قضیه بدجوری داره حیثیتی میشه
دیگه زن و مرد برام مهم نیست
من با خانوما هم کار میکنم
من من
تو تو
کشیدم
کی رو ؟
بهار رو که انداختین بیرون
با وجود اینکه حسابی از دستش شاکی بودم
جذبش میکنیم
خانم بهار شادی
نوبت شماست
یارکشی بفرمایین![]()
تشکرشده 4,467 در 859 پست
قضیه بدجوری داره حیثیتی میشه
دیگه زن و مرد برام مهم نیست
من با خانوما هم کار میکنم
من من
تو تو
کشیدم
کی رو ؟
بهار رو که انداختین بیرون
با وجود اینکه حسابی از دستش شاکی بودم
جذبش میکنیم
خانم بهار شادی
نوبت شماست
یارکشی بفرمایین![]()
meysamm (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
من وارد هیچ فرقه و گروهی نمیشم..ازاین بچه بازیام هـــــــــــــیچ خوشم نمیاد..اخرین باری که ازاین مدل گیس و گیس کشیا کردم دبستانی بودم..کلا هم ازاین جوریا خوشم نمیاد.
خودتون به بازی ادامه بدید..بازیای دیگه هم هست مثه ان مان نباران...یا دو دو اسکاچی..گرگ رنگی تامی تامی اسکلت..بالا بندی و ...
وقتی از این بازی خسته شدین..میتونین اینا رو انجام بدید.
بهار.زندگی (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
به به سلام دوست قدیمی آقای خارپشت میبینم که گروه تشکیل دادی اونم مسلح وای من عاشق اکشنم
بهار66 هم که پا به فرار گذاشته .بهانه نیار که این بازیهارو دوست ندارم بگو ترسیدم.
مریم گلی هم که تسلیم شده آتش بس رو اعلام کرده گل و بلبل رو کشیده وست.
گلنوش مهربون هم که بی طرفه کسی حق نداره به این گلنوش خانم حرفی بزنه ها بامن طرفه.اثرات ضربه های پاشنه کفش گلنوش
نقاشی هم که بدجوری دلش گرفته حال وحوصله کل کل نداره همش از خودش تصاویر در وکنه.
دانوب جان چطوری دلم برات یه ذره شده بود .خیلی بدی توام داری میری دنبال مدرک که پدر بزرگ رو لو بدی .تو که با من خوب بودی
پدربزرگ (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
مریم123 ،من ، نازنین و نقاشی همگی تو گروه بهار شادی هستیم
چه شود........
پدر بزرگ پیشنهاد میکنم خودت با روش مصالحمت آمیز خودتو معرفی کنی بد میشه ها از ما گفتن!!!!
ویدا@ (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نوشته اصلی توسط ویدا@
شما تو خودتون جاسوس دارید به من خبر میرسونهشما کی و چطوری میخواید حمله کنید .
ویدا@ توام با شه باشه اومدی با پدربزرگ بجنگی .تو که بچه خوبی بودی کی تورو اخفال کرده .
من به مدیر گفتم تورو به مدیرت قبول کنه.جوابش تا چندروز دیگه میرسه.
بنده خدا مریم گلی تو صندلی داغ چه بلای سرش آوردین گناه داره.![]()
پدربزرگ (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
پدر بزرگ منو یاد یکی از کابرا که اسمش کبوتر بود می اندازی
واقعا جاش خالیه نکنه کبوتر هستی؟
راستشو بگووووو
الان متهم اصلی هستی و ما آماده جنگ تمام عیاریم!!!!!
فعلا گروه در حال جمع مدرک هست
تا وقت داری خودت اعتراف کن پدر بزرگ![]()
ویدا@ (چهارشنبه 31 خرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
اول گیر دادین به خارپشت .حالاهم کبوتر .
خیلییییی دارید دور میشیدا نزدیک شده بودید.
برید دنبال قدیمی ترها.
اصلا چرا دوست دارید منو بشناسید .من پدربزرگم .از اسمم مشخصه.
یه بنده خدایی هستم که دلم گرفته بود اومدم تالار سری بزنم شماهاهم دیوار کوتاه تراز من پیدا نکردید.
بیاید به فرشته مهربان گیر بدیم.خط داره حسن![]()
پدربزرگ (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 522 در 149 پست
من میگم جناب مدیرن ایشون. خوب بالاخره ایشون هم دل دارن. کل کل احتیاج روانی هر انسانی هست ولو مدیر.
البته بنده وارد کل کلهای داغ دوستان نمی شم و ناخن زنی از بیرون گود رو ترجیح میدم.
JJ1234 (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
مدیر مدیر .نگین ایران با دم شیرم شوخی شوخی .
وای چه خطرناک شد منکه دیگه نیستم تابن نشدم باید برم پیش محمدابراهیمی اون مخفی گاه قبلیمون
تا آب از آسیاب بیوفته.
بچه ها همه الفرار صاحبش اومد.![]()
پدربزرگ (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
اي بابا ما هم كه كوه انرزي بوديم الان تو فاز افسردگي رفتيم
ياد دوران مدرسه افتادم, اون روزا هم وقتي يه جمع 5-6 نفره ميخواستيم با هم يه كاري رو انجام بديم, يكي قهر ميكرد, يكي ميگفت خونواده ام مخالفن, يكي ميگفت ازين جنگولك بازيا خوشم نمياد من فرق دارم, يكي ميگفت اگه فلاني بياد منم ميام و...
اخرش هم هيچ كاري به سرانجام نميرسيد
نگين جان خوش اومدي اما مدير ديگه تا اين حد مردمي غيرممكنه
بهار شادي جون خدايي راست ميگن غيرممكنه چند تا خانم با هم متحد بشن ها مگه موقع ...
فعلا كه من تو گروهتم اما گروهت از هم باچونديدست دخترم
حالمم خوش نيست اصلا و ابدا
فعلا ميرم كنج عزلت ببينم چي ميشه
كاري داشتي يه سوت بزني ميام
ما كه حالمون خوش نيست, شما فعلا بمانيد و بجنگيدو ببينيد تهش ميشه همون كه من گفتم يا نه
من فعلا با خودم كل كل دارم اساسي
دل خوش سيري چند
naghashi (چهارشنبه 31 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)