به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 18 نخستنخست ... 23456789101112131415161718 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 176

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام

    سلام به روی ماهت عزیزم.

    تصویری که من از عشق آفرین دارم یه تصویر کاملا مثبته.

    خیلی ها هستند که آدم های خوب و مثبتی هستند و از اولشم همینجوری بودن. اصلا موقعیت و فرصت خطا نداشتن. یه زندگس سر راست داشتند و جلو رفتن و موفقیت پشت موفقیت. و البته اگر یه دست انداز سر راهشون قرار بگیره ممکنه کله پا بشند و هیچ وقت نتونند برگردن به روال سابق. خیلی قوی باشند پا میشن و بعد از مدتی ادامه میدن. حالا عشق آفرین از دید من معکوس این راه رو اومده. فرصت همه خطایی داشته و طعم شیرین خیلی چیزها رو حس کرده ولی خودش رو کوبیده و از اول ساخته. یه آدم جدید و فوق العاده قوی و دوست داشتنی از خودش ساخته. ارزش موفقیت های آدم هایی همچون عشق آفرین که کم هم هستند واسه من خیلی زیاده و خیلی واسم محترم هستند.

    نظر لطفته بانو. ممنونم.

    تو تصویری که من ازش میبینم:

    عاقل و اهل اندیشه

    نمی دونم عاقل هستم یا خیر، اما زیاد فکر میکنم.

    تحلیلگر بسیار قوی

    اگه یکم ولتازش رو کم کنی ازت قبول می کنم.

    صبور

    متاسفانه نیستم. با حوصله و اهل مدارا هستم، اما صبور نه زیاد

    زیرک و باهوش

    فکر می کنم معمولی هستم.

    خانواده دوست و مهربون. با گذشت و فداکار

    بله همینطوره.

    تمام درس های همدردی رو تلاش می کنه پیاده کنه.

    خیلی تلاش میکنم. انشاءالله.


    شاد و سرزنده هست.

    درسته عزیزم

    اهل عمل کردن هست.

    از تمرینات همدردیم هست. حوزه کمالگرایی.

    دوست و همفکر خوبیه.

    قدرشناسه.

    امیدوارم همینطور باشه. در حفظ دوستی هام چندان توفیقی نداشتم و نمی تونم ضعف و تقصیرات خودم رو کتمان کنم. لیکن به هنگام دوستی، هرچند محدودیاتی برای صداقت کامل با دوستانم دارم ولی به نظرم غل و غش تو دوستیم نیست. قدر شناسی هم... جای کار داره

    واقع بینه.

    بله. اینم در همدردی در حال لود شدنه.

    و در کنار همه اینها پر از احساسات لطیفه.

    همینطوره عزیزم.

    درونگراست و مدیریت منطقش کاملا دستشه.

    حق با شماست بانو.

    براش بهترین ها رو آرزو می کنم
    قشنگ معلومه پارتی بازی شده. خیلی محبت داری به من. ممنونم صبا جان ، منم برات بهترین ها رو از خداوند منان آرزومندم.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  2. 8 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 14 شهریور 96), m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (چهارشنبه 15 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 14 شهریور 96), بی نهایت (دوشنبه 29 آبان 96), باغبان (سه شنبه 14 شهریور 96), صبا_2009 (سه شنبه 14 شهریور 96)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام

    سلام و سپاس بانو.

    دوست خوبمون خانم عشق آفرین

    باهوش شایدم تیز هوش

    فکر می کنم هوشم کاملا معمولی باشه عزیزم.

    ثروتمند

    بهتره بگیم مرفه. از 10 میشه 7 داد.

    متجدد روشنفکر

    بله آپدیت شدم. :)

    خودساخته

    همین طوره

    مهربان

    80 درصد مواقع.

    جوانی 25 ساله اما با تجربه ای بالاتر از سنشون

    درسته. البته الان دیگه 26 سالمه. بین خودمون بمونه :)

    دارای ذهن پویا و فعال و رو به رشد

    آموختن رو دوست دارم. هر چند لاکپشتی، اما حرکت میکنم و ثابت نمی مونم.

    خودمراقبی سخت گیر که گاهی انرژی زیادی ازشون می گیرد

    پیشتر خیلی خودم رو آزار می دادم. مدتیه زیاد سخت نمی گیرم، هر چند بی خیال سرنوشتم نیستم، اجازه دادم برخی مسائل در زمان خودش اتفاق بیوفته و به وقت خودش به درک برسم

    زود آشنا نیستند

    بستگی به طرف مقابلم داره. هم خجالتی ام، هم جسارت دارم و باید چهره، رفتار و تمایل طرفم رو ببینم و مطمئن باشم از اینکه به حریمش نزدیک شدم ناراضی نیست. ممکنه یکی از دوستام در حال مکالمه با دوستش باشه که من نمی شناسم، گوشی رو از دستش بگیرم و چند دقیقه گرم و صمیمی باهاش صحبت کنم و حتی با شوخی و شیطنت سر به سرش بذارم و نهایت اجازه بگیرم شماره اش داشته باشم، در حالی که یک ماه با یکی هم کلاسی باشم، دوست داشته باشم باهاش دوست بشم، نتونم حرفمو بگم. می بینید تو یه فروشگاه به فروشنده که بار اوله دیدم رک میگم صدای جذابی داره یا تو کافه ، رستورانی جایی به ویتر میگم خوشگلی ، سر به سرش هم می ذارم حتی دعوت کنم سر میزم بشینه. ولی یکی که مدت هاست میشناسم نتونم دعوت کنم جایی

    در ظاهر مغرور به نظر می رسند

    همینطوره.

    اهل مطالعه و مکاشفه

    قبلا بودم. الان میگم به همین چیزایی که میدونم عمل کنم کلاهمو میندازم بالا.

    جزو اون دسته از خوب هایی است که از خودش راضی نیست

    بله کمالگرام.

    نمودار زندگیش صعودی است که در برحه هایی دچار پارازیت شدید می شود اما به مدد هوش بالا دوباره به روی نمودار بر می گردد

    درسته عزیزم. فراز و نشیب زیاد دارم که البته خدا رو شکر فواصل اش افزایش یافته

    اعتقادات مذهبی اش بسیار قوی و قلبی است و شاید کمتر در ظاهرش معلوم باشد

    دوست داشتم قوی و قلبی باشه، اما خیلی راه مونده. بله در ظاهرم مشخص نیست.

    عجول نیست

    توی دستیابی به خواسته هام شتابزدگی هایی دارم.

    دوستان زیادی دارد

    تعداد دوستام مدتیه افت فاحشی داشته. شاید چون یک جا ثابت نیستم و ماه به ماه محل اقامتم تغییر میکنه و نمیتونم ارتباطات گسترده و مداومی داشته باشم.

    مانند یشم ، پر ارزش و قیمتی اما پنهان از دیده عوام
    نظر لطفته عزیز. خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتی و بسیار خوشحال شدم. امیدوارم همیشه موفق باشی.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  4. 6 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 14 شهریور 96), m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (چهارشنبه 15 شهریور 96), گیسو کمند (چهارشنبه 15 شهریور 96), بی نهایت (دوشنبه 29 آبان 96), باغبان (سه شنبه 14 شهریور 96)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    سلام خانم عشق آفرین

    سلام و احترام جناب mohammad.reza164

    1- شخصا به چند دسته از آدمها میگم " طرف یه چی تو چنته اش داره" دو تاش رو مثال میزنم. یکی اش، اون دسته از آدمهایی که تو باتلاق افتادند و تلاش می کنند بیرون بیایند و البته نه تلاشی که منجر به فرو رفتن بشه، تلاشی که باعث صعود بشه. دسته دوم به آدم هایی که بر خلاف جهت آب شنا می کنند، البته اگر خلاف جهت آب به سمت مثبت باشه که دیگه نور علی نو.

    خانم عشق آفرین از اون دسته از آدمهاست که به نظر من چنته اش پره. خیلی خیلی

    متشکرم. نظر لطفتونه.

    2- ظاهرشون میخوره درونگرا باشند ولی ذاتشون برونگراست و از درونگرایی دارن برای اهدافشون سود میبرند. ( عجب تصویر ذهنیه!!!!!!!!!!!!!)


    فوق العاده بود. :)


    3- احساس محور نیستند

    هستند اما تحت درمانند ایشون :)))

    4- به نظرم لایه های پنهان و پیچیده ای دارند.

    رو هستم که. ولی خب یه تناقض ها و خود درگیری هایی دارم گاهی پیچیده جلوه میده.

    5- خیلی با هوش

    خودم نظرم اینه که کاملا هوشم معمولیه.

    6- تحلیلگر خوب

    اینطور میگن.

    7- به نظر خلاق

    بله.

    8- ظرفیت شوخی اشون شاید خیلی بالا نباشه

    ظرفیت و جنبه شوخیم خیلی بالاست و خودم هم مدام در حال شوخی با اطرافیانم. اما حد و حدود قائلم. مثلا با آقایون تا حد امکان شوخی نمی کنم و انتظار دارم حد نگه دارن، اگر باهام خارج از عرف و غیر طبیعی شوخی کنن تو ذوقی هم میخورن. با خانوم ها راحت راحتم، اما از حرف های بی ادبی بدم میاد و استقبال نمی کنم. در کل خیلی خوش خنده ام و همانطور که سر به سر همه میذارم، دوست دارم سر به سرم بذارن. من محبتم رو از همین راه فوتوسنتز میکنم. باهام شوخی نشه دچار کمبود محبت میشم.

    7- برای خودشون چارچوب هایی دارند در ارتباط با دیگران

    کاملا

    9- اهل کتاب

    قبلا بیشتر، الان اغلب کتاب های تخصصی مربوط به حرفه خودمو مطالعه می کنم.

    10- به نظرم فلسفه رو دوست داشته باشه.

    خواه ناخواه بهش گرایش پیدا میکنم، اما دوست دارم هر چیز سختی رو ساده اش کنم.

    11- نمی دونم سن اشون چقدره، شاید حدود 24، ولی از حرف هاشون یه خانم پخته 32-34 می خوره،

    کنجکاوی در سن خانوم ها؟ من 26 سالمه ولی مهم دله مگه نه؟ جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی

    خانم عشق آفرین، امیدوارم در تمام لحظات زندگی شاد و با امید باشید و حضور خداوند رو در زندگی اتون به طور روزافزون احساس کنید.
    ممنونم ، همچنین شما به لطف خدا انشاءالله موفق باشید.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  6. 5 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (چهارشنبه 15 شهریور 96), بی نهایت (دوشنبه 29 آبان 96), باغبان (چهارشنبه 15 شهریور 96)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام عشق آفرین عزیز...اسمتوخیلی دوست دارم

    سلام عزیزم، منم هم خودت و هم نام کاربریتو خیلی دوست دارم.

    به نظرمن خانم عشق آفرین سردوگرم روزگارروحسابی تجربه کرده

    بله نسبت به سنم.

    خیلی خوب خودش وروحشو صیقل داده!

    امیدوارم همینطور باشه.


    ازاون آدمهاست که همه دوست دارن باهاش هم صحبت بشن

    همه رو نمیدونم، اما استقبال میشه ریا نباشه

    گاهی به حالی که الان داره غبطه میخورم...چون میدونم خداخیلی دوستش داره

    بانو شما حال دل خودت خیلی از من بهتره، قدر بدون و این لطف و محبتت رو میرسونه.


    علاقه مند به شعروعرفان

    بله.

    پرانرژی

    در حد هایپ :)

    درونگرا

    همین گونه است.

    مهربون

    درسته. بیشتر مواقع.

    گاهی کم میاره اما بازسرپامیشه...تلاشش فوق العاده ست

    بله از رو نمیرم.

    آشپزیش متوسطه

    درسته. یک ساله تقریبا مداوم آشپزی می کنم و زیاد تجربه ندارم ولی مستعدم.

    ظاهرش ساده ولی شیکه

    احسنت.

    ازعطروادکلن خیلی خوشش میاد

    خیلی زیاد. عاشقشم.

    زودرنج نیست..به نظرم صبرخیلی بالایی داره

    زود رنج نیستم، صبرم زیاد نیست، در حقیقت حوصله و سماجتم زیاده که اینچنین القا می کنه.

    قابل اعتمادورازداره

    امیدوارم اینطور باشه.

    دوستاش خیلی کم شدن امادوستای خوبی ان

    خیلی در جریانی ها.

    هنوزداره تلاش میکنه واسه بهترشدن

    برای همین آفریده شدیم بانو، مگه نه؟

    فک میکنم صدای آرومی داره...

    تن صدام بلند و رسا هست. اما شمرده یا با مکث حرف میزنم. گاهی هم حرفم طولانی باشه بی حوصله و ناواضح سر و ته حرفام رو هم میارم.



    عشق آفرین عزیزتقریبا همه تصویرهاروبچه هاگفتن...من دیررسیدم...اگه بیشترازاین بخوام بگم تکراری میشه

    ممنون از تصویرت عزیزم. خوشحالم کردی.

    واست بهترینهاروآرزودارم...موفق باشی دوست عزیز
    منم همینطور عزیزم. از لطف و محبتت بی نهایت متشکرم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    سلام دوستان من برای اولین بار دارم تو این تایپیک پست میذارم و این افخار نصیب خانم عشق آفرین شده

    سلام. چه سعادتی، باعث افتخاره بانو.


    خیلی احساس نزدیکی خاصی باشما دارم ،به دلیل گذشته مشترکمون و اشتباهاتی که واقعا خدا تمام و کمال پشتیبانمون بود و نذاشت بیش از اون خسارت ببینیم...

    ممنون از هم حسی ات عزیزم. واقعا خدا رو شکر.

    دختری زیبا،

    زیبایی نسبی و سلیقه ای هست. من تصورم معمولی هست، با نمکم

    بسیار دانا،
    باز هم متوسط و معمولی هستم. کینگ اف کوییزم که اینو نشون میده.

    فلسفی به طوری که بحران های روحیش به دلیل زیاد دونستنشه، خوش برخورد، امروزی، گاهی در انجام فرایض دینی سلیقه ای عمل میکنه (شاید اشتباه میکنم)

    همینطوره عزیزم.


    کلا در همین حد من ازتون شناخت دارم ولی خیلی بهتون علاقه دارم و دعا میکنم همسری نیک سیرت که خوشبختی و سعادت رو باهاش تجربه کنید هرچه زودتر نصیبتون بشه ان شاالله
    سپاسگزارم . خیلی عالی بود و ممنون از دعای زیبات گلم.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  8. 6 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 شهریور 96), m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (چهارشنبه 15 شهریور 96), گیسو کمند (چهارشنبه 15 شهریور 96), بی نهایت (دوشنبه 29 آبان 96), باغبان (چهارشنبه 15 شهریور 96)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام، تشکر از خانم عشق آفرین


    ---------
    از امروز نوبت خانم پاییزه هست تا شنبه.

    موفق باشید


  10. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (پنجشنبه 16 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), گیسو کمند (چهارشنبه 15 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 16 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96)

  11. #6
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام ویژه خدمت خانم پاییزه عزیز

    حالتون خوبه؟

    گل پسرت خوبه؟

    ایشون که مشخصه چون جنوبیه پس خونگرم و مهمان نوازه

    بسیار مهربان

    دل نازک

    ساده و بی آلایش

    از زمانی که اومدن همدردی تلاش می کنند درس های همدردی را توی زندگی خوب پس بدهند حدود 50 درصد به نظر می یاد موفق بوده اند.

    وضعیت مالی متوسط

    اخیرا صبور تر شدن

    بختیاری

    آشپزیشون خوبه و خیلی روی چیدمان ودیزاین وسواس به خرج می دهند.

    از لحاظ اعتقادی میانه

    دوست کمی دارند

    کمی خجالتی

    از نظر ایشون همه باید ازشون راضی باشند و براشون سخته کسی ازشون ناراحت بشه حتی اگر خودش تقصیری در ماجرا نداشته باشه.

    مودب

    عزیزم بهترین ها را برات آرزو می کنم.

  12. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (پنجشنبه 16 شهریور 96), paiize (پنجشنبه 16 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 16 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96), صبا_2009 (پنجشنبه 16 شهریور 96)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام

    من پاییزه جون رو خیلی نمی شناسم واسه همین ممکنه تصویرم غلط باشه.

    یه خانم خیلی خیلی مهربون.

    خیلی احساساتی.

    کدبانو

    آشپزی و خانه داری و نظم خونه ش خوب.

    زودرنج و با اشک های بسیار.

    دلسوزززززز.

    مامان خوبیه و از موقعی که بچه دار شده صبورتر و پخته تر شده.

    مذهبی و سنتیه.

    پوشیده و ساده پوش و در عین حال آراسته و موقر لباس می پوشه.

    تقریبا همه فکرش درگیر کلمه خانواده هست.

    خوش برخورده. ولی فکر کنم دیر دوست میشه.

    از رو ظاهرش میشه فهمید ناراحته یا خوشحال و یه جورایی برونگراست ولی کلا آرومه.

    براش آرزوی خوشبختی و شادی می کنم.

  14. 5 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (شنبه 18 شهریور 96), paiize (پنجشنبه 16 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 16 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام،

    بابا آفرین

    صد افرین

    هزار و سیصد افرین

    نه ببخشید این جمله ها به این قضیه ربط نداشت

    خانم فرشته اردی بهشت، میشل، شیدا،عشق افرین، شمیم الزهرا
    اقای امین، ام رضا 91، محمدرضا 164، باغبان .....

    کجایین؟
    نوبت خانم پاییزه است! تو تک تک برنامه های شما دوستان شرکت کردند.


    -------------

    اصلا حالا که اینجور شد، برنامه اشون رو تا همتون نظر ندین تموم نمی کنیم!


  16. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 18 شهریور 96), بی نهایت (شنبه 18 شهریور 96), باغبان (دوشنبه 20 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96), صبا_2009 (شنبه 18 شهریور 96)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام خانم پاییزه

    عید غدیر بر شما و خانواده تون مبارک باشه

    من زیاد شناخت از شما ندارم، اینها رو از من قبول کنید

    -------

    1- به نظرم درونگرا هستن

    2- مادر یه پسر کوچولو موچولو

    3- برای زندگی اشون خیلی تلاش میکنن

    4- صبور

    5- به نظرم دوستان کمی داشته باشند

    6- فکر کنم زود گذشت

    7- از بچه های تاپیک کل کل ( البته سابق)

    8- فکر کنم یکم احساس محور

    9- بیشتر رهرو تا پیشرو

    10- مهربان

    11- از اون ادما که به عنوان " مامان خوب" شناخته میشن

    خانم. پاییزه، ان شالله در تمام مقاطع زندگی، شاد و سرزنده و با امید باشید.

    در پناه حضرت دوست



    پ . ن: چه مدیر خشمناکی، خوب کار پیش اومده بود چند روزی نبودیم


  18. 7 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 19 شهریور 96), m.reza91 (شنبه 18 شهریور 96), paiize (شنبه 18 شهریور 96), گیسو کمند (دوشنبه 20 شهریور 96), باغبان (دوشنبه 20 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96), صبا_2009 (یکشنبه 19 شهریور 96)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام
    پاییزه خانم

    مهربون
    یکمی حساس روی رفتار دیگران
    کودکی پر تلاطمی داشته و ازینا نبوده که تو پر قو بزرگ شده باشه
    روی خودش تمرکز نداره. به این معنی که دیگران رو مسئول احساسات منفیش میدونه. البته خودش اینو میدونه. عملگرایی بیشتری باید.
    اگه موقعیتش پیش بیاد خیلی شوخه
    احساس میکنه دیگران نمیفهمنش.
    مذهبی
    تا حدی سیاسی ؛ نه اینکه عضو حزب باشه ولی دنبال میکنه و بعضی وقتام بحث میکنه با مخالفاش.
    فکر کنم اعتماد به نفسش مثه من جای کار داره.
    برای زندگیش خیلی تلاش میکنه که این نشون میده مسئولیت پذیره.

    پاییزه خانم ان شاءالله موفق باشید
    عیدتونم مبارک
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  20. 7 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 19 شهریور 96), mohamad.reza164 (یکشنبه 19 شهریور 96), paiize (یکشنبه 19 شهریور 96), گیسو کمند (دوشنبه 20 شهریور 96), باغبان (دوشنبه 20 شهریور 96), عشق آفرین (شنبه 18 شهریور 96), صبا_2009 (یکشنبه 19 شهریور 96)


 
صفحه 12 از 18 نخستنخست ... 23456789101112131415161718 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟
    توسط rozaneh در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 347
    آخرين نوشته: شنبه 29 شهریور 93, 13:53
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.