکن ازبانک زنگ میزنن ومیگن 1میلیارد برنده شدی ،بااین پول چیکارمی کنی؟

    تومن یا ریال؟سرمایش می کنم.

    7-تاحالا تقلب کردی؟(خداییش راستشوبگو)

    رسوندم.

    8- یه آرزو.....................

    تمام کسایی که تکلیف زندگیشون مشخص نیست هر چه زودتر تکلیفشون مشخص بشه.به خصوص سابینا.

  20. 9 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 23 اردیبهشت 90)


 
صفحه 13 از 73 نخستنخست ... 3456789101112131415161718192021222333435363 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.