اللهم صلی علی محمد و آل محمد
ممنونم سون جان
ان شاالله به خاطر دل پاکت همیشه خیر ببینی
به نیت حاجتم بر میدارم دعای خوبت و
امیدوارم مستجاب شه ....
.اخرش و نمیدونم چی میشه...میترسم ناامیدشم:((
برای خودم و نفر بعد از خدا می خوام...
وقتی دیگه همه راه ها به بن بست میخوره
و درمانده میشی خدا بیاد و دردمون و چاره کنه
ان شاالله![]()











پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)