تشکرشده 2,354 در 759 پست
miss seven (پنجشنبه 05 مهر 97), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 مهر 97)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون از دعاتون
برای نفر بعد دعا می کنم، مسیر زندگیش ، یه مسیر متعالی باشه ...مسیری پر از آرامش و سعادت .
m.reza91 (جمعه 06 مهر 97), miss seven (پنجشنبه 05 مهر 97), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 مهر 97), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 04 مهر 97)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
m.reza91 (جمعه 06 مهر 97), miss seven (پنجشنبه 05 مهر 97), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 مهر 97)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام ممنون الهه
منم برا همه و بویژه نفر بعدی میکنم درونش انقدر زیبا بشه که در عالم جز زیبایی ذات حق چیزی نبینه و از بودن لذت ببره.
m.reza91 (جمعه 06 مهر 97), miss seven (پنجشنبه 05 مهر 97), mohamad.reza164 (جمعه 13 مهر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان خوبم
و سلامی ویژه به فرشته ی اردیبهشت عزیزم ..دوستت دارم
چقدر دعای زیبایی کردید ..ان شاءالله در حقم به اجابت برسه و معنای زندگی رو بهتر درک کنم و از بودن لذت ببرم.
دعا برای همه و بخصوص نفر بعد :
خدایا ! خانواده و همه ی عزیزانش را در پناه خودت سالم و تندرست حفظ کن و بهشون عمری طولانی و باعزت بده![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
m.reza91 (جمعه 06 مهر 97)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
ممنون میشل عزیز و دوست داشتنی ام.
خدایا برای همه دعا می کنم به رزق و روزی شان برکت بده و در این اوضاع نابسامان اقتصادی ایمانمان را حفظ کن و چشممان فقط و فقط به فضل و کرم خودت باشه که هر چه هست دست تو هست که تو مکر تمام مکاران را راه حلی.
m.reza91 (جمعه 06 مهر 97), miss seven (یکشنبه 08 مهر 97), فرشته اردیبهشت (جمعه 06 مهر 97), میشل (پنجشنبه 05 مهر 97), سرشار (شنبه 14 مهر 97)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
Aram_577 (یکشنبه 08 مهر 97), m.reza91 (جمعه 06 مهر 97), miss seven (یکشنبه 08 مهر 97), mohamad.reza164 (جمعه 13 مهر 97), فرشته اردیبهشت (جمعه 06 مهر 97), بی نهایت (جمعه 06 مهر 97), سرشار (شنبه 14 مهر 97)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون از این دعای زیبا
....
خدايا نفر بعد ... دستش هميشه در دستان تو باشه ،
خدایا ... به زندگي اش عشق، آرامش، ايمان و شادي ببخش...
خدایا... روزی اش سالم و وسیع ، برگ های زندگیش بهاری ، آسمون شب هایش پر ستاره ،
خدایا به او صبر و توکل و تلاش در حل مشکلاتش ، عنایت فرما
خدایا آرامش حقیقی در وجود توست نه در وجود دیگران .. ما را با آرامشت آشنا کن ..... و رها کن از هر وابستگی ای، به جز خودت.
آمین .
ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 10 مهر 97 در ساعت 17:17
miss seven (سه شنبه 10 مهر 97), mohamad.reza164 (جمعه 13 مهر 97), سرشار (شنبه 14 مهر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام cry عزیزم ؛ امیدوارم حالتون خوب باشه دوست مهربونم
خیلی از دعاهای قشنگتون لذت بردم و واقعا از ته دلم خواهانش هستم ...برای همین ان شاءالله این دعاهای زیباتون در حقم به اجابت برسه
ممنونم عزیزم ...
دعای خیر برای نفر بعد :
خدایا همیشه به مسیر درست هدایتش کن ...جوریکه واقعا زندگی با کیفیتی داشته باشه و کمتر بخاطر مشکلات زندگی ناراحتی داشته باشه.
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
سرشار (شنبه 14 مهر 97)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام ممنون خانم هفت. دعای شما یکی از زیباترین و در عین حال پر مغز ترین دعا هاست. مصداقش رو هم در آیه شریفه ( رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ ) داریم.
خودش هدایتمون کنه.
-----------------------
برای نفر بعدی از خداوند سبحان درک و آرامشی را خواستارم که هیچ وقت زرق و برق دنیا نفریبدش و همیشه در مسیر مستقیم و حقیقی گام بردارد.
miss seven (جمعه 13 مهر 97), سرشار (شنبه 14 مهر 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)