RE: نظرتان درباره خانم فزشته مهربان مدير تالار چه است
سلام
آقای ابراهیمی شما که به اندازه تمام اعضای همدردی تعریف کردین
من به شخصه راهنمایی ها و طرز بیانشونو می پسندم. راهنمایی هاشونو جوری بیان می کنن که آدم خیلی راحت می تونه بپذرتشون. بدون اینکه احساس جبهه گیری تو شخص ایجاد کنه، بر عکس بعضی از دوستان همدردی که صاف می زنن تو برجک آدم!
در مورد مدیریتشون شناخت و اطلاعی ندارم، بنابراین علی رغم بعضی چیزهای ضد و نقیضی که شنیدم نمی تونم اظهار نظری کنم.
ان شاالله که همیشه موفق و در حال پیشرفت باشن.
[size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)