به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 29 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202122 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 286
  1. #111
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    بیکاریم دیگه بیکار...

  2. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 03 تیر 99)

  3. #112
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    بیکاریم دیگه بیکار...
    آقا غلام تاپیکتون به نام فراموشی لازم دارم را خوندم و میخوام بعنوان یکی از کاربران همدردی راهنماییتون کنم ... اونجا نتونستم بنویسم چون محدودیت پست داشتم .

    آقا غلام من یه بار برای فراموشی یک موردی خیلی تلاش میکردم چون یادآوری برام اذیت کننده بود ... رفتم پیش یکی از اساتید خوبم و ایشون به من گفتن هر چی بیشتر تلاش کنی تا اون فکر را کنار بزاری و فراموش کنی بیشتر میاد سراغت واذیتت میکنه و قوی تر میشه ...دیدم دارن درست میگن و من هم همین کار را کردم و نتیجه ی نسبتا خوبی گرفتم ....
    این مسائل عاطفی ممکنه توی جلسات خواستگاری پیش بیاد ... برای من که تا حالا پیش نیومده چون هنوز با کسی صحبت نکردم و تجربه ای در این زمینه ندارم ولی اینقدر میدونم شما بیشتر احساساتی هستین و نیتتون خوبه .... چند وقت دیگه ان شاءالله یه جای دیگه میرین خواستگاری و یکی دیگه رو میبینید ....به قضیه ی تقدیر هم در ازدواج اهمیت بدین ... هر کسی جفت خودش را دااره ... این را فراموش نکنید.... امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره .
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  4. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    gholam1234 (سه شنبه 03 تیر 99)

  5. #113
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    آقا غلام تاپیکتون به نام فراموشی لازم دارم را خوندم و میخوام بعنوان یکی از کاربران همدردی راهنماییتون کنم ... اونجا نتونستم بنویسم چون محدودیت پست داشتم .

    آقا غلام من یه بار برای فراموشی یک موردی خیلی تلاش میکردم چون یادآوری برام اذیت کننده بود ... رفتم پیش یکی از اساتید خوبم و ایشون به من گفتن هر چی بیشتر تلاش کنی تا اون فکر را کنار بزاری و فراموش کنی بیشتر میاد سراغت واذیتت میکنه و قوی تر میشه ...دیدم دارن درست میگن و من هم همین کار را کردم و نتیجه ی نسبتا خوبی گرفتم ....
    این مسائل عاطفی ممکنه توی جلسات خواستگاری پیش بیاد ... برای من که تا حالا پیش نیومده چون هنوز با کسی صحبت نکردم و تجربه ای در این زمینه ندارم ولی اینقدر میدونم شما بیشتر احساساتی هستین و نیتتون خوبه .... چند وقت دیگه ان شاءالله یه جای دیگه میرین خواستگاری و یکی دیگه رو میبینید ....به قضیه ی تقدیر هم در ازدواج اهمیت بدین ... هر کسی جفت خودش را دااره ... این را فراموش نکنید.... امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره .
    ممنونم سون بزرگوار، لطف کردی. اره همونموقع هم صحبت دوستان مخصوصا mvaz خیلی بهم کمک کرد. اینکه حذف کامل این اتفاق ممکن نیست و بایستی کنار بیای با این قضیه. البته قضیه ما از یه خاستگاری ساده بیشتر بود و رفت و آمدهای زیادی انجام شده بود...
    در مورد تقدیر هم خب اعتقاد به این قضایا، اعتقاد قوی میخاد که خب من خودم ندارم. ولی بعضی وقتا میگم ما قسمت هم نبودیم و یه مقدار راحتترم میکنه. البته خدا رو شکر دیگه تقریبا فراموش کردم قضیه رو ....

  6. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 03 تیر 99)

  7. #114
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام عصر بخیر ؛ خب داریم تقریبا به سؤلات پایانی نزدیک میشویم ولی نگران نباشید شعله ی صندلی همچنان تا 5 تیر روشن کم سو خواهد بود ...
    در آخر شاید من هم نظرم را در پشت صحنه بگم .

    حالا چند تا سؤال چند گزینه ای براتون دارم لطفا پاسخ بدین .

    173_ آیا خود را فردی خودکاو و درونگر تلقی میکنید؟
    الف) بله قطعا
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر به هیچ وجه

    174- چگونه با تغییرات مواجه میشوید؟
    الف) به پیشواز و استقبال آنها میروید
    ب) به خوبی خود را با آنها سازگار و هماهنگ میکنید
    ج) تا جای ممکن از آنها فرار میکنید

    175- از کجا ، بیشترین قدرت احساسی تان را دریافت میکنید؟
    الف) از درون خود
    ب) از محیط اطرافتان

    176- آیا به جزییات اهمیت زیادی میدهید و به اصطلاح مو را از ماست بیرون میکشید؟
    الف) بله
    ب) تا حدی
    ج) خیر

    177- آیا در قبال ارتباطهایتان احساس تعهد و مسئولیت میکنید؟
    الف) بله
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر

    178- کدام یک از گزینه های زیر بهتر از همه خصوصیات شما را توصیف میکند؟
    الف) پرشور، مشتاق، پر حرارت و سرشار از انرژی
    ب) با ثبات، پیگیر، منطقی و اهل عمل
    ج) عاطفی و روشنفکر
    د) حساس و تحریک پذیر

    179- آیا خود را فردی کاری و فعال تلقی میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    180- آیا در زمینه خرج کردن پول، خوب و حساب شده عمل میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    181- آیا خود را فردی مبتکر و خلاق تلقی میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    182- آیا فردی جسور و بی پروا هستید؟
    الف) بله
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر

    183- آیا خود را فردی لذت طلب تلقی میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    184- آیا فردی کمال گرا هستید؟
    الف) بله
    ب) خیر

    185- آیا احساسات و عواطف خود را بروز میدهید؟
    الف ) بله همیشه
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر اصلا

    186- اطرافیانتان شما را چگونه توصیف میکنند؟
    الف) فردی واقع نگر
    ب) فردی آرمانگرا

    187- در یک مهمانی معمولا:
    الف) به پذیرایی از دیگران میپردازید
    ب) با گفتن لطیفه دیگران را به خنده وا میدارید
    ج) در کنار دوستان یا خویشاوندان مینشینید و سخت سرگرم گپ زدن با آنها میشوید
    د) خاطرات شیرین و جالبتان را برای دیگران تعریف می کنید
    ل) با همه سر صحبت را باز میکنید و هر چند دقیقه یک بار کنار فرد جدیدی مینشینید
    م) در گوشه ای دنج مینشینید و در سکوت و تنهایی رفتار دیگران را زیر نظر میگیرید
    ی) برای مهمانان میوه پوست میکنید و توجه همه را به خود جلب میکنید
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  8. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    gholam1234 (سه شنبه 03 تیر 99)

  9. #115
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام عصر بخیر ؛ خب داریم تقریبا به سؤلات پایانی نزدیک میشویم ولی نگران نباشید شعله ی صندلی همچنان تا 5 تیر روشن کم سو خواهد بود ...
    در آخر شاید من هم نظرم را در پشت صحنه بگم .

    حالا چند تا سؤال چند گزینه ای براتون دارم لطفا پاسخ بدین .

    173_ آیا خود را فردی خودکاو و درونگر تلقی میکنید؟
    الف) بله قطعا
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر به هیچ وجه

    الف متاسفانه
    174- چگونه با تغییرات مواجه میشوید؟
    الف) به پیشواز و استقبال آنها میروید
    ب) به خوبی خود را با آنها سازگار و هماهنگ میکنید
    ج) تا جای ممکن از آنها فرار میکنید

    مورد ب
    175- از کجا ، بیشترین قدرت احساسی تان را دریافت میکنید؟
    الف) از درون خود
    ب) از محیط اطرافتان

    جفتش
    176- آیا به جزییات اهمیت زیادی میدهید و به اصطلاح مو را از ماست بیرون میکشید؟
    الف) بله
    ب) تا حدی
    ج) خیر

    ب

    177- آیا در قبال ارتباطهایتان احساس تعهد و مسئولیت میکنید؟
    الف) بله
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر

    الف به شدت

    178- کدام یک از گزینه های زیر بهتر از همه خصوصیات شما را توصیف میکند؟
    الف) پرشور، مشتاق، پر حرارت و سرشار از انرژی
    ب) با ثبات، پیگیر، منطقی و اهل عمل
    ج) عاطفی و روشنفکر
    د) حساس و تحریک پذیر

    بیشتر مورد ب، ولی عاطفی و مقدار کمی حساس هم هستم.

    179- آیا خود را فردی کاری و فعال تلقی میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    الف، اگه کاری که برام تعریف میشه مشخص باشه، اره. خیلی خوب کار میکنم.

    180- آیا در زمینه خرج کردن پول، خوب و حساب شده عمل میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    الف

    181- آیا خود را فردی مبتکر و خلاق تلقی میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    ب

    182- آیا فردی جسور و بی پروا هستید؟
    الف) بله
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر

    ج

    183- آیا خود را فردی لذت طلب تلقی میکنید؟
    الف) بله کاملا
    ب) تا حدی
    ج) خیر اصلا

    ب

    184- آیا فردی کمال گرا هستید؟
    الف) بله
    ب) خیر

    الف، متاسفانه

    185- آیا احساسات و عواطف خود را بروز میدهید؟
    الف ) بله همیشه
    ب) گاهی اوقات
    ج) خیر اصلا
    ب

    186- اطرافیا
    تان شما را چگونه توصیف میکنند؟
    الف) فردی واقع نگر
    ب) فردی آرمانگرا

    الف

    187- در یک مهمانی معمولا:
    الف) به پذیرایی از دیگران میپردازید
    ب) با گفتن لطیفه دیگران را به خنده وا میدارید
    ج) در کنار دوستان یا خویشاوندان مینشینید و سخت سرگرم گپ زدن با آنها میشوید
    د) خاطرات شیرین و جالبتان را برای دیگران تعریف می کنید
    ل) با همه سر صحبت را باز میکنید و هر چند دقیقه یک بار کنار فرد جدیدی مینشینید
    م) در گوشه ای دنج مینشینید و در سکوت و تنهایی رفتار دیگران را زیر نظر میگیرید
    ی) برای مهمانان میوه پوست میکنید و توجه همه را به خود جلب میکنید
    بیشتر م، ولی د هم بعضی وقتا پیش میاد.

  10. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 03 تیر 99)

  11. #116
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    آقا غلام حدود دو سال پیش یه تست توی اینترنت بود با نام « در چه ماهی باید متولد میشدید »

    من هم رفتم اون سؤلات چند گرینه ای را حل کردم و امتیازم مشخص شد باید در ماه آبان متولد میشدم .... یعنی خصوصیات اخلاقیم مثل آبان ماهی ها هست .


    از کل خانواده این تست را گرفتم ...

    الآن هم همین سؤلات چند گرینه ای که حل کردین همونه ... من نمیدونم چه ماهی متولد شدین ولی این تست میگه باید در ماه شهریور متولد میشدید ...برین ویژگی های مرد های شهریوری را بخوانید حتما خودتونو پیدا میکنید ...

    این هم یه زنگ تفریح بود.
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  12. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    gholam1234 (سه شنبه 03 تیر 99)

  13. #117
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    آقا غلام حدود دو سال پیش یه تست توی اینترنت بود با نام « در چه ماهی باید متولد میشدید »

    من هم رفتم اون سؤلات چند گرینه ای را حل کردم و امتیازم مشخص شد باید در ماه آبان متولد میشدم .... یعنی خصوصیات اخلاقیم مثل آبان ماهی ها هست .


    از کل خانواده این تست را گرفتم ...

    الآن هم همین سؤلات چند گرینه ای که حل کردین همونه ... من نمیدونم چه ماهی متولد شدین ولی این تست میگه باید در ماه شهریور متولد میشدید ...برین ویژگی های مرد های شهریوری را بخوانید حتما خودتونو پیدا میکنید ...

    این هم یه زنگ تفریح بود.
    ممنونم، ولی اعتقادی ندارم به این تستها و ابنجور موارد

  14. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 03 تیر 99)

  15. #118
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    ممنونم، ولی اعتقادی ندارم به این تستها و ابنجور موارد
    ایرادی نداره خیلی از آدما به این چیزا باور ندارن
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  16. #119
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    ایرادی نداره خیلی از آدما به این چیزا باور ندارن

    باز هم سوال بکنین خیلی ریز شدم توی این چند روز توی خودم لطف کردین تست ماه تولد رو گذاشتین.

  17. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 03 تیر 99)

  18. #120
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    188_ دوست دارید کانون توجه باشید؟

    189_ ترجیح میدهید تعداد محدودی دوست داشته باشید؟ چرا؟

    190_ به چند درصد دوستانتون اعتماد دارین ؟

    191_ به دیگران هم فرصت حرف زدن میدهید و یا نه متکلم وحده هستید؟

    192_ آیا با هرکسی حرفی برای صحبت پیدا میکنید؟

    193_ دوست دارید شما به سمت دیگران بروید و یا دیگران به سمت شما بیان؟

    194_ اگه زمان زیادی رو با دیگران صرف کنید حتی تلفنی ، حوصلتون سر میره؟

    195_ در ملاقات با افراد جدید راحت هستید؟

    196_ به نظر شما باید به کودکان آموزش داد تا همیشه بهترین باشند؟ چرا؟

    197_ وقتی کسی با شما صحبت میکند همچنان افکار شخصی خودتون رو دنبال میکنید؟

    198_ همیشه به موقع سر قرار حاضر میشوید؟

    199_ احساس میکنید که کارها باید همین حالا و خیلی سریع انجام بشه؟

    200_ خودتون و دیگران رو هنگام ارتکاب اشتباه مسخره میکنید؟

    201_ آیا با والدینتون احساس نزدیکی میکنید؟

    202_ با دیگران رقابت میکنید؟ چرا؟

    203_ چقدر خودتون رو میشناسید؟ ( خودتون رو در چند خط توصیف کنید از کودکی تا به الآن)

    204_ دقیقه نودی هستید؟

    205_ براتون مهمه که ازتون تعریف و قدرشناسی بشه؟

    206_ گذشته... حال ... آینده... به کدوم بیشتر فکر میکنید؟

    207_ برای اینکه بتونید استراحت کنید باید کارتون رو تمام کنید؟

    208_ به اندیشه ی دیگران بیشتر بها میدید یا احساساتشون؟

    209_ گروه خونی شما؟

    210_ دوست دارید چی داشته باشید که الآن ندارید به طوریکه خیلی خوشحالتون بکنه؟

    211_ کسب علم مهمه یا کسب مدرک؟

    212_ اگه قرار باشه هزینه یکی از مکان های زیر را به شما بدهند دوست دارید به کجا سفر کنید ؟
    جزایر قناری... مکه... فرانسه... کیش.... آبشار نیاگارا

    213_ از چه حیوانی بیشتر از همه خوشتون میاد؟

    214_ به نظر شما چیزی وجود داره که نشه با پول خرید؟

    215_ در روز چقدر به خدا فکر میکنید و براش زمان میذارید؟ ( پاسخ به این سؤال اختیاریه فقط بهش فکر کنید)

    216_ اگه مردی ژولیده و کثیف کنار خیابون کنار ماشینتون داره جون میده و باید برسه به بیمارستان ,عکس العملتون چیه ؟ میرسونیدش ؟ نمی ترسید دزد باشه؟

    217_ هيچوقت كتاب بغل دستيتون رو يواشكي خط خطي كرديد؟

    218_ شدیدترین دعوای عمرتون؟

    219_ اگر بخواهیم شکنجتون بدیم چه راهی پیشنهاد میدید؟

    220_ یه آرزو کنید که محال نباشه اما زیاد هم دم دست نباشه؟

    221_ برای یک جانی ,,, اعدام یا حبس ابد؟

    222_ آیا اعتقاد دارید حقوق زنان باید مساوی مردان باشد یا مشابه آنان؟

    223_ کدام مرحله از زندگیتون رو بیشتردوست دارید؟ چرا؟

    224_ تا حالا گول خوردید ؟

    225_ فکر کنید ثروتمند ترین انسان بودید!! الان کجا بودید و چه میکردید ؟

    226_ خانم ها سخت تصمیم میگیرند یا آقایون؟

    227_ اگر یک قدرت ماورای طبیعی می تونستید داشته باشید ، چی بود و چرا ؟

    228_ به چی تو خودتون بیشتر از همه چیز افتخار میکنید؟

    229_ تابحال شده کباب درست کنید وبقیه بخورن؟اگه آره نظرشون چی بوده؟

    230_ اگه سؤلات ادامه داشته باشن خوشحال میشید یا ناراحت ؟؟
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !


 
صفحه 12 از 29 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202122 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.