مریم جان اشتباه نکردی؟!روزهای پنجشنبه وجمعه نوبت شمابود ازشنبه نوبت نسیم جانه
تشکرشده 953 در 325 پست
مریم جان اشتباه نکردی؟!روزهای پنجشنبه وجمعه نوبت شمابود ازشنبه نوبت نسیم جانه
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام به همگی به خصوص مریم عزیز
من هم واسه مریم جان 500صلوات و10آیه الکرسی ویک بارسوره انعام
میخونم
به امیدبهبودی وسلامتی مریم عزیز![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 701 در 241 پست
سلام من علاوه بر ذکرهای قبلی زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها رو به نیت بهبودی مریم خانم خوندم
ان شاالله خدا قبول کنه
به نیت نسیم جان هم دعای توسل و حدیث کسا،و 100مرتبه صلوات میخونم ان شاالله که هرچی خیره براشون رقم بخوره و خدا دلشون رو شاد کنه
maryam123 (جمعه 08 دی 96), nasimmng (جمعه 08 دی 96), tavalode arezoo (جمعه 08 دی 96), میشل (دوشنبه 11 دی 96), آنه ماری (شنبه 09 دی 96)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام tavalode arezoo عزیزم
نمیدونم..اشتباه کردم؟
اگر اشتباه شده ایرادی نداره...به اندازه کافی بچه های تالار برای من دعا کردن که شرمندشونم.
برید سراغ نسیم...دست همه تون درد نکنه.
انشالله تا فردا شب برای نسیم دعا کنیم.
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
تشکرشده 953 در 325 پست
مریم عزیزم اگه اشکال نداره برای نسیم طبق روال قبل فردا و پس فردا باشه شاید بعضی از بچه ها نتونن توی یک روز اعمالشون رو انجام بدن.ببخشید دخالت کردم توتاپیکی که استارترش شمایین.
من برای نسیم جان سوره یس،100صلوات و14سوره حمد و100مرتبه ذکر یونسیه میخونم
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
تشکرشده 325 در 136 پست
سلام دوستان
من برای نسیم جان 300 صلوات و 10 ایت الکرسی میخونم.
انشا.. که خدا قبول کند.
dooo (دوشنبه 11 دی 96), nasimmng (شنبه 09 دی 96), tavalode arezoo (شنبه 09 دی 96), میشل (دوشنبه 11 دی 96)
تشکرشده 238 در 114 پست
دوستان اگه ممکنه امشب برای من هم دعا کنید.. خیلی ممنون..به دعاهاتون ایمان دارم انشاالله که جبران کنم.
با تشکر
dooo (دوشنبه 11 دی 96), tavalode arezoo (یکشنبه 10 دی 96), میشل (دوشنبه 11 دی 96)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان خوبم
ببخشد که نتونستم مداوم در این برنامه شرکت کنم ... امیدوارم همه ی شما عزیزان که دل به این پاکی دارین خدا حاجترواتون بکنه .
من بای نسیم خانوم 7 بار سوره ی حمد میخونم + یک بار دعای فرج
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام دوستان عزیزم
من هم برای نسیم عزیز 300 صلوات فرستادم .
انشالله که حال دلت خوب باشه و حاجت روا بشی عزیزم .
دعاهایی که برای شما خونده شد :
1300صلوات و10آیه الکرسی +یک بارسوره انعام +دعای توسل +حدیث کسا+ سوره یس+21سوره حمد و100مرتبه ذکر یونسیه + و 10 ایت الکرسی + یک بار دعای فرج+50توحید
از امشب تا سه شنبه شب برای arah دعا می کنیم .
خوب میشه حداقل دوستانی که تو گروه هستن فعال باشند
1.قلب تپنده زندگی
2.فرشته اردیبهشت
3.اقا ارمین
4.تولد ارزو
5.صبا
6.doo
7.انه ماری
8.مریم 123
9.نسیم
10.arah
11.madaar
12.paiize
13.تمنای عشق
14.میشل
15.الهه زیبایی ها/ارمین
16.زن ایرانی
17.مهرسا مامان
18.شمیم الزهرا
19. سرشار
20.عسل 28
21.بی کران
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)