بهار غمگین،
تولد شما مبارک باشه.
از خداوند متعال برای شما بهترین آرزوها رو دارم،
به خصوص سلامتی و موفقیت در کار.
در ضمن ما منتظر هستیم که بهار غمگین تغییر بکنه :)
موفق باشید.
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
بهار غمگین،
تولد شما مبارک باشه.
از خداوند متعال برای شما بهترین آرزوها رو دارم،
به خصوص سلامتی و موفقیت در کار.
در ضمن ما منتظر هستیم که بهار غمگین تغییر بکنه :)
موفق باشید.
hamed65 (پنجشنبه 01 دی 90)
تشکرشده 2,204 در 465 پست
بهار جان تبریک میگم خیلی روز خوبی به دنیا اومدی.
عزیز تولدت مبارک..... شکوفا ترین بهار را برای لحظه به لحظه ی زندگیت آرزومندم.
shabe barooni (شنبه 03 دی 90)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
ممنونم دوستای خوبمنوشته اصلی توسط داملا
داملا جونم
درست فکر کردی ... اون روز مبارک که خدا من رو به مامانم هدیه کرد 2 دی ماه 64
وسط موشک بارون های سالهای جنگ بود :D مامان میگه واسه همون موشک هاست که هم
از شب قبلش یعنی فردای شب یلدا استرس زیادی بهم وارد شد و زابرام کردی و شب یلدا رو
تبدیلش کردی به یه خاطره شیرین دردناک و از امشب دردش شروع میشه و من ظهر فردا به
دنیا میام...تازه گاهی که بچه بازی در میارم میگه اینا اثر همون موشک باروناست که رو
عقلت اثر گذاشته
از همه دوستای نازنیینم شایانای عزیز ، گل مریم نازنین ، داملا ی مهربونم ، آقا حامد و
شب بارونی عزیزم هم ممنونم .... خوشبختی و درک عمیق لحظه لحظه های عمر با باارزشتون
رو از خداوند مهربون براتون آرزو می کنم و خواستارم
==========================
آقا حامد
چشم به زودی عوض می کنم نام کاربریمو ... بچه ها همه بهم می گن ... حالا که
دیگه اون بار غم رو دلم نیست بهتره عوضش کنم این اسم رو و از تک تک لحظاتی که خدا بهم
هدیه کرده بهترین استفاه رو ببرم ... ممنونم
bahar.shadi (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
سلام
bahar.ghamgin گرامی
تولدت مبارک
ولی میدونی آواتارت با اسم کاربریت همخوانی نداره؟
keyvan (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
بهاری تولدت مبارک
اینم کادوته
ببخشید دیگه خودت می دونی خرج زندگی بالاست شماها هم که ماشالا هی پشت سرهم دارید به دنیا می این
فقط بادکنک برات گرفتم
نازنین آریایی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
بهارجان تولدت مبارک.
الان متوجه شدم
امیدوارم عمرباعزت وسرشارازشادی وموفقیت داشته باشی.
باارزوی بهترینهابرایت...![]()
mahi91 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
سلام بهار جون تولدت مبارك انشالا صد سال زنده باشي
نميدوني چقد دوست دارم اين كلمه غمگين رو برداري![]()
گلنوش67 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
shabe barooni
عضو همراه
***
bahar.ghamgin
عضو همراه
***
تولدتون مبارک
این هم هدیه من :
![]()
بالهای صداقت (جمعه 02 دی 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
اي واي نميدونستم تولد شب باروني عزيز هم هست وگرنه با بهار تبريك ميگفتم
تولدتون مبارك
گلنوش67 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
من منتظرم با اسم جدید به بهار تبریک بگم. :)
دختر مهربون (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)