خدا خیرت بده آقا امین
چه دعای قشنگ و پرمغزی بود که مال خودم شد .
منم برای نفر بعد تندرستی و رضایت و آرامش عمیق و تمام نشدنی می خواهم .
سلامت ، جسم و روح و اخلاق و اعتقاد و فکر و خیال و دل و جان را می خواهم پیوسه و پیوسته
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
خدا خیرت بده آقا امین
چه دعای قشنگ و پرمغزی بود که مال خودم شد .
منم برای نفر بعد تندرستی و رضایت و آرامش عمیق و تمام نشدنی می خواهم .
سلامت ، جسم و روح و اخلاق و اعتقاد و فکر و خیال و دل و جان را می خواهم پیوسه و پیوسته
یکی مثل شما (چهارشنبه 12 تیر 92), ویدا@ (چهارشنبه 12 تیر 92), شیدا. (چهارشنبه 12 تیر 92), صاعد (چهارشنبه 12 تیر 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
دعای فرشته مهربان معطلی نداره ممنون از دعای زیبایت....
برای نفر بعدی دل خوش در کنار یاد خدا آرزومندم....![]()
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
barani (پنجشنبه 13 تیر 92)
تشکرشده 76 در 56 پست
سلام ممنون ویدا جان من دعا میکنم که هم نفر بعدی هم همهی ادمها کره زمین رو که گرفتار غرور تکبر نشوند گرفتار مال دنیا نشود زندگی ارام و در سلامتی کامل کنار کسانی که دوسشان دارند را داشته باشند امین البته اگه خدا از بند گنهکارش دعای رو قبول کنه
تشکرشده 119 در 45 پست
niloo1 عزیزم ممنون از دعای قشنگت
برای نفر بعد دعا میکنم خدای مهربون تن سالم و دل خوش بهش بده و عاقبت بخیر بشه
تشکرشده 1,282 در 361 پست
مرسی بارانی عزیز
خدایا آبروی نفرات قبل و بعدی رو حفظ کن.
تشکرشده 22 در 10 پست
امیدوارم به حق این ایام عزیز ارزوی همه با خیر و سلامتی براورده شه و مهمتر از همه امام عصر ازهمه مون راضی باشه...آمین یا رب الالمین.![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ممنون از دعات
اینم دعای من برای نفر بعدی.....
برایت یک بغل گندم دلی خشنود از مردم،
برایت یک بغل مریم که مست از وی شوی هر دم،
برایت قدرت آرش که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ای ساده حلال و پاک و آماده،
برایت یک بغل احساس دو بیتی های عطر یاس،
برایت هر چه خوبی هست صمیمانه دعا کردم............
![]()
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
تشکرشده 792 در 312 پست
ایشالله هیچ وقت مث الان من نباشه :)
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
ویدا@ (چهارشنبه 09 مرداد 92)
تشکرشده 8 در 7 پست
ممنونم ازدعاهاتون.امیدوارم به حق این ماه وشبهای عزیز خدامشکلات همه روبرطرف کنه ودل هممونو شادکنه.باآرزوی برآورده شدن حاجات همه ونفربعدی عزیز.التماس دعا
خدایا من درکلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو درعرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم وتو چون خودی نداری.........محتاج دعای همه شماعزیزانم برایم ازته قلب دعاکنید.
ویدا@ (چهارشنبه 09 مرداد 92)
تشکرشده 184 در 87 پست
چه پست جالبی.دعای خیر برای نفر بعد...!
دوست عزیز امیدوارم به معنای واقعی خوشبخت باشید.امیدوارم در چهره تان نشانه ای از درماندگی,اندوه,اثری از غم و ناراحتی نباشد.
ویدا@ (چهارشنبه 09 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)