اه اه با این باغ پر از جک و جونور...
بچه ها شما هم براتون پیش اومده یکی به دلتون نشینه؟؟
تو دنیای واقعی میگم ها نه باز کسی به خودش بگیره اینجا...
من حالم از یه نفر به هم میخوره اصلا حوصله ندارم حتی به حرفاش گوش بدم.......وقتی میاد حرف میزنه لحظه شماری می کنم بره....شه....







پاسخ با نقل قول

سه سوته آی پی مطنون ماجرا رو پیدا میکنه.... اون وقت با آی پی تمام عناصر ذکور تالار مقایسه میکنیم... خوبه؟


بس كنيد اين حرفارو , اتحاد خواهران عزيز, بياييد به هم بخنديم نه باهم, دهه 





علاقه مندی ها (Bookmarks)