ممنون از پاسخ هاتون. من يه انتقاد سازنده از شما دارم. دقت كنيد. خيلي سازنده است: انقدر ناسپاس نباشين. يه سبزه گره زدين خواستگار به اين خوشگلي اومده واستون. (دماغو ميگم) ، چرا ميگيد تاثير نداشت؟ناسپاس نباشين ديگه. در ضمن بهتره بار سوم بگيد بله، نه اينكه بار اول سه بار بگيد بله!
اما جعبه شانستون:
تبريك ميگم. شما برنده ي يك دستگاه ماشين چمن گره زني شدين. (يكي گره زدين انقدر تاثير داشت، با اين دستگاه ديگه غوغا ميكنيد)![]()
پاسخ هاتون خيلي زيبا و مفيد بود. مخصوصا پاسخ هاي 6 و 8. ممنونم ازتون.(كوچه علي چپتونم مثلا نديديم. البته جمله ي صادق هدايت بود)
اما سؤال هاتون:
مجموع جواب هاتون عالي بود، ضعفتون اين بود كه تابلو بود عاشق شدين، قوت هم كه با اين صندلي داغ تا حالا ذوب نشدين خودش يه قوته، فكر ميكنم 64 سالتونه،تو ذهن من اين شكلي (
) هستين، انتقاد هم كه كردم. اينم به افتخار شما :R






ناسپاس نباشين ديگه. در ضمن بهتره بار سوم بگيد بله، نه اينكه بار اول سه بار بگيد بله!
(كوچه علي چپتونم مثلا نديديم. البته جمله ي صادق هدايت بود)
) هستين، انتقاد هم كه كردم. اينم به افتخار شما :R
پاسخ با نقل قول
سرافراز عزیزم ممنونم از دعات،خیلی بهش نیاز داشتم و به موقع گرفتمش:)
سر افراز عزیز از اینکه دعوت ما رو برای نشستن بر روی صندلی داغ پذیرفتین صمیمانه ممنونیم و انشاالله که در تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز و سرافراز باشید.

از امروز به مدت 4 روز نوبت ایشان روی صندلی داغ هست.






علاقه مندی ها (Bookmarks)