پاسخ به سرافراز - پست 112
خانم سرافراز،
من واقعا در رابطه با نفس اماره صاحب نظر نيستم.
علی رغم همه احترامی که به نظرات و پستهای شما در این محیط مجازی قائل هستم متاسفانه قانع نشدم.
اما در رابطه با موضوعاتي نظير موضوع اين پست، قبلا در تاپيكهاي مختلفي صحبت شده. مثلا در تاپيك "انتظارم از شوهرم اين نبود" مربوط به خانم رايحه عشق.
در موردي كه گفتيد در مقابل اين گونه مردان نمي توان جرات مند بود! اميدوار بودم كه پستهاي قبلي تاپيك رو خونده باشيد، ببينيد جرات ورزي يك رفتار كاملا شخصي است و هيچ ارتباطي به طرف مقابل و شرايط و محيط ندارد.
جرأت مندی یک رفتار مشخصی نیست بلکه یک فرآینده. داشتن یک رفتار جرأتمندانه موجب میشه که آدمهای نامناسب به خودی خود از زندگی آدم حذف بشن. برای همینه که همه تعجب میکنند که چرا آقای sci با همه جرأتمندیش دچار چنین مشکلی شد. شاید زمانی در فرآیند جرأتمندیش اختلالی رخ داده و صد البته قابل بخشش هست اونم فقط زمانی که برای بار دوم تکرار نشه(ببخشید ظاهرا من دارم خودم جای شما جواب میدم!!)...
ما نمیتونیم روی رفتار جرأتمندانه در همه لحظه و همه حال حساب باز کنیم. احساسات ما بسیار متغیر هستند و گاهی مارو بدجور گمراه می کنند. گاهی شاید یک دردل ساده با یک دوست و یادآوری اونچه که بودیم و هستیم کافی باشه و حتی نیاز به عکس العمل جرأتمندانه هم نباشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)