به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 14 نخستنخست ... 234567891011121314 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 139

Hybrid View

  1. #1
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Happy.girl.69 نمایش پست ها
    توروخدا این محدودیت سه پست رو بردارین، حداقل بزارید پنج تا.
    با سلام
    اقدام شد. تعداد حداقل ارسال پست به 5 نفر برای کاربران عادی تالار افزایش یافت.






    ==============
    همانطور که قبلا توضیح داده شد محدودیت پست برای ارتقاء کیفی پستهای تالار همدردی از حالت چت گونه به ارسال مطالب پر محتوا بود که الحمدالله نتیجه بسیار خوبی هم داشته است. همچنین در مورد کاربرانی که بسیار هیجانی هستند و سریع در مورد هر مسئله ای واکنش می دهند بسیار اثر بخش بود که می بایست تحمل کنند و سهیمه خود را برای ارسال پستهای منطقی به جای هیجانی استفاده کنند.

    البته برای گروهای کاربری دیگر محدودیت پست نبوده و همچنین بسیاری از کاربران شناخته شده و قدیمی تالار که واقعا در کمک به مراجعان دلسوزانه اقدام می کنند این محدودیت استثناء شده است.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 4 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    Happy.girl.69 (پنجشنبه 09 اسفند 97), paiize (جمعه 10 اسفند 97), wisdom (پنجشنبه 09 اسفند 97)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    سلام
    پس از ارسال پست، دکمه ویرایش پست نمایش داده نمی‌شه.

    ادیت.JPG

    - - - Updated - - -

    سلام
    پس از ارسال پست، دکمه ویرایش پست نمایش داده نمی‌شه.

    ادیت.JPG
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  4. #3
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    هر کاربر مدت محدودی (20 دقیقه می تواند ویرایش کند)، با تمام شدن این مدت دسترسی به ویرایش نیست

  5. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    admin (سه شنبه 05 شهریور 98), آویژه (سه شنبه 05 شهریور 98)

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    سلام مجدد. آقای مدیر کمی بعد از ارسال پست بود که خواستم ویرایش مختصری انجام بدم و نشد.

    آپدیت: الان و در این پست، گویا دکمه ویرایش پست سرجاشه. شاید در لوگ دیروز بشه دید که من چه زمانی پست زدم و چقدر بعدش، پست دوتایی‌ش در این تاپیک ثبت شده ( یعنی همون زمانی که خواستم ویرایش کنم و نشد).
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا
    ویرایش توسط آویژه : سه شنبه 05 شهریور 98 در ساعت 10:26

  7. کاربر روبرو از پست مفید آویژه تشکرکرده است .

    میشل (پنجشنبه 07 شهریور 98)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    بله گاهی تا 20 دقیقه امکان ویرایش پست هست. اما برای کاربری عادی، خیلی وقتا از همون لحظه ارسال پست، امکان ویرایش نیست.

  9. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    با سلام
    با وجود مقالات بسیار و نظرات کامل کارشناسان در تاپیک ها به نظر می یاد شاکله تالار ، تا حد بسیاری کامل شده و بسته شده. اما برای پویای بیشتر نیاز به حضور فعال کاربران هست.
    مدت هاست حضور کاربران به دلیل سخت گیری ها و بسته شدن یکی پس از دیگری انجمن های سرگرمی رو به افول رفته.
    همه درگیر دست و پنجه نرم کردن با سختی های زندگی هستیم. به نظر بنده رونق دادن به انجمن های سرگرمی در این تالار می تواند نیروی محرکی برای حضور بیشتر کاربران و فعالیت آنها در سایر تاپیک ها و همین طور تمدد هرچند کم اعصاب و آرامش سایر مراجع مشکل دار شود.
    با تشکر.

  10. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    میشل (شنبه 09 شهریور 98), مدیرهمدردی (شنبه 09 شهریور 98), الهه زیبایی ها (جمعه 08 شهریور 98)

  11. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها




    بچه ها همیشه دوست داشتم بتونیم تو تالار یه تیم مطالعاتی راه بندازیم ،بصورت گروه ، گروهی
    یعنی دسته های مختلف که هر کدام روی یه موضوعی تحقیق کنیم ( تحت نظر مدیر همدردی عزیز )
    اینجوری هم تالار رشد بهتری داره و هم ما .



    خیلی عالیه باغبان جان. اره منم موافقم. اتفاقا جوری باشه که از تجارب فردی بیشتر استفاده بشه خیلی بهتر میشه. ما که همه جوره در خدمتیم.
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 11 مرداد 99 در ساعت 18:21 دلیل: جدا کردن پست و انتقال از تاپیک حال و احوال

  12. 5 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 02 مرداد 99), Mvaz (جمعه 03 مرداد 99), scarface (جمعه 03 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  13. #8
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در مورد مطالعه گروهی ،،، خب خانم الهه زیبایی ها این مقوله چالش های خودش را می خواد مانند ایده شما ،، از اینکه تعداد به حد نصاب برسه و تعهده باشه ،،
    یعنی کاری هست که اولش باید این شرط بشه ،،،
    خب این مسائل خودش را داره.



    کلا پیشرفت در یه مجموعه ؛ از همت فردی شروع میشه تا همت جمعی ،،
    هر فردی هم می تونه سهیم باشه ،،،
    قطعا برا تغیییر ؛ همت و تلاش تمام گروه ها را می طلبه ،،به قول شاعر :
    با گوشه نشینی درمان نشود غم ،،برخیز و به پا کن شوری تو در عالم :)



    خب اگه گروهی هم نشد ،،میتونیم به صورت فردی مانند قبل ؛مقاله های خودمون و یا تجربه های خودمون را در تاپیک ها را داشته باشیم ،،،
    یعنی هر روز مطالعه داشته باشیم به صورت شخصی ( مثلا 15 دقیقه ) و اگه وقت شد و لازم دیدیم به اشتراک بذاریم ؛؛
    که به نظرم هر فردی می تونه این کار را کنه ،،حتما لازم نیست گروهی باشه .



    بالاخره تا موقعی که این عمر و این زمان و شرایط ، اجازه میده ،،ان شالله سعی کنیم با کمک هم در مسیر رشد حرکت کنیم .
    ازتون تشکر می کنم خانم الهه زیبایی ها .



    ----------------------------




    ویرایش توسط باغبان : شنبه 11 مرداد 99 در ساعت 18:21 دلیل: جدا کردن پست و انتقال از تاپیک حال و احوال

  14. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 04 مرداد 99), miss seven (شنبه 04 مرداد 99), الهه زیبایی ها (شنبه 04 مرداد 99)

  15. #9
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    اینکه درباره ی موضوعات مختلف تحقیق کنیم و در اختیار اهالی انجمن بزاریم ...اینطوری خودمون هم بیشتر در اون حوزه حرفه ای میشیم و چیزی یاد میگیریم ....

    .........................


    سلام خانم 7
    خیلی ممنون از لطفتون



    **در مورد پروژه تحقیقاتی ، چیزی که قصد داشتم این بود که روی یه موضوعی کار کنم ، مثلا یکی از موارد فوق :
    - گذر دنیا و رهگذر بودنمون
    -نیروی عشق در مسیر انسان
    -سوره الحدید و سوره شوری در مسیر زندگی انسان
    - وابستگی و دلبستگی و تفاوت ها شون
    -مهارت های ارتباطی
    -آخر الزمان
    و....
    بعد به این صورت که ، تاپیکی با یکی از اون عناوین باز می کنیم مثلا : گروه تحقیقاتی a ، پروژه گذر دنیا "
    بعد تو اون تاپیک فقط بحث های مربوط به اون مقوله نوشته میشه ! ( تحقیق - مطالعه - دیدگاه های مختلف و ...)
    و در آخر یه جمع بندی می کنیم و همه نوشته ها را به صورت یه مقاله در سایت قرار می دهیم ،،
    در واقع همه چی در خود تالار و مستقیم انجام بشه .





    **چیزی که در این کار مهمه مثل یقیه کارها :
    - نیت مون برا خدا باشه -برا خودسازی و نشر تحقیقات باشه ( این به آدم انرژی و سوخت میده )
    -تلاش و مطالعه مداوم ( روزی 15 دقیقه هم کافی ست )
    -دوری از تعصب در هنگام تحقیق
    -بررسی نظرها و تفکرات مختلف
    و...



    **هر فردی می تونه یه گروهی و یه عنوانی که علاقه داره ایجاد کنه ( مثل استارتاپ ها )
    چیزی هست که به نظرم به یادگار می مونه ( تحقیق تیمی ) .


    **البته فردی و شخصی هم می تونه باشه .( مثل دیگر مقالات که در جریان هم هست و در گذشته هم بوده د رتالار ، اون هم به نحو خوب و تاثیر گذار )



    **همه رهگذریم و مهمان هم ،،،اگه این عمر اجازه بده خیلی دوست دارم حداقل یه پروژه ، تجریه اینجوری انجام بدیم در تالار .





    البته ، اینا نظریه هست ،،
    باید بیشتر تحقیق بشه که شدنی هست یا خیر .



    .................................




    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    قبلا یکی از اساتیدم بهم گفته بود ...اینکه گفتین افکار منفی اون هیولای درون را تغذیه میکنه و ما باید مثبت اندیش باشیم و یا
    حداقل جلوی فکر منفی را بگیریم

    افکار منفی یه مورد هست ،،
    بعضی موقع ها آرزوها و هدف ها ، ترس های آینده و گذشته ،، وابستگی های دنیوی ،، هم درونمون یه موجود بزرگی می سازه ،،که باعث میشه اون موجود رو ما تسلط داشته باشه .
    شاید افرادی باشند که شخصیت مثبتی داشته باشند از نظر بیرونی ،،، ولی چون در زندگی هدف های دور و دراز دارنند با اون موجود سرکله می زنند .......
    شاید همه ما آدم ها یه جورایی و به نوعی این کلنجار رفتن را داشته باشیم به طریق های مختلف .


    الان زمانم تنگه :) ،،فرصت شد تو تاپیک عزت نفس ادامه میدم این مبحث را ،،،شما هم خواستید بنویسید در اون تاپیک
    البته،شما خودتون روانشناس هستید و ما درس پس می دیم خدمتتون .


    ان شالله خدا خودش به هممون کمک کنه .
    در پناه حضرت دوست .




    ----------------------------------------------------------





    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 06 مرداد 99 در ساعت 00:39 دلیل: افزودن عکس

  16. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 10 مرداد 99), Mvaz (دوشنبه 06 مرداد 99)

  17. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همگی

    در خصوص تاپیک های کاربردی که صحبتش شد من چند تا پیشنهاد دارم که
    حالا به فراخور تالار با مشورت و همفکری هم میتونیم راه اندازی کنیم.

    چند سال پیش کلاس های taرو شرکت کردم....تحلیل روابط متقابل.....براساس کتاب بازیها از دکتر اریک برن.....این کتاب یکم ثقیل وبرای تفهیم بهترش نیاز به معلم و مربی داره....کارگاه به این صورت بود که
    دکتر روانشناس کتاب رو که شامل دوبخش میشد ....بخش اول مباحث کودک والد بالغ و استفاده از هرکدوم در روابط روزمره زندگی و بخش دوم انواع بازیهای روانی.....
    چند دقیقه اول کلاس صرف گفتگو در مورد اتفاقهایی که در طی روز برای همه میافته شد و اینکه چی شنیدیم و چی جواب دادیم و بهتر بود که چی جواب میدادیم....خانم روانشناس هم بحث ها رو هدایت و راهنمایی میکردن....
    خیلی جذاب و شیرین بود ...و البته کاربردی.

    حالا من فکر میکنم میتونیم همین کارو ما اینجا هم انجام بدیم
    اینکه مثلا
    من بیام بگم فلان تنشی برام با همکارم اتفاق افتاد که
    اون لحظه ایشون کودکش خیلی فعال بود حالا من باید چطوری برخورد میکردم؟؟
    نوازش کودک درون تو این موقعیت چی بود؟؟؟
    چه مکالمه ای رو باید ترتیب میدادم؟؟؟
    و البته معرفی و مهار انواع بازیها ی روانی که خیلی کمک کننده است به نظر من.

    فقط چیزی که هست چه کسی باید اموزش بده و بحث رو هدایت کنه؟؟
    و آیا تمایلی برای شرکت در گفتگو ها بین کاربرها هست یا نه؟؟

    .................................................. ........

    پیشنهاد دوم
    اگه سخنرانی دکتر فرهنگ و گوش کرده باشین....دکتر تو کلاس هاشون دو نفر رو
    رو سن می آوردن و گفتگویی رو ترتیب میدادن....مثلا
    بعد از اینکه درون کرایی و برون گرایی رو توضیح میدادن....دو نفر از سوالاتی از هم میپرسیدن تا معلوم بشه این فرد برون گراست یا درون گرا؟؟( این بحث تو سخنرانی سوالات خواستگاری مطرح شده بود)
    یا در خصوص لحن کلام....یک جمله ای رو مشخص میکردن بعد از حضار میخواستن که یک بار با لحن مهربون یک بار با لحن تند جمله رو بگن. تاکید میکردن که حتی یک واو هم جابجا نشه.....این برای اموزش لحن کلام و تن صدا بود. که حالا شاید تو تالار همدردی قابل اجرا نباشه.....فقط از این بابت گفتم که
    شاید لحن کلام رو ما نتونیم اینجا تمرین کنیم ولی انتخاب واژگان رو حتما میتونیم
    . مثلا میتونیم بگیم بهتر بود به جای جمله" باز دوباره کی دمپایی ها رو خیس کرده "
    ( این جمله شخص خاطی رو به لاک دفاعی میبره)
    بگیم وقتی دمپایی ها خیسه من نمیدونم چی پام کنم!( شخص خاطی رو به همدردی و حس شرمندگی تشویق میکنیم )

    .................................................. ............
    تمرین دیکه ای از دکتر فرهنگ
    تو کارگاه میپرسیدن کی مثلا برنامه ریزیش خوبه و مثلا آدم منظمیه؟؟و میتونه به کسی که نقطه مقابل این ویژگی ها هست کمک کنه؟؟
    یا مثلا کسی که دانشجوی ارشد به کسی که داوطلب شرکت در کنکور کمک کنه.
    بعد دو نفر شماره هم رو میگرفتن برای ارتباط برقرار کردن....شاید مثلا اینجا بشه تاپیک دونفری داشته باشن.

    ............................................
    به نظر من مفید واقع میشن فقط ا برای دو مورد اول ی شخص خیلی حاذق نیاز هست
    اینها به ذهن من رسید حالا خواهش میکنم نظراتتون رو بگین هم فکری کنیم

  18. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 06 مرداد 99), باغبان (سه شنبه 07 مرداد 99), زن ایرانی (چهارشنبه 08 مرداد 99)


 
صفحه 12 از 14 نخستنخست ... 234567891011121314 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.