به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 17 نخستنخست ... 34567891011121314151617 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 164
  1. #121
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    imoon عزيز اين كارو يه بار مي خواستم بكنم . دقيقا حرفايي رو كه بهم زدي بهش گفتم . و بهش گفتم فقط يه بار بياد تا آخرين بار مثل دو تا آدم حرفامونو بزنيم .
    به هيچ عنوان قبول نكرد و گفت از نظر اون همه چي تموم شده است . و تمايل نداره ديگه اصلا و به هيچوجه منو ببينه . گفت هر حرفي داري پاي تلفن بزن .
    دقيقا عين كلمات تو رو بهش گفتم و فقط خواستم كه يه ماه يا حداقل يه هفته با هم دوباره زندگي كنيم . به همه اشتباهاتمم اقرار كردم و گفتم ديگه تكرار نمي كنم . و يه كمي هم از ايراداي اونو گفتم چون بچه ها گفته بودن به هيچ عنوان سعي نكن ازش ايراد بگيري ولي با اين حال يه اشكالات اونم بهش گفتم ولي در نهايت گفت من همه اينا رو قبول دارم ولي بر نمي گردم به هيچ عنوان حتي يك ساعت ديگه برنمي گردم . ما دو تامون اشتباه كرديم ولي الان ديگه وقت برگشتن نيست .

    گفت بيخود ديگه به من و برگشتم فكر نكن . من همه اشتباهاي تو و خودمو مي دونم و مي دونم كه تو اين مدت خيلي از اشتباهاتو پي بردي و درست كرديوديگه تكرار نمي كني ولي متاسفانه با اين كه ناراحت مي شي ولي مجبورم بهت بگم من هيچ احساسي به تو ندارم ديگه و كسي رو هم كه بهش احساسي ندارم پيشش زندگي نمي كنم.

    اونروز اصلا التماسش نكردم و خيلي هم منطقي حرف زدم و اونم منطقي حرف زد . گفت ببين يه حرمتايي بين ما و خانواده هامون شكسته شده كه ديگه قابل برگشت نيست . من مي دونم كه تو از اين به بعد با هيچ مردي حتي حرفم نمي زني ولي متاسفانه نمي تونم گذشتتو ببخشم و دائم دارم به اين فكر مي كنم كه چه اتفاقاي ديگه اي ممكنه بين شما افتاده باشه . متاسفم شايد همونجور كه مي گي دارم اشتباه فكر مي كنم و چيزي بينتون نبوده ولي من چيكار كنم اين افكار منو از پا در آورده و هيچ جوريم از مغزم نمي ره بيرون.

  2. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (پنجشنبه 21 بهمن 89)

  3. #122
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مرداد 91 [ 03:14]
    تاریخ عضویت
    1389-7-26
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,417
    سطح
    36
    Points: 3,417, Level: 36
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 88 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    من جای شما بودم ، الان در حال حاضر این اتفاقت رو قبول می‌کردم، و به این فکر میفتادم که دیگه کاری نکنم از این بدتر بشه.

    منم شوهرمو ۸ ماه که ندیدمش. چون خودش عزم خواسته که تو این مدت کاری بهش نداشته باشم. البته ناگفته نماند که منم شرایطی مثل تورو داشتم حدود ۹-۱۰ ماه پیش. اما خدا میدونه که خودمو تغییر دادم .حالا هم از پشت تلفن بهم میگه که رفتارت تغییر کرده، صحبتت کردنت تغییر کرده، حالا مونده که با هم هم زندگی‌ کنیم ببینیم با هم خوشحال هستیم یا نه!!!! منم تحمل کردم، صبر کردم. خودمو با درس و دوستهای خوب و کار سرگرم کردم..

    پس مطمئن باش میفهممت....چون در شرایط تو بودم.

    تو خودت می‌خوای چیکار کنی‌؟ می‌خوای جدا بشی‌ ازش؟ دیگه دوستش نداری؟ یا از سر اینکه عادت کردی بهش نمیتونی‌ تحمل دوریش رو بکنی‌؟

  4. 2 کاربر از پست مفید azadehh_mm تشکرکرده اند .

    azadehh_mm (یکشنبه 24 بهمن 89)

  5. #123
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    ببین باید بدونی دیگه این اخرین شانسته ....
    تمام توانتو بکار ببر ... باید باهاش روراست و صورت به صورت صحبت کنی ...حتی اگه مخالفت کرد بگو به شرط دیدنت طلاق میدم ...
    وقتی دیدش حرفاتو بزن ..تاکید میکنم الان اصلا از همسرت توقع نداشته باش که درکت کنه ..پس اگه اه و ناله کنی جلوش سری جبهه میگره ..پس حواست باشه ....خیلی سنجیده عمل کن ...پشتیبانت کسی که هممون بهش افتخار میکنیم ...اگه از ته قلبت یادش بیافتی دل اروم میشه ..
    پس نگران نباش ..برات دعا میکنیم ...
    تو میتونی روحیتو برگردون و از همه مهمتر حالا باید سعی کنی که بخندی
    میدونم سخته ولی خیلی موثره

  6. #124
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    حتي بهش گفتم بيا بريم پيش مشاوره شايد بتونه كمكت كنه كه اين فكرارو فراموش كني منم هر كاري از دستم بر مي آد مي كنم تا زندگيمونو نجات بديم . گفت شرمنده ام . پيش مشاوره هم رفتم ولي مشاور هيچوقت نمي فهمه من چه حسي دارم .

    من بايد برم سعيمو مي كنم دوباره باشه چشم .
    مرسي

  7. #125
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    سعی کن با این حرف که به شرطی رازی میشم بیام که بیبینمت بکشونیش بیاد ...
    بهش بفهمون که خیلی ها این گذشته ها رو ندارند ولی خوشبخت هم نیستند ...
    حرفات خیلی موثره دقت کن بهش چی میکی

  8. #126
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 16:34]
    تاریخ عضویت
    1388-6-10
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    2,754
    سطح
    32
    Points: 2,754, Level: 32
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    168

    تشکرشده 169 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin

    مي دونم به خاطر اشتباهات گذشتم بوده . همون روز اول كه از خونه رفت بهترين كار همين بود كه مي رفتم و مسالمت آميز طلاق مي گرفتم . شايد اونوقت بعد يه مدت پشيمون مي شد و بر مي گشت ولي الان به خاطر اينكه يك ماه سر دووندمش ازم متنفره و مي خواد انتقام بگيره .
    اينم نتيجه صبر يه ماهه من بود .
    سبکتکین عزیز ! بهت راهنمایی کردن و گفتن صبر کن . درسته. اما در کنارش گفتن هیچکاری به کارش نداشته باش تماس نگیر و... . آخه این چه جور صبر کردنیه که رفتی دسته گل گرفتی التماسش کردی و... . اینقدر نگو صبر کردم. تو کار خودتو کردی. صبر کجا بود؟
    واقعا ادم نمیدونه چی باید بگه.

  9. #127
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مرداد 90 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,720
    سطح
    24
    Points: 1,720, Level: 24
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    عزيز من فقط ميتونم بهت بگم توكلت به خدا باشه
    بعدشم تو ميتوني روپاي خودت وايسي .تحصيلكرده اي .كار ميكني
    شوهرت اگه خودش نخواد راضي نمي شه
    فقط خودش بايد بخواد كه برگرده به زندگي

    از كسيم نترس
    هر چي خدا بخواد همون ميشه

    تو تلاش خودتو كردي


  10. کاربر روبرو از پست مفید hazadeh تشکرکرده است .

    hazadeh (یکشنبه 24 بهمن 89)

  11. #128
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    سبکتگین جان سلام.

    متاسفم که اینقد غمگینی و شرایط سختی را می گذرونی. سرزنش خودت یا همسرت و دنبال مقصر گشتن و ... راه به جایی نمی بره.

    در شرایط موجود ایشون قصدش طلاق است. احتمالا هم می خواهند مهریه و حق و حقوق شما را ندهند یا بخشی از آن را بدهند. شما بخاطر مساله ای که ازش ترس داری و مدارکش هم موجود است ( حتی اگر قانونی چیزی متوجه شما نباشه یا مجازاتش خفیف باشه، شما از آبرو و شرایط خانواده می ترسی )، مجبوری که همه چیز را قبول کنی. پس شنبه صبح با ایشون برو دفتر وکیلش. موافقتت را اعلام کن و برای عقدنامه هم یک درخواست جدید بدهید.

    بعد هم یک مسافرت چند روزه برو و وقتی برگشتی یک سبک تکین جدید باش و زندگی ات را از نو شروع کن. چاره ای نیست.
    به فکر اصلاح خودت و مشاوره ی بلند مدت باش.

    اگر مساله ی ترس شما از خانواده و شرایطی که گفتی نبود و مدارکی از ارتباطتون با اون آقا نداشتند شاید می شد کاری کرد یا طلاق را حداقل به تعویق انداخت.

    زندگی به آخر نرسیده. خیلی ها با دردهایی بدتر از درد شما دارند زندگی می کنند. اینقدر خودت را سرزنش نکن.

  12. 5 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (شنبه 23 بهمن 89)

  13. #129
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    سلام عزیز دلم

    آروم باش ..
    آروم ، آروم ، آروم ...

    نترس سبکتکین خوب من ..
    هیشکی نمی تونه به تو آسیب بزنه عزیز دلم ..
    هیشکی از غصه خوردن تو خوشحال نمی شه عزیز دل من ..
    تو خوبی و غیر از این چیزی نیست .
    توی خوب بودن خودت شک نکن ..
    توی دوست داشتنی بودن خودت تردید نکن ..

    تو پر از محبتی و پر از عاطفه ..



    همه چیز درست می شه گل من .. همه چیز ..
    «درست» همیشه اون چیزی نیست که ما فکر می کنیم ..
    گاهی باید خودتو به جریان آب بسپری و اجازه بدی آب تو رو با خودش ببره .
    .

    اینکارو بکن خوب من ..
    نه به خاطر هیچ کس ..
    فقط به خاطر خودت ..
    و
    به خاطر همه ی ارزشهای خودت ..
    و به خاطر همه ی اون چیزی که سرمایه ی وجودته ..
    فقط به خاطر سبکتکین ..
    نه به خاطر همسر ..
    نه به خاطر مادر..
    نه به خاطر پدر ..
    نه به خاطر برادر ..

    و نه به خاطر هیچ کس دیگه ای ..

    فقط و فقط به خاطر خودت ..
    به خاطر سبکتکین که یک انسانه ..
    یک انسان ارزشمند و دوست داشتنی ..
    حتی اگه اشتباهاتی داره ..
    مثل همه ی انسانهای با ارزش دیگه ..


    نترس عزیز دلم ..

    کی می تونه مدعی باشه هیچ اشتباهی نداشته ..
    یا دیگه هیچ وقت اشتباه نخواهد کرد ..
    یا دیگه یه عقل کل شده .
    .


    دست از تلاش بردار عزیز دلم ..
    کمی از فکر و خیال دست بکش نازنین من ..
    خیلی خسته ای ..
    روی شونه هات فشار زیادی وجود داره ..
    بزارشون زمین .. و آروم باش ...


    زندگی جریان داره ..
    با همه سختیهاش ..
    با همه ی تلخیها و شیرینیهاش ..

    چه بخوای و چه نخوای ..
    چه باشی و چه نباشی ..

    ...

    زندگی در همین دیروز و در همین لحظه خلاصه نشده ..
    هزار راه نرفته وجود داره ..


    .. آروم باش دوست من ..
    آروم .. آروم .. آروم ..




  14. 13 کاربر از پست مفید طاهره تشکرکرده اند .

    طاهره (جمعه 22 بهمن 89)

  15. #130
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    واقعا میخوام بگم من از این وضعیت که یک مراجع رو اینقدر سرزنش می کنید تو بدترین روزهای زندگیش بسیار دلگیر شدم !
    The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  16. 3 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (شنبه 23 بهمن 89)


 
صفحه 13 از 17 نخستنخست ... 34567891011121314151617 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. میخوام تغییرکنم...
    توسط tamanna139269 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:43
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.