تشکرشده 1,898 در 451 پست
ammin (سه شنبه 14 شهریور 96), m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (چهارشنبه 15 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 14 شهریور 96), بی نهایت (دوشنبه 29 آبان 96), باغبان (سه شنبه 14 شهریور 96), صبا_2009 (سه شنبه 14 شهریور 96)
تشکرشده 1,898 در 451 پست
تشکرشده 1,898 در 451 پست
m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (چهارشنبه 15 شهریور 96), بی نهایت (دوشنبه 29 آبان 96), باغبان (چهارشنبه 15 شهریور 96)
تشکرشده 1,898 در 451 پست
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام، تشکر از خانم عشق آفرین
---------
از امروز نوبت خانم پاییزه هست تا شنبه.
موفق باشید
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
سلام ویژه خدمت خانم پاییزه عزیز
حالتون خوبه؟
گل پسرت خوبه؟
ایشون که مشخصه چون جنوبیه پس خونگرم و مهمان نوازه
بسیار مهربان
دل نازک
ساده و بی آلایش
از زمانی که اومدن همدردی تلاش می کنند درس های همدردی را توی زندگی خوب پس بدهند حدود 50 درصد به نظر می یاد موفق بوده اند.
وضعیت مالی متوسط
اخیرا صبور تر شدن
بختیاری
آشپزیشون خوبه و خیلی روی چیدمان ودیزاین وسواس به خرج می دهند.
از لحاظ اعتقادی میانه
دوست کمی دارند
کمی خجالتی
از نظر ایشون همه باید ازشون راضی باشند و براشون سخته کسی ازشون ناراحت بشه حتی اگر خودش تقصیری در ماجرا نداشته باشه.
مودب
عزیزم بهترین ها را برات آرزو می کنم.
mohamad.reza164 (پنجشنبه 16 شهریور 96), paiize (پنجشنبه 16 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 16 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96), صبا_2009 (پنجشنبه 16 شهریور 96)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام
من پاییزه جون رو خیلی نمی شناسم واسه همین ممکنه تصویرم غلط باشه.
یه خانم خیلی خیلی مهربون.
خیلی احساساتی.
کدبانو
آشپزی و خانه داری و نظم خونه ش خوب.
زودرنج و با اشک های بسیار.
دلسوزززززز.
مامان خوبیه و از موقعی که بچه دار شده صبورتر و پخته تر شده.
مذهبی و سنتیه.
پوشیده و ساده پوش و در عین حال آراسته و موقر لباس می پوشه.
تقریبا همه فکرش درگیر کلمه خانواده هست.
خوش برخورده. ولی فکر کنم دیر دوست میشه.
از رو ظاهرش میشه فهمید ناراحته یا خوشحال و یه جورایی برونگراست ولی کلا آرومه.
براش آرزوی خوشبختی و شادی می کنم.![]()
mohamad.reza164 (شنبه 18 شهریور 96), paiize (پنجشنبه 16 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 16 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام،
بابا آفرین
صد افرین
هزار و سیصد افرین
نه ببخشید این جمله ها به این قضیه ربط نداشت
خانم فرشته اردی بهشت، میشل، شیدا،عشق افرین، شمیم الزهرا
اقای امین، ام رضا 91، محمدرضا 164، باغبان .....
کجایین؟
نوبت خانم پاییزه است! تو تک تک برنامه های شما دوستان شرکت کردند.
-------------
اصلا حالا که اینجور شد، برنامه اشون رو تا همتون نظر ندین تموم نمی کنیم!![]()
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام خانم پاییزه
عید غدیر بر شما و خانواده تون مبارک باشه
من زیاد شناخت از شما ندارم، اینها رو از من قبول کنید
-------
1- به نظرم درونگرا هستن
2- مادر یه پسر کوچولو موچولو
3- برای زندگی اشون خیلی تلاش میکنن
4- صبور
5- به نظرم دوستان کمی داشته باشند
6- فکر کنم زود گذشت
7- از بچه های تاپیک کل کل ( البته سابق)
8- فکر کنم یکم احساس محور
9- بیشتر رهرو تا پیشرو
10- مهربان
11- از اون ادما که به عنوان " مامان خوب" شناخته میشن
خانم. پاییزه، ان شالله در تمام مقاطع زندگی، شاد و سرزنده و با امید باشید.
در پناه حضرت دوست
پ . ن: چه مدیر خشمناکی، خوب کار پیش اومده بود چند روزی نبودیم![]()
تشکرشده 3,515 در 811 پست
سلام
پاییزه خانم
مهربون
یکمی حساس روی رفتار دیگران
کودکی پر تلاطمی داشته و ازینا نبوده که تو پر قو بزرگ شده باشه
روی خودش تمرکز نداره. به این معنی که دیگران رو مسئول احساسات منفیش میدونه. البته خودش اینو میدونه. عملگرایی بیشتری باید.
اگه موقعیتش پیش بیاد خیلی شوخه
احساس میکنه دیگران نمیفهمنش.
مذهبی
تا حدی سیاسی ؛ نه اینکه عضو حزب باشه ولی دنبال میکنه و بعضی وقتام بحث میکنه با مخالفاش.
فکر کنم اعتماد به نفسش مثه من جای کار داره.
برای زندگیش خیلی تلاش میکنه که این نشون میده مسئولیت پذیره.
پاییزه خانم ان شاءالله موفق باشید
عیدتونم مبارک
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)