سلام اقای فرهنگ
1.شغل ورشته تحصیلی؟
2.شما ادم مغروری هستین؟غرور کجاها خوبه؟
3.تا حالا شده مثل ابربهار گریه کنین تو این 5-6سال اخیر؟موافقین با این جمله که مگه مرد هم گریه میکنه؟
4.زود میخندی یا یه ملت باید جمع شن بخندوننت؟
5.چرا تو مهمونیا اگه موز گذاشته باشن هیشکی برنمیداره میگه که بی کلاسیه ،ممکنه بگن ندید بدید؟
6. نظرت در رابطه با این بیت:مرد را اگر دردی باشد خوش است ،درد بی دردی علاجش اتش است ...چیه؟
7.به نظرت دخترا باید سنگین و محجبه تو جامعه ظاهر بشن تا اقایون به گناه نیفتن یا پسرا نیگا نکنن؟تا حالا شده بی حجابی یه خانوم تورو به گناه بندازه؟
8. اگه بفهمی فلان نقطه شهر گنجی مخفی هست وهیشکی خبر نداره میری پیدا کنیش؟برا خودت برمیداری یا میدی میراث فرهنگی؟
9.یه جک بگو دور هم بخندیم.
10.سربازی پسرا رو مرد میکنه؟دوس داشتی دخترا هم میرفتن سربازی؟
11.دوس داری همسر ایندت خونه دار باشه یا شاغل؟چرا؟
12.از مزایا ومعایب تک فرزند بودن بگو؟دوس داری خودت انشالله چن تا بچه داشته باشی؟
گفتی سیزده برات نحسی میاره ،پس تا همین جا کافیه.









پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)