به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 73 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920212232425262 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 727
  1. #111
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    ممنون از پاسخ هاتون. من يه انتقاد سازنده از شما دارم. دقت كنيد. خيلي سازنده است: انقدر ناسپاس نباشين. يه سبزه گره زدين خواستگار به اين خوشگلي اومده واستون. (دماغو ميگم) ، چرا ميگيد تاثير نداشت؟ ناسپاس نباشين ديگه. در ضمن بهتره بار سوم بگيد بله، نه اينكه بار اول سه بار بگيد بله!

    اما جعبه شانستون:



    تبريك ميگم. شما برنده ي يك دستگاه ماشين چمن گره زني شدين. (يكي گره زدين انقدر تاثير داشت، با اين دستگاه ديگه غوغا ميكنيد)

    پاسخ هاتون خيلي زيبا و مفيد بود. مخصوصا پاسخ هاي 6 و 8. ممنونم ازتون. (كوچه علي چپتونم مثلا نديديم. البته جمله ي صادق هدايت بود)

    اما سؤال هاتون:
    مجموع جواب هاتون عالي بود، ضعفتون اين بود كه تابلو بود عاشق شدين، قوت هم كه با اين صندلي داغ تا حالا ذوب نشدين خودش يه قوته، فكر ميكنم 64 سالتونه، تو ذهن من اين شكلي ( ) هستين، انتقاد هم كه كردم. اينم به افتخار شما :R


  2. 6 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (سه شنبه 06 اردیبهشت 90)

  3. #112
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 91 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1389-9-25
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    4,612
    سطح
    43
    Points: 4,612, Level: 43
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 138
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    971

    تشکرشده 981 در 133 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام به تمام عزیزان هم تالاری.خسته نباشید و خدا قوت جانانه خدمت تک تک همراهان صندلی داغ

    نوبت سرافراز عزیزمان تمام شدو جدا که سر افراز از روی صندلی بلند شدندسرافراز عزیزم ممنونم از دعات،خیلی بهش نیاز داشتم و به موقع گرفتمش:)

    سر افراز عزیز از اینکه دعوت ما رو برای نشستن بر روی صندلی داغ پذیرفتین صمیمانه ممنونیم و انشاالله که در تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز و سرافراز باشید.



    خب...
    کی گفته نسل شیر ایرانی منقرض شده؟!!
    توی همین تالار یه دونه شو داریم که نوبتشه روی صندلی بشینه و ماهم قراره یکم حرارت رو براش بالا ببریم

    نوبتی هم که باشه نوبت دوستی هست که من اینجوری میشناسمش:خلاصه و مختصر و مفید:)

    احتمالا حدس زدید ایشون رو...نفر بعد آقای فرهنگ27 هستناز امروز به مدت 4 روز نوبت ایشان روی صندلی داغ هست.

    فرهنگ خان سلام . بفرمایید
    [size=large]در دلم چیزی هست
    مثل یک بیشه نور/مثل خواب دم صبح
    و چنان بیتابم/که دلم میخواهد
    بدوم تا ته دشت/بروم تا سر کوه
    دورها آوایی ست که مرا میخواند...[/size]

  4. 10 کاربر از پست مفید شیدا حاتمی تشکرکرده اند .

    شیدا حاتمی (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)

  5. #113
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    بلخره صندلیم آماده شد.


  6. 6 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)

  7. #114
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام به آقا فرهنگ!

    خوبی؟ :)

    فعلاً برای دستگرمی 4 تا سوال ازت می پرسم. :)

    حالا یکم بیشتر برای ما راجع به Demasoni توضیح بده! خودت چندتا داشتی و داری؟

    چطور بین آکواریوم آب شیرین و آب شور اولی رو انتخاب کردی؟

    از بین انواع ماهیها کدوم رو بیشتر از همه دوست داری؟ و چرا؟ خودت هم داریش؟

    با اجازه یک شمع زیر صندلیت روشن کنم :)
    امیدوارم هیچ وقت این اتفاق برای شما و برای هیچ کس از بچه های تالار نیفته. ولی اگر خدایی نکرده یک روز با ماشین با کسی تصادف کنی به طوری که اون بمیره، فرار می کنی؟ اگر فرار کردی و دیگه کسی هم نتونست پیدات کنه، چی کار می کنی؟ حاضری خودت رو معرفی کنی؟

  8. 9 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (چهارشنبه 07 اردیبهشت 90)

  9. #115
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام فرهنگ خان
    خوبی دیگه؟؟؟؟
    خواستم چندتاسوال هم بکنم ایرادکه نداره؟
    حتماکه نداره!

    1-اول بگوببینم منظورت ازاین اسمی که انتخاب کردی چیه؟یعنی 27سالته؟فرهنگ چرا؟
    2-چی باعث شده این آواتار روانتخاب کنی؟شایدم شبیه خودته؟آره؟
    3-شغلت چیه؟به نظرمن بقالی بیشتربهت میاد.
    4-فکرکن باخانمت یاباخواهرت داری توخیابون قدم میزنی،آقایی یه متلک بارخانم میکنه"مثلامیگه خانم چقدرخوشگلی"اون موقع چیکارمیکنی؟
    5-غذاچی دوست داری؟
    6-چایی کمرنگ میخوری یاپررنگ؟
    7- نوشابه چه رنگی می خوری؟
    8-ماشین داری؟اگه داری چیه؟
    9-احساساتی هستی یامنطقی؟
    10-چندتاخواهروبرادری؟وتوچندم ی هستی؟
    11- نظرت درموردحامد65چیه؟
    12-حدتوچندتادوست داری؟
    13- عاشق شدی؟آخرش چی شد؟

    خب تا توایناروجواب بدی من یه کم به کارام برسم.

  10. 7 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  11. #116
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    مثل اینکه چند روزی دیررسیدم ، سوالهام ( از سرافراز عزیز موند

    سلام فرهنگ گرامی

    من بشخصه از فرهنگ خیلی سوال ها دارم . حالا شما رو که از نوع 27 ش هستی رو صندلی داریم پس شروع می کنم:

    1- اساسا فرهنگ چی هست ؟
    2- آیا فرهنگ هر قوم و ملتی به پیشینه اون مرتبطه یا می تونه در زمان حال هم ساخته بشه؟
    3- آیا فرهنگ به وضعیت اقتصادی یه مملکت مرتبطه؟ رابطه فرهنگ - اقتصاد
    4- به نظر شما آموزه های دینی (خصوصا اسلام ) از لحاظ فرهنگی غنی هست؟
    5- در زلزله ژاپن شاهد بودیم که غارت منازل و بانکها انجام نشد ، در طوفان چندی پیش در آمریکا بالعکس بود. بنظر شما رو ژاپنیها کار فرهنگی خاصی صورت گرفته؟
    6- به نظر شما ایران امروز با ایران 20 سال پیش از لحاظ فرهنگی پیشرفت کرده یا پسرفت ؟
    7- چه عادتهای خوب فرهنگی داشتیم که امروزه انجامشون نمیدیم (بطور کلی بگید)
    8- چرا هرچی سوال فرهنگیه از شما می پرسم؟!

    می دونم سوالها سخته و ولرم ، هر کدومو تمایل نداشتی جواب نده بشزط اینکه روشون فکر کنی



  12. 8 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)

  13. #117
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamed65
    سلام به آقا فرهنگ!سلام

    خوبی؟ :) مرسی تو چطوری؟

    فعلاً برای دستگرمی 4 تا سوال ازت می پرسم. :)

    حالا یکم بیشتر برای ما راجع به Demasoni توضیح بده! خودت چندتا داشتی و داری؟
    از رده سیچیلابدهای آفریقایی.محل زیست دریاچه مالاوی.دهان پرور.قلمرو طلب.طول بدن 5 - 6 سانتی متر.

    منم دوتا داشتم که مردن.

    چطور بین آکواریوم آب شیرین و آب شور اولی رو انتخاب کردی؟
    آب شور سواد می خواد پول می خواد.من هیچ کدومو نداشتم.

    از بین انواع ماهیها کدوم رو بیشتر از همه دوست داری؟ و چرا؟ خودت هم داریش؟
    سیچیلاید آفریقایی.تنوع رنگ،به نسبت ارزون.نگهداری آسون.دردسترس بودن.

    با اجازه یک شمع زیر صندلیت روشن کنم :)
    امیدوارم هیچ وقت این اتفاق برای شما و برای هیچ کس از بچه های تالار نیفته. ولی اگر خدایی نکرده یک روز با ماشین با کسی تصادف کنی به طوری که اون بمیره، فرار می کنی؟ اگر فرار کردی و دیگه کسی هم نتونست پیدات کنه، چی کار می کنی؟ حاضری خودت رو معرفی کنی؟
    تا وقتی بیمه هست فرار چرا؟

    حالا یه ماجرا.همسایه مغازمون یه پسر هم سن خودم بود.یه دونه شورلت داشت.یه مدتی ماشینش

    نبود بابام ازش می پرسه ماشینت چی شده می گه بیمه نداشت توقیفه.خلاصه ماشینو می گیره.

    چند روز بعد خبر می رسه.حالا چی شده؟زده با یه آدم طرف قطع نخاع شده،افتاده زندان سنکوب

    کرده.بیمه نداشته.

    نقل قول نوشته اصلی توسط آریاناng
    سلام فرهنگ خان سلام
    خوبی دیگه؟؟؟؟مرسی احوال شما
    خواستم چندتاسوال هم بکنم ایرادکه نداره؟
    حتماکه نداره!

    1-اول بگوببینم منظورت ازاین اسمی که انتخاب کردی چیه؟یعنی 27سالته؟فرهنگ چرا؟
    من زوری نداشتم.تا الآن هرجا عضو شدم با اسم مستعار بود.گفتم اینجا رو با اسم خودم بیام.

    27 برای این بود که فرهنگ خالی قبول نمی کرد.منم سنمو جلوش نوشتم.

    2-چی باعث شده این آواتار روانتخاب کنی؟شایدم شبیه خودته؟آره؟
    به نظرم بامزه اومد.شیر و ترس.

    3-شغلت چیه؟به نظرمن بقالی بیشتربهت میاد.
    فعلن هیچی.منتظرم برم طرح.ولی نقالیو بیشتر دوست دارم.

    4-فکرکن باخانمت یاباخواهرت داری توخیابون قدم میزنی،آقایی یه متلک بارخانم میکنه"مثلامیگه خانم چقدرخوشگلی"اون موقع چیکارمیکنی؟
    تا حالا تو موقعیتش قرار نگرفتم.فکر نکنم مردم اونقدر عقلشون برسه به زن همراه مرد چیزی نگن.

    اگرم بگه معلومه اونقدر آدم خطرناکی هست که ارزش در افتادن نداره.

    5-غذاچی دوست داری؟
    اوووووممممممم ماکارونی کتلت

    6-چایی کمرنگ میخوری یاپررنگ؟
    بین این دو.

    7- نوشابه چه رنگی می خوری؟
    7آپ.

    8-ماشین داری؟اگه داری چیه؟
    پژو ج ال یکس

    9-احساساتی هستی یامنطقی؟
    هردو.

    10-چندتاخواهروبرادری؟وتوچندم ی هستی؟
    منم و خودم.

    11- نظرت درموردحامد65چیه؟
    قدرت بیانش خوبه.

    12-حدتوچندتادوست داری؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    خب تا توایناروجواب بدی من یه کم به کارام برسم.
    چون 3-1 برای من نحضی میاره به 12 تا جواب دادم.سوالاتتون 14 بیشتر یا 12 کم تر باشه.لطفن.

  14. 10 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)

  15. #118
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    خوب فرهنگ خان
    4-فکرکن باخانمت یاباخواهرت داری توخیابون قدم میزنی،آقایی یه متلک بارخانم میکنه"مثلامیگه خانم چقدرخوشگلی"اون موقع چیکارمیکنی؟
    تا حالا تو موقعیتش قرار نگرفتم.فکر نکنم مردم اونقدر عقلشون برسه به زن همراه مرد چیزی نگن.
    به فعل جمله دقت کن!!!! بگن یانگن؟؟؟؟؟؟؟
    سوال 12این بود:
    خودتوچندتادوست داری؟(غلط املایی بودببخشید)
    سوال13:عاشق شدی؟آخرش چی شد؟

  16. 2 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)

  17. #119
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    بگن یا نگن؟

    من که زن ندارم عاشق بشم.ولی یه احساسی به یکی از همدانشکده ای یام داشتم.

    12.به اندازه ای که وقتی هوا سرده خوب خودمو بپوشونم سرما نخورم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط BABY
    مثل اینکه چند روزی دیررسیدم ، سوالهام ( از سرافراز عزیز موند
    من جرتو کشیدم.نگران نباش.

    سلام فرهنگ گرامی
    سلام بابی.یا به ی بی.
    من بشخصه از فرهنگ خیلی سوال ها دارم . حالا شما رو که از نوع 27 ش هستی رو صندلی داریم پس شروع می کنم:

    1- اساسا فرهنگ چی هست ؟گذشته،سنن،طرز رفتار با اتفاقات.
    2- آیا فرهنگ هر قوم و ملتی به پیشینه اون مرتبطه یا می تونه در زمان حال هم ساخته بشه؟

    مرتبطه هم می تونه ساخته بشه.بستگی به اون ملت داره چقدر فرهنگش با دنیای امروز همخونی

    داشته باشه و فرهنگ بیگانه چقدر می تونه رفاهشو تامین کنه.

    3- آیا فرهنگ به وضعیت اقتصادی یه مملکت مرتبطه؟ رابطه فرهنگ - اقتصاد

    صد در صد.همین رانندگی رو ببین.راننده ها برای اینکه زودتر برسن یا مسافراشو زودتر برسونن

    توی راه بندون اونقدر کیپ تا کیپ می ایستن که عملن راهو برای ماشین امداد می بندن.ینی

    تو عرض اتوبان 3 بانده که سه تا ماشین وایسته 6 - 7 ماشین وای میسته.حالا اگر یه ماشین

    آتیش بگیره سرنشینانش نمی تونن به سرعت خودشونو دور کنن.


    4- به نظر شما آموزه های دینی (خصوصا اسلام ) از لحاظ فرهنگی غنی هست؟

    قاعدتن باید باشه.

    5- در زلزله ژاپن شاهد بودیم که غارت منازل و بانکها انجام نشد ، در طوفان چندی پیش در آمریکا بالعکس بود. بنظر شما رو ژاپنیها کار فرهنگی خاصی صورت گرفته؟

    آمریکا از ملل مختلف تشکیل شده.

    6- به نظر شما ایران امروز با ایران 20 سال پیش از لحاظ فرهنگی پیشرفت کرده یا پسرفت ؟

    بستگی داره پیشرفت یا پسرفتو چی بدونیم.مثلن از نظر من دخترامون که آزادتر شدن،لباسای

    شادتر می پوشن تو مشاغل مختلف وارد شدن پیشرفته ولی از نظر نفر دیگه پسرفت.

    7- چه عادتهای خوب فرهنگی داشتیم که امروزه انجامشون نمیدیم (بطور کلی بگید)

    جشن های باستانی که تقریبن به فراموشی سپردیمشون.

    8- چرا هرچی سوال فرهنگیه از شما می پرسم؟!


    چون خودت فرهنگی هستی.

    می دونم سوالها سخته و ولرم ، هر کدومو تمایل نداشتی جواب نده بشزط اینکه روشون فکر کنی

    فکر نمی کردم همچین جوابایی به ذهنم بیاد.ماتم گرفته بودم سوالارو چه کار کنم.

  18. 14 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 23 اردیبهشت 90)

  19. #120
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    ای بابا،پس کجایید؟
    فرهنگ خان خوب داری حال میکنی ها؟
    این بابا صندلیش سردشد.داغش کنید،پدرهمه رودرآورده الان بایدتاوانش روپس بده.
    زودباشیدسوال بپرسید.اونم ازنوع سختش.

    بلو اسکای
    بهشت
    خب مثل اینکه همه رفتن مرخصی .
    ولی من دارم حرص می خورم چون صندلیت خیلی سردشده!
    تااونابیان بیکارنشین واسه اسمای زیریه شکلک بذار:
    سبکتکین
    سابینا
    بالهای صداقت
    یاسا
    m25teh
    green
    hamed65
    فرشته مهربان
    ani
    gh sana
    مینای
    سحر
    سرافراز
    ویکی هم برای من بذار

  20. 7 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (جمعه 23 اردیبهشت 90)


 
صفحه 12 از 73 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920212232425262 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.