تشکرشده 1,447 در 508 پست
تشکرشده 1,769 در 422 پست
ضعیف کسیه که کم میاره فرار میکنه ... آقا حرف زدی پاش وایسا این کارا چیه ؟ :)
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
abi.bikaran (شنبه 03 آبان 93), m.reza91 (شنبه 03 آبان 93), paiize (شنبه 03 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93), شیدا. (شنبه 03 آبان 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
یه چند وقته هر کدوم از تاپیکایی که زده میشه وقتی تاریخ عضویت استارترش رو میبینم معمولا همون روزو ساعتیه که مشکل رو مطرح کردن !!!!
نمیدونم قبلا هم همینطور بود !
شایدم شک من بیخوده .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
abi.bikaran (شنبه 03 آبان 93), paiize (شنبه 03 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93), شیدا. (شنبه 03 آبان 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
اینایی که اینویزیبل می آن می رن و ساعت بازدیدشون را مخفی کردن، منظورشون چیه؟
می ترسن ما ببینیم آنلاینن، بگیم بیا یه چای با هم بخوریم؟
فرشته جان، در حالت خوشبینانه باید گفت که وقتی طرف دنبال حل مشکلش می گشته با تالار آشنا شده و عضو شده که مشکلش را بگه.
اما در حالت بدبینانه، متاسفانه یه عده ای از داستان سرایی در سایت روانشناسی، لذت می برن.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (شنبه 03 آبان 93), paiize (شنبه 03 آبان 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 04 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
شیدا جان خودم تنها دلیلم اینه چون حوصلشو ندارم هی بخوام خارج بشم دوباره بخوام یوزر پسورد وارد کنم گذاشتم رو حالت مخفی که همیشه ان لاین بمونه![]()
تنبلی هم بد دردیه هاااا
شیدا جون تو منو به چای دعوت کنقول میدم از حالت مخفی خارج شم
اما دیگران رو نمیدونم چرا مخفی شدن!
به نظرتون دلیل اونا چیه؟!![]()
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
paiize (شنبه 03 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93), شیدا. (یکشنبه 04 آبان 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
پاییزه جان من متوجه نشدم یعنی چی علم دارین؟ از کجا اوردین ؟ ومهمتر اینکه به کجا میبندین که تنهایی این کارو کردی؟ کجا میذارینش؟ما یه علم داریم که هرسال قبل ازدهه میبندیمش..راستش هرسال چندنفری میبستیم..
چون من معمولا علم رو تو مسجد دیدم. یکم توضیح بده ممنون
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
paiize (شنبه 03 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93), شیدا. (یکشنبه 04 آبان 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
فرشته جان منظورم پارچه هاشه...بستم به چوب علم...یعنی گره دادم...شاید500گره...
تقریبا سه ساعت طول کشید...بعدمیزاریمش توی هیعتمون...
خانواده شوهرم نذرکرده بودن...چندسالی هست که واسه محرم برپاش میکنن بعدازاربعین بازمیکنن...مثل همه
- - - Updated - - -
فرشته جان منظورم پارچه هاشه...بستم به چوب علم...یعنی گره دادم...شاید500گره...
تقریبا سه ساعت طول کشید...بعدمیزاریمش توی هیعتمون...
خانواده شوهرم نذرکرده بودن...چندسالی هست که واسه محرم برپاش میکنن بعدازاربعین بازمیکنن...مثل همه
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
فرشته اردیبهشت (یکشنبه 04 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93), شیدا. (یکشنبه 04 آبان 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
وااااااااااااااااااااااای باغ چه سرده ...هوا هم سرده
ابی جان (بخوانید abi نه ebi )نشد داری گول میزنی مارو؟ مگه خود به خود بعد از چند دقیقه کاربریمون خروج نمیکنه ؟ مال ما چراغ سبزا که اینطوریه مال شما نیست؟ همیشه انلاینی و وارد کردن پسوورد نمیخواد؟شیدا جان خودم تنها دلیلم اینه چون حوصلشو ندارم هی بخوام خارج بشم دوباره بخوام یوزر پسورد وارد کنم گذاشتم رو حالت مخفی که همیشه ان لاین بمونه
آخی گفتم ابی یاد بنده خدایی افتادم
راستی کسی از مرزهای افغانستان خبر نداره ؟یعنی چه بلایی سرش اومده؟فکر کنم درگیر تقسیم پول با دلال هاشهیعنی چیزی بهش می رسه؟
...........................................
پاییزه جان یه گرهم از طرف ما بزن خب یه دونه هم برای آبی بزن .التماس دعا![]()
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : یکشنبه 04 آبان 93 در ساعت 18:00
abi.bikaran (یکشنبه 04 آبان 93), m.reza91 (یکشنبه 04 آبان 93), paiize (دوشنبه 05 آبان 93), شیدا. (یکشنبه 04 آبان 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
آخیشششششش همه آقایون رفتن. باغمون خصوصی شد
فرشته جون، به نظر منم آبی الکی می گه. من که یه پست می خوام بنویسم، سه بار باید ریفرش کنم که بیرون نشم.
دلایل سیاسی امنیتی پشت این موضوعه. نمی دونم چرا به ما نمی گن یاد بگیریم
ابی کیه؟ مرز افغانستان چیه؟ من باز عقبم از قافله؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (یکشنبه 04 آبان 93), m.reza91 (یکشنبه 04 آبان 93), paiize (دوشنبه 05 آبان 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 04 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
فرشته به جای اینکه به خودت زجمت بدی زبان کیبوردو عوض کنی،که منظورتو برسونی
shift نگه می داشتی ا می زدی ابی می شد آبی.
abi.bikaran (یکشنبه 04 آبان 93), paiize (دوشنبه 05 آبان 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 04 آبان 93), دختر بیخیال (یکشنبه 04 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)