به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 30 نخستنخست ... 23456789101112131415161718192021 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 300
  1. #101
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام
    خارپشت گرامی چرا من چند وقته احساس می کنم شما رفتی توی لاک خودت؟
    میدونم خارپشت ها لاک ندارند ، ولی دیدی خودشون رو مثل یه توپ کوچولو جمع می کنند و آرام همین جوری می مونند!



  2. 11 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (سه شنبه 16 اسفند 90)

  3. #102
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام اقای خارپشت عزیز سو ا ل از شما
    1ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
    2ـ ایا تالار توانسته تغییر در شما ایجاد کنه چه تغییری
    3ـ چه مطلب یا پستی در تالار برای شما خنده دار بود
    4ـ زییاترین تصو یر ذهنی یا خاطره تان چیست
    5ـ ایا به ارزو های دوران کودکی خود رسیده اید ان را بیان کنید
    6ـ نظرتان درباره سری هشتم صندلی داغ چه است
    7ـ بهترین مدیر صندلی داغ و بهترین همکار صندلی داغ چه است
    8ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
    9ـ با لوله کتاب زرشک یک جمله بسا ز
    10ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
    11ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
    12ـ دوست داری کنسرت گروه اریان بنیامین بروید
    13ـ به نظر شما در زندگی مجردی باید چه چیز بیاموزیم
    14ـ معیار برای ازدواج چه است
    15ـ بزرگترین ضعف خانم ها چیه
    16ـ بهترین و بدترین دوران درس تحصیل
    17ـ به چه میزان اطلاعات روانشناسی در زندگی شخصی ات کمک کرده و تاثیر گذار بوده است
    18ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
    19ـ چه غذایی خوب درست می کنید
    20ـ چه غذایی دوست دارید
    21ـ به یاد موندنی اهنگی که شنیدین
    22ـ به نظرت مدیر همدردی چه شکلی هستن
    23ـ تالارهمدردی چه هدفی را دنبا ل می کند چرا
    24ـ چقدر مدیر تالار دوست داری چقدر ازشون چیز یاد گرفتی
    25ـ زییاترین شکل دوست داشتن و ابرا ز محبت چی می تونه باشه
    26ـ یک جمله اموزنده به اعضا تالارهدیه بدهید
    27ـ جمله زیر در یک خط توصیف کن
    مدیر همدردی
    فرشته مهربان
    انی
    با لهای صداقت
    حامد
    کیوان
    نازنین 1
    محمد ابراهیمی
    داملا
    خانم پاییزان
    گلنوش
    ویدا
    خانم بی نهایت
    خانم بهار شادی
    خانم دانوب
    ویدا
    خانم بلو اسکای
    اقای مهاجر بینشان
    خارپشت
    28ـ از یک تا بیست چه نمرهای به خودت میدهی
    29ـ چه ماشینی دوست دارید
    30ـ کدام خیابان تهران دوست دارید
    31ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
    32ـ یک ضرب المثل بگوید
    33ـ نقاشی رنگ روغن و نقاشی گواش کدام دوست داری
    34ـ بهترین دوستتون توی تالار کیه
    35ـ به مدیر صندلی داغ و همکار صندلی داغ چه نمرهای می دهید
    36ـ چه وقتی عصبانی می شوید
    37ـ یک جک یا لطیفه با حا ل بگو بخندیم
    38ـ بهترین عشق شما کی بوده و هست و خواهد بود
    39ـ یک جمله درباره مادر پدر بگوید
    40ـ بهترین فیلمی که دیدی نام ببرید


    امیدوارم همیشه موفق باشید

  4. 10 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (سه شنبه 16 اسفند 90)

  5. #103
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    [quote=خارپشت]
    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana
    من نمیدونم چرا هروقت نوبت خارپشته،من یا شارژ ندارم یا مثل الان شارژم داره تموم میشه،خیلی جالبه!خدا خیلی هواتو داره ها!حالا از زمان اندک باقیماندم استفاده کردم و از سوالاتم مستفیذتون فرمودم :

    مستفیذ؟!
    فیذ؟
    باز خوبه نمی گه فیز!
    برادر عزیزم، مجید جان دلبندم
    مستفیضه مستفیض!


    1. اگه بری خواستگاری دختری که فکر میکنی همون نیمه ی گمشدتونه، هر مهریه ای که دختر خانوم و خانوادش پیشنهاد بدن قبول میکنی،منظورم اینه که ممکنه بخاطر مهریه ی بالا،قید این دخترو بزنید،یا قبول میکنید و میگید مهریه رو کی داده کی گرفته؟اصلا نظرتون در مورد مهریه چیه؟

    نه مگه هرکی هرکیه
    بیخود کرده مهریه بالا بخواد
    یه جوری قضیه رو مطرح می کنیم که تو رودروایسی مجبور شن به پایین تر رضایت بدن
    مثلا اینکه پدربزرگ هشتاد نود سالم رو می بریم برای بله برون، بعد قبل از اینکه پدر عروس چیزی بگه خودمون میگیم هزار تا خوبه ولی چون اقاجون گفته سیصد تا، ما هم حرفی نداریم، احترام بزرگترا واجبه ، اصلا ما به دعای خیر بزرگترهاست که الان اینجاییم، بزرگترها فلان و بزرگترها بهمان
    دیگه مگه اینکه پدره خیلی قالتاق باشه که بازم بگه مرغ یه پا داره :
    و چون اصولا از ادمای اینچنینی خوشم میاد
    دندم نرم هزار تا رو پرداخت می کنم
    نه چک زدیم نه چونه . . . ::


    2. بنظرت ، آدما از دور دوس داشتنی ترنیستند؟(چه صورت چه سیرت)

    برو عقب تر وایسا
    یه خرده عقب تر
    اها الان خوبه
    اره اینجوری خیلی بهتری
    ای کلک !
    چه کارا بلده !


    3. ازنظراطرافیان ادم دیکتاتوری هستی یا دموکرات؟

    من ازادیخواهم:)

    اگه به سیب زمینی و شلغم میگی دموکرات
    فکر کنم من دیکتاتور باشم


    4. اگه 1000000ریال بهت بدم(تو حالا چیکار داری از کجا اوردم،بگیر خرجش کن دیگه،حلاله نترس)باهاش چیکار میکنی؟

    صد تومن ؟!
    ادامس خرسی می خوای ؟
    نه خرجش نکن برو خودتو شارژکن !


    5. اگر در اثر سوء تفاهم از کسی بدت بیاد،چیکار میکنی؟و دوست داری اونیکه باعث سوء تفاهم شده چیکار کنه؟دیگه کاری بکار هم نداشته باشین یا برطرف کنه سوء تفاهمو؟چجوری؟(راه حل بده)

    چیه باز چیکار کردی که هنوز گندش درنیومده، باز پشت سر من حرف زدی ؟!

    6. بهترین و بدترین خاطره یا تجربت در تالار؟

    بهترین خاطره ام خصوصیه
    اما بدترینش تقریبا وقتی بود که مسلمان رفت
    یه مقدار برام غیر منتظره بود،
    مطمئن بودم که برعکس من با کسی شوخی نداره ولی بازم باورم نمی شد


    7. فکر کنم شما با مسلمان عیاقتر بودی،ازشون خبر داری؟اگه اره،کجاست چیکار میکنه؟سلام داره خدمت ما ؟

    بله همون جایی هست که بود
    یه مقدار بزرگ تر شده هنوزم زن نگرفته
    خیلی هم به شما سلام رسوند منتها نیست شارژ نداری نمی شد بهت پیام بدم


    8. بسکتبال بازی میکنی ،قدت چنده؟ بالا شهر نشین تهرونی یا پایین شهر یا مرکز شهر؟

    شماره پا و قد و دور کمر و سایز پیرهن
    می خواین برای عید نونوارم کنین ؟
    خدا خیرتون بده



    9. 22بهمن رفتی راهپیمایی؟انتخابات مجلس شرکت میکنی؟(نه بعنوان نامزد ،بعنوان رای دهنده)(این یکم خطریه،با بله و نه جواب بده،اگه هم خواستی ریسک کنی،خوددانی)

    برای ولنتاین؟
    مگه راهپیمایی هم شد ؟
    دیدم تبلیغ می کنه پیاده روی عشاق
    بله منم میرم

    نامزد ؟!
    هنوز واسه نامزدی زوده ولی
    با اجازه بزرگترا بله !


    10. از نظر حضرتعالی در چه صورت زن و شوهر دیگه نمیتونند با هم زندگی کنند و بهتره جدا بشن؟

    از نظر شرعی بگم ؟
    والا هنوز قسمت نشده حاجی بشیم ولی فکر می کنم یه طوافی هست . . .

    :)


    11. تا حالا دوستی که از نظر تیپ و ظاهر باهات کلی فرق داشته باشه،داشتی؟

    کلی فرق یعنی چی ؟
    مثلا شیطون پرست باشه؟:)
    نه دیگه دوست خیلی اجق وجق ندارم


    12. ادم خسیسی هستی یا دست و دلبازی؟تا حالا عیدی دادی بکسی؟

    نه خسیس نیستم
    عیدی هم می دیم قاعدتا به کوچکترها


    13. متین دیگه کیه؟یادمه گفته بودی میخای اسم پسرتو متین بزاری،این همون پسرته هنوز مگه مادرشو پیدا کردی که این همه،پسرت معروف شده اینجا؟

    اره پسرمه
    دختر شش ساله شما خوبه ؟!
    چه تصادفی !



    14. اخرین کتابی که خوندی؟اخرین فیلمی که دیدی؟اخرین باری که نمازت قضا شد؟

    اخرین کتاب:خواص شیرین بیان
    اخرین فیلم : پاندا 2
    اخرین باری که نمازم قضا شد تقریبا چند هفته پیش بود، با دوست عزیزی تا اخرای شب حرف می زدیم، صبحش نماز هردومون قضا شد:(

    15.نظرت در مورد فرج الله سلحشور چیه؟

    هر کاری روحیه و لوازم خاص خودش رو می خواد
    اگر کسی نتونست زبان یک کار رو یاد بگیره و به همون زبان حرف بزنه
    مجبور میشه زبانش رو به هر حرف بی ربطی الوده کنه




    16. اون اقایونی که میان همدردی،بنظرت احساسی تر از همجنساشون نیستن؟

    نه فکر نکنم شما خیلی احساساتی باشی
    اما در کل بله حق باشماست
    البته نه اینکه لزوما احساساتی باشن ولی اونایی که بیشتر سر میزنن یه مقدار اوا خواهر شدن
    خودم که عمه بلقیسم


    17.من فکر میکنم خیلی ادم حساس و کمی کینه ای هستی،نظر خودت چیه؟

    حساس ؟!
    وسواس؟!
    نسناس!

    کینه ای ؟!
    چرا ناراحتم کردی که حالا بگی کینه ای هستم
    همینه که هست پا رو دم من نذار:



    18.اونسری قبل که گفتیم شخصیت مجازیمونو تحلیل کن،خوشمزگی کردی،گفتی نمیشناسی،الان چی،شناختی؟اگه اره،خب بگو:


    به خانم هدیه چی گفتم ؟!
    ولی خب مال شمارو می گم
    بنظرم چون سه تا خواهر دیگه داری یه مقدار برخوردت دخترونه شده::


    همگی خوش باشید::

    نقل قول نوشته اصلی توسط رایحه عشق
    سلام خارپشت گرامی
    من فقط یه سوال دارم
    از تاپیکی که به تازگی ایجاد کردی تونستی به نتیجه برسی و جمع بندی کنی؟

    موفق باشی و امیدوارم خدا بهترین همسر رو نصیبت کنه.

    نه چندان
    فقط اینکه متوجه شدم
    موضوع همونقدری پیچیده هست که فکر می کردم!!


    [quote=gole maryam]
    [color=#4B0082]به به به ، ببین کی اینجا نشسته ، خارپشت

    بچه ها بشتابید که یک عدد انسان در آستانه ازدواج ، ازدواج نکرده می خواد داغ بشه ؛ تمرین آمادگی برای داغ شدن تو زندگی مشترکه؟
    نه ؛ ایشالله امیدوارم تو زندگی مشترک هیچ وقت داغ نشی

    نظر شما متین
    ولی اونجوری که به من گفتن بعد از ازدواج دمیدن در تنور احساسات مانعی نداره
    شما دیگه خیلی سخت می گیری
    یعنی ماتو قبرم نباید داغ شیم!::


    خب خارپشت زود تند سریع جواب بده:

    از گل مریم انتقاد کن::

    شما که اسطوره نقدی!
    یه نقد دست جمعی خطاب به اون خانومایی که دائم صفحه افراد انلاین رو باز میکنن
    نکنین این کارارو
    اخر عاقبت نداره
    اخه به شما چه که کی کجا رفت ؟
    بعد میگن چرا در ان واحد 9 نفر بصورت پنهانی وارد تالار میشن !


    برای زندگی مشترک فکر می کنی چقدر آمادگی داری؟ بخصوص از نظر مهارت های زندگی

    یک دو سه
    یک دو سه
    یک دو سه
    دارم تمرین می کنم
    باید بدنم رو گرم کنم
    (داغ نه گرم !)


    پول خرید حلقه و سرویس جواهر عروس خانوم رو داری؟:: ، از قیمت ها خبر داری؟ چطور جرات می کنی با این خرج های گرون عروسی کنی؟ احتمالا خیلی پردل و جرات هستی.

    دل و جرات کیلو چند؟!
    مایه رو بیار بالا!

    والا قصدمون این بود که باز پدربزگرو ورداریم ببریم واسه خرید عروسی
    دیدیم اونا هم مادربزرگشون رو تیر کردن واسه جهیزیه!
    اینه که در طی یه توافق نانوشته، غلاف کردیم
    دوئل که نیست می خوایم زندگی کنیم
    بازم دندم نرم ،ایندفعه چشام کور هزینه رو پرداخت می کنم
    پدر هم هستن دیگه، دستگیری می کنن در این روزای سخت


    بزرگترین مشکل زندگیت چی بوده؟ چقدر تو حل کردنش موفق بودی؟ اصلا حل کردنش دست تو بود؟ اگه نبود چطوری باهاش کنار اومدی؟

    فکر می کنم مدیریت مشکلاتی که با برادرم دارم، خیلی چیزها بهم یاد داد در عین حال خیلی از فرصت هام رو سوزوند
    نه به خاطر پیچیده بودن و لاینحل بودن موضوع بیشتر به خاطر اینکه درگیری بینمون خیلی طول کشید
    کاملا فرسایشی بود، انگار هردومون منتظر بودیم اون یکی خسته شه
    هیچکس خسته نشد، برادریمون خسته شد:(

    یه نصیحت برادرانه
    اول)هیچوقت نمی تونی به برادر تنی بگی حساب حساب کاکا برادر، چون خودتم تحمل شنیدن این جمله رو از زبون اون نداری
    پس حسابتو ازش سوا کن
    دوم) برادرت دوستت نیست،برادرته! به دوست صمیمیت نزدیک شو خیلی زیاد، چون اگه در حقت نامردی کرد، میتونی بندازیش دور حتی میتونی لهش کنی، اما اگه برادرت در حقت نامردی کرد . . .
    بنظر شما چیکار میشه کرد ؟!
    این بزرگترین مشکل منه !


    مشکلاتت با چماق بدست های صورتی(خودت گفتی ، من بی تقصیرم:) حل شد؟

    من عرض کردم خط کش، بحث فرهنگی بود، داشتیم از گچ و تخته می گفتیم
    چرا بحثو سیاسی می کنی عزیز من؟!
    باتوم چیه؟
    اونم صورتی !


    چقدر از خارپشت تو مسیری که طی کرده راضی هستی؟ آیا چیزی کاری فرصتی بوده که با نگاه کردن به پشت سرت حسرتش رو بخوری؟

    فرصت قلمبه ای نبوده که بی خیالش بشم
    اما تهدیدهایی بوده که اگه جاخالی نمی دادم، ممکن بود فرصت های خوبی بشن
    ممکن بود!
    شاید هم نبود!
    در کل ادم ریسک پذیری هستم ولی نه اونقدر که سر همه چی قمار کنم


    چرا خارپشت؟ چرا اسم دیگه ای نه؟ مگه اسم خودت چش بود؟

    من نمی دونم چرا همه با اسم من مشکل دارن!
    جدا اگه هر اسم دیگه ای رو به جای خارپشت بذارین، حق مطلب رو ادا می کنه ؟!
    خارپشت اگه خارپشت نباشه پس چی باشه ؟!


    فک کنم با این استعدادی که داری دستنوشته هایی داشته باشی ، می تونی برامون از اون دست نوشته ها بذاری؟ اگر اره ممنون می شم بذاری

    دیگه چی ؟
    یدفعه بگو بیا وسط، واسمون برقص !!:0:


    خارپشت بیشتر والدش غالب هست یا کودکش؟تلاشی برای به تعادل رسیدن این حالتهای نفسانی کرده ای؟

    اوووووووووووووووووووه
    یه دعوا و جار وجنجالی در درون ما هست که بیا و ببین !
    والدم داد میزنه کودکم جیغ می کشه والدم تنبیه می کنه کودکم فرار می کنه
    جالب اینجاست که بالغم تمام مدت کنار پنجره تشسته و با ارامش تموم اب پرتقال سر می کشه
    اخه یه مدته سرما خورده!


    سیگاری هستی؟چرا آره؟ چرا نه؟تا حالا امتحان هم نکردی؟

    امتحان که کردم
    فکر کنم هنوز وقت امتحان تموم نشده
    نمی دونم چرا اینقدر این امتحانه طول کشید
    دیگه وقتشه یکی بگه: برگه ها بالا!!!


    مشکلت با بچه های خاله حل شد؟

    کم و بیش

    دوست داری کیا ازت سوال بپرسن؟

    اونایی که سری قبل ازم سوال پرسیدن

    چه سوالی بوده که آرزو داشتی ازت نپرسن؟ یعنی از سوال کردنش می ترسیدی؟

    دلم نمی خواد هیچکس ازم بپرسه
    برای چی اینجایی ؟
    واقعا بودن در این تالار بهت کمکی می کنه ؟
    چقدر هم که انتقاد داری !
    مگه نمی گی به جایی نمی رسه ، پس برای چی اینجایی ؟!:



    حالا به اون سوالی که می ترسی ازت سوال کنن جواب بده.

    منتظرم شارژم تموم شه::



    اون پست خارپشت که سفید دیده میشد رو نقل قول کردم !درست شد
    البته با عرض پوزش چندتا از شکل ها رو مجبور شدم پاک کنم چون می گفت زیاده شکلها
    [align=center]

  6. 13 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 16 اسفند 90)

  7. #104
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط چشمک
    سلام سلام جناب خارپشت
    ببینم قصه نشستنت روی صندلی چی بود؟ چی شد که ایتطوری شد؟

    نمیدونم
    من داشتم توی تالار قدم میزدم که یه دفعه صدای جیغ شنیدم، صدا از توی زیر زمین بود از لای نرده ها دیدم که بوق و بوووق، جسد نیمه جون دختر مهربون رو به سمت بیرون تالار می برن، من نمی تونستم کاری کنم چون بوووق تو دستش یه کلت صورتی داشت
    دختررو گذاشتن توی صندوق یه ماشین ، بووووق سوارماشین شد و رفت
    اما بووووووق برگشت توی موتورخونه، وقتی داشت از پله ها میومد بالا یه دفعه عطسه ام گرفت، اونم منو دید
    نشوندم روی صندلی و دستام رو بست، بهم گفت اگه به کسی چیزی بگم، یه گوله صورتی حرومم می کنه !
    من چند روزه که روی صندلی نشستم، کسی از دختر مهربون خبری نداره ؟


    یکمی از سوالهامو الان می پرسم بقیه شو بعدا میام می پرسم.


    -اهل ورزش هستين؟ ورزشکارين يا طرفدار؟ کدوم تيم؟ چقدر از ورزش مي دونيد؟

    من ورزشکاران رو دوست دارم، ولی دیگه نه اینقدر!
    همینقدر می دونم که ورزش برای سلامتی مفیده
    به من چه کی با کی بسته، کی سرشکسته !


    -فكر ميكنين كدوم خصوصيت شما باعث جلب نظر ديگران ميشود؟

    جلب نظر ؟!
    می خوام چیکار ؟!
    شما اگه همین الان بری تو خیابون و دستتو بکنی تو دماغت، نظر همه رو جلب کردی !
    امتحان کنین
    البته من خودم امتحان نکردمو، سپردم به متین !


    -اگر دوباره متولد بشين (يه فرصت دوباره) چه کار خواهيد کرد؟

    مگه من همش چندسالمه ؟!
    دهنم بوی شیر میده
    من هنوز خیلی جوونم
    نکنه بعد از دختر مهربون نوبت منه
    بهم بگین من طاقتشو دارم
    من دارم می میرم ؟!!


    -لطفا با خوندن اين کلمات اولين برداشت ذهنيتون رو بنويسين.
    بي وفائي خیلی بده ولی خب پیش میاد، یه لحظه خودتو بذار جای اون بنده خدا! بهش حق نمی دی ؟!:
    بد قولي خیلی برات زشته که هروقت میخوام باهات قرار بذارم، چون اخلاق گندتو میشناسم، نیمساعت دیرتر میام سرقرار ولی تو باز دیرتر می یای! با خودت مسابقه گذاشتی؟:
    بدگوئي همون غیبته دیگه؟، وای چه کیفی میده گوشت داداشمو بخورم! ععععععععععععقققق
    بدزباني مودب باش لطفا، همه باید بفهمن که چه حرفایی بلدی ؟!:
    برداشت بد برداشت ذهنی ! ذهن بد ! ذهن بی تربیت !:
    بد ذاتي بنظرم یه نوع بیماری ژنتیکیه !:
    بد نامي رسوای زمانه منم:



    -اهل کل کل هستيد؟چرا؟

    دیگه برای این کارا پیر شدم

    -علم بهتر است يا ثروت؟چرا؟

    ما از هیچکدوم خیر ندیدیم

    -نظرتون درباره مهريه و مقدار اون چيه؟

    همون هزارتا هر چی پدرعروس بگه !
    رو تخم چشام
    (یه کلمه هم از مادر عروس بشنویم : مهریه ، با اون تعریفی که در حال حاضر ازش یاد میشه، در فرهنگ دینی ما وجود نداره
    در شرایط فعلی بیشتر جنبه حقوقی پیدا کرده و دیگه یه هدیه به عنوان نشانه ای از صداقت و راستی مرد نیست
    و متاسفم که بگم با توجه به قوانین فعلی ما، وبرخلاف تبلیغاتی که میشه، مهریه دقیقا یک پشتوانه مالی برای زن هست
    بنظرم هر خانواده ای باید مطایق با شان و رسم خاص خودش، به صورت عقلانی مبلغی رو تعیین کنه
    طبیعتا باید وضع مالی خانواده دختر و پسر مدنظر قرار بگیره )

    قیمت سکه رو هم لحاظ کنین لطفا
    انصافتون کجاست ؟!
    هزارتای الان، با هزار تای دوماه قبل، با هزارتای سه سال پیش، قد قیمت خون بابای من توفیر داره
    300 تا! خب نه حرف ما نه حرف شما 500 تا!
    اگه بازم چونه بزنین پدربزرگمو میارمو !


    -سه تا چــــرا که توي زندگيتون كه هنوز جوابي براشون پيدا نكردين.

    فقط سه تا ؟!

    -حالا سه تا آرزوي مهم خودتون رو بنويسين.

    چرا سه تا ؟ (یکی از اون چراها اینجاستو )

    -دوست داري به سن ميانسالي برسين يا دوران جواني بهتره؟ چرا؟


    یه لحظه وایسین !
    نه جون من، شما خودت بگو واسه پنج سال قبلت له له نمی زنی ؟!
    شماها که تا 45 سالگی هنوز 25 سالتون تموم نشده !

    اها اره دلم می خواد میانسال باشمو قبل از مرگم دخترمو تو لباس سفید عروسی ببینم
    ولم کن بابا!


    -لطفا با خوندن هر كدوم از كلمه هاي زير اولين چيزي به ذهنتون ميرسه رو سريع بنويسيد.

    فداكاري خیلی خوبه واقعا:
    عشق خیلی قشنگ:
    پاييز برگ درخت می ریزه :
    زندگي (برای اینکه دوباره یه عرض ادبی بکنم خدمت خانوم ها البته فکر نمی کنم غیر از من اقایی اینجا باشه، شایانا که حساب نیست:)) یه دوستی می گفت زندگی نیست، زن دگی درسته ، اگه زن ها نبودن زندگی هم نبود:
    ايمان سنگ خارا:
    بهار 66 جدیدا یه 65 هم اومده، سری جدیده ولی نمی دونم چرا قدیمی تره!، کمرنگ تر هم هست، من همون مدل 66 رو پیشنهاد می کنم :
    انسان موجودی ناشناخته:
    مهمان بر خر مگس معرکه ... ، خجالت بکش پسر! یه چایی می خوای تعارف کنی، مهمون حبیب خداست:
    (خواستم اولین کلمه رو بنویسم ولی یه چیز افتضاحی می شد، اخه شما که نمی دونین چه کلمه هایی که به ذهن من نمیرسه )


    -کدومش وحشتناکتره و چرا؟ سوسک، موش، گربه، سگ، مار، زنبور، عقرب، مارمولک، مگس، پشه، اژدها؟

    شما احیانا انیمال فوبیا نداری ؟!



    -كدوم يك بدتره؟
    خيانت
    طلاق
    سوختن و ساختن
    سرد شدن تو زندگي

    سرد شدن تو زندگی
    چون هیچکس، حتی خودت، نمی فهمه چه مرگته
    رو هوایی، هنوز تصمیم نگرفتی، نمی دونی جدا شی یا بری سراغ یکی دیگه یا همین هیچی رو از نو بسازی
    چیزی بدتر از تصمیم نگرفتن و دست دست کردن وجود نداره
    چون حتی نمی تونی غصه تصمیم اشتباهتو بخوری
    هیچ کاری نمی تونی بکنی
    مثل یخ ،منجمد میشی، سرد میشی
    فقط ادمای خیلی بزرگ، از سوختن در این سرما هم می تونن بسازن و اینبار درست بسازن


    -از چه تيپ آدمي خوشت مياد و چرا؟

    ادمی که شبیه به خودم باشه
    چون خودمو تا حد زیادی دوست دارم
    به نسبتی که شبیه به خودم باشه بیشتر باهاش احساس نزدیکی می کنم و بیشتر دوسش دارم
    ادم هایی که شبیه به خودم نیستن اما بهتر از من هستن
    دوست داشتنی نیستن اما قطعا قابل احترامن خیلی زیاد


    -كدوم يك رو بيشتر دوست داري؟
    طلا و جواهر زياد
    خانه بزرگ و ماشین شيک
    مزارع و باغهاي بزرگ و سرسبز
    کلي پول و دارائي تو بانک

    طلا جواهر رو که دادیم واسه مهریه اش
    خونه بزرگ و ماشین شیک هم واسه کور شدن چشم دوستا و فامیلاش
    کلی پول و دارایی هم واسه ولخرجیای بی حد و حسابش
    چی موند دیگه ؟

    جدا به باغبونی و پرورش گل و گیاه علاقه دارم
    اما خیلی وقت و حوصلشو ندارم
    ولی تفریح خیلی خوبیه مخصوص همراه بچه ها
    خیلی ادمو اروم می کنه
    لازم نیست حتما یه باغ بزرگ داشته باشی یه باغچه کوچولو یا حتی یه گلدون
    وقتی هرشب ارامش گلای شب بو رو ببینی
    به خودت قول می دی که فرداصبح به خاطر هیچ و پوچ به خودت استرس وارد نکنی


    -اگر الان شما مصاحبه کننده بودين دوست داشتين چه کسي رو دعوت کنيد و ازش سوال بپرسين؟

    شاید برادر شایانارو
    دلم می خواد یه خرده بخندم



    -جلوي آينه با خودتون حرف ميزنين؟ چرا؟

    اره خیلی
    کودکم آینه که می بینه بال بال میزنه
    عین خنگا با خودش حرف میزنه
    توسری های والد هم نتیجه ای نداره
    چیکار داری بچه رو؟!


    -يه جوک خيلي توپ و باحال بگو:

    حوصله کپی پیس کردن ندارم

    -بهترين همدم تنهايي ات؟؟

    مدادم
    بعضی وقتا خودش می نویسه
    بعضی وقتا هم زیر جمله های از قبل نوشته شده خط می کشه
    بعضی وقتا هم روشون !
    یه پیشنهاد اگر می خوای چیزی بنویسی با مداد بنویس
    پاک کن دم دستت نذار، قرار نیست چیزی پاک بشه
    ولی همینکه می دونی اونچه که می نویسی قابلیت پاک شدن داره
    با ارامش بیشتری می نویسی
    البته مدادم مدادهو!


    -جمع کن و حسابگري يا ولخرجي؟ چرا؟

    نه خیلی جمع کن نیستم
    اخه ولخرجم نیستم
    مگه کلا چقدر هست که بخوای خرجش کنی یا جمعش کنی ؟!
    نشمار کم نشه !


    -نظرت در مورد خواستگاري خانمها از آقايون چيه؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه نظر شخص من رو که قابل استفاده و قابل تعمیم هم نیست ، بخواین
    بنظرم یه مرد همیشه، چه قبل و چه بعد از ازدواج باید در موضع نیاز باشه
    و این دیگه به هنر زن برمی گرده که چطوری میتونه همیشه فضای ناز کردن رو حفظ کنه

    بنظرم جواب رد دادن برای یه مرد خیلی سخت تر از یه زنه
    البته اگه طرف مرد باشه


    -فرض کن آينده است و الان همه چيز عالي و روبراهه ، الان دامادت رو بيشتر دوست داري يا عروست رو؟

    دخترم که تاج سرمه
    ولی شوهرشو می خوام چه کنم، رابرا بهم میگه بابا!!
    بابات مرد! احمق من بابات نیستم !

    از پسرم که چیزی نصیب ما نشد
    قربون عروس گلم برم که وقتی میگه باباجون، قند تو دلم اب میشه !


    يه آرزو کن که محال نباشه ولي زياد دم دست هم نباشه:

    این سوال خیلی برام اشناست !
    از کجا کپ زدی ؟!


    -آدم خوشبيني هستي يا آدم بد بيني؟

    فکر کنم بدبینیم غلبه می کنه

    -رشته تحصيلي دبيرستانت چي بود؟ چرا؟

    ریاضی

    -بهترين تفريحت چيه؟ چرا؟

    تو پستای قبل گفتم
    چرا باور نمی کنین !
    میریم پارک !
    پشمک و بستنی می خوریم


    -چرا توپ گرده؟

    تا بتونه بگرده


    -زمين چرا گرده؟

    کی میگه گرده ؟!
    سرت به تنت زیادی کرده ؟!


    -چرا وقتي سيب تو سر نيوتن خورد تعجب کرد؟

    شاید چون زیر درخت البالو نشسته بوده
    احتمالا دستمالش رو هم گم کرده بوده


    -چندتا ميوه که دوست داري نام ببر؟

    انار، توت فرنگی وشاتوت

    -غذا چي دوست داري؟ شکمو هستي يا نه؟

    ای بابا من چند روزه غذای حسابی نخوردم
    اینا هم هی رابرا می پرسن چی دوست داری!
    خب هرچی!
    که چی ؟!!
    من از اون مردایی نیستم که سر غذا دعوا راه بندازن!
    فقط الان چون گشنمه . . .



    -تا حالا برق گرفتگي رو تجربه کردي؟ توضيح بده:

    نه در اون حد

    -تا حالا دعوا و کتک کاري داشتي؟ شيري يا روباه؟

    ازاسمش معلومه
    زد و خورد !


    -عشق رو تو نيم خط تعريف کن:

    شرمنده مارو معاف کنین

    -اگه صد ميليون بهت بديم چيکار ميکني؟

    مال خودم؟!
    میذارم رو صدتومنی که شایانا بهم داده بهتون پس میدم
    من گدا نیستم
    اگه نذاری واکس بزنم به جون بچه ام نمی گیرم

    -اگه سيصد ميليون ديگه هم بهت بديم چيکار ميکني؟

    اگه سیصد میلیارد بهم بدین، مطمئن میشم که به یه جاهایی وصلین
    من نیستم !

    -حالا اگه همشو ازت بگيريم بهت يه بيست و پنج تومني بديم چيکار ميکني؟

    میندازم صندوق صدقات

    -حالا اگه اون بيست و پنج تومني رو ازت نگيريم و بهت ببخشيم چيکار ميکني؟

    می بخشمش به خودت
    اگه تونستی از تو صندوق درش بیار

    -به چه رنگي علاقه داري؟ چرا؟

    رنگاوارنگ از همه رنگ

    -يه جوک ديگه هم بگو ولي ايندفعه بايد بامزه تر باشه ها اون يکي زياد خوب نبود....

    شما خودت جوکی پدر جان

    -نظرت در مورد فرهنگ و تاريخ ايران چيه؟ از گذشتگان کيا رو بيشتر دوست داري؟

    نظر؟!
    بنظرم خوبه، بد نیست
    از گذشتان، خاله مادرم رو خیلی دوست داشتم
    خدابیامرزدش زن خوبی بود
    عیدی های خوبی میداد
    چشمامون برق می زد !

    دلت واسه کسي تنگ ميشه؟ چرا؟

    اگه تو دلم اب بریزم کلی ماهی جمع میشن تو تنگ دلم !
    یکم ابکی میشه !
    نه نمی خوام دلم واسه کسی تنگ نمیشه

    -نظرت راجع به کله و پاچه چيه؟ سيرابي دوست داري؟ حليم چي؟ نون و پنير بهتره يا کباب بره؟

    میگم این ترس شما از حیوانات شامل گوسفند و بره نمیشه، نه ؟!
    خوب بلدی از چی بترسی !

    -تا بحال ضايع شدي؟ تعريف کن ( خلاصه)

    ضایع ؟!
    نه! اصلا ضایع یعنی چی ؟

    -از بين زيبايي و ثروت کدوم رو انتخاب ميکني ؟ البته فرض بر اين است که با ثروت زيبايي رو نميشه خريد( فقط يک انتخاب)
    -
    فکر می کنم برای اقایون ثروت کارسازتر باشه
    اگه زن بودم زیبایی رو انتخاب می کردم
    هرچند اگه پول داشته باشی، حداقلش اینه دست چهار نفرم می گیری
    ولی خب تو این دوره زمونه نگهداشتن یه شوهر، معادل حفاظت از یه سپاه چندصد نفره است !

    نظرت درباره سوالاتم چيه؟

    رگبار و تا حدی پربار نکن اینکارو هربار

    -چه نصیحت به من؟

    خواهش میکنم
    من جای پسر شما هستم


    - دو تا انتقاد از من؟ ( یه مثبت و یه منفی)

    دیگه از کسی انتقاد نمی کنم !

    -و در پايان هرچه مي خواهد دل تنگت بگو:

    خسته نباشین واقعا
    اگه حوصله داشتم بازم برمیگردم.[/color]
    [/quote]

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67
    بازم من اومدم خارپشت

    يه ويژگي مثبت و منفي به همراه يه پيشنهاد، در مورد من بگو.

    دیگه اینجا از کسی انتقاد نمی کنم
    فقط اینکه خدا خیرتون بده با این سوالات کوتاهتون
    یه عده انگار با من پدرکشتگی داشتن !
    باز خوبه فضایی فراهم شد واسه تخلیه احساسات !

    :):)

    دوست داري تالار چه تغييراتي كنه؟

    هیچی
    همین الان بیسته

    قدت بلنده ؟

    دوماد چقدر قشنگه
    ایشالا مبارکش باد
    قدش چقدر بلنده
    ایشالا مبارکش باد

    رابطت با زن داداشت چطوره ؟(همون داداش كه باهاش كل داري)

    خیلی خوبه
    اگه اون نبود، من و برادرم سالی یه بار هم همدیگرو نمی دیدیم

    نظرت راجع به پستاي رنگي من چيه؟

    یه خرده یه جوریه !

    ببخشید من دیگه نمی تونم جواب هارو رنگی کنم
    شرمنده چشماتون میشم
    ببخشید

    نقل قول نوشته اصلی توسط چشمک
    من دوباره اومدم ....
    قبلیا رو نتونستم عکس آپلود کنم به خاطر همین ایندفعه اومدم که تلافی کنم


    - دوست داشتی الان کی میومد و ازت سوال می پرسید که تا الان نیومده؟

    هیشکی ؟!
    هرکی منو دوست نداره منم دوسش ندارم :(


    - دوست داشتی به چه هدف بزرگی برسی که نرسیدی؟

    فکر کنم هنوز ازدواج نکردم

    - دوست داشتی که الان کجا زندگی می کردی؟


    جام خوبه راحتم
    هیچ جا خونه خود ادم نمیشه


    - حالا چرا خارپشت؟



    - خارپشت جان چرا رای هاتو نمی دی همه رو منتظر نگهداشتی؟ (مسابقه آواتور ها)

    یه سوال
    واقعا توی اون تاپیک چه هدفی رو دنبال می کنین ؟
    (امیدوارم ناراحت شده باشی، یه خرده دلم خنک شه)

    :)


    - دوست داشتی ازت چی می پرسیدن که نپرسیدن؟

    دماغت چاقه ؟

    - جواب جواب سوال قبلیت؟

    بله ممنون


    اینم یه کیک که به خاطر شما درستش کردم بفرمایید.......

    -چرا رنگ آبی؟( رنگ خارپشته)

    نمی گم چرا
    چون مثل اینکه بعضیا رنگ منو ورداشتن واسه خودشون

    - دوست داری به کجا مسافرت کنی ؟

    فکر میکنم روستاهای ایران خیلی جاهای بکر و دیدنی اشته باشه
    اگه یه زمانی یه پایه پیدا کردم، ایرانگردی رو جز اولویت هام قرار می دم


    - یه نظر در مورد من؟-


    خوبین شما ؟




    -اگه به هر دلیلی نتونی بیای تالار دلت بیشتر از همه برای چی یا کی تنگ میشه؟

    نه دیگه قرار شد دلم واسه کسی تنگ نشه !
    پرورش ماهی که نمیخوام راه بندازم !


    -دنیا واست چه رنگیه؟؟؟چه شکلیه؟؟

    هرمی شکله و سیاه

    -نظرت راجع به امضام و اسمم؟؟؟

    والا چی بگم
    هرکی یه سلیقه ای داره دیگه !


    -رو چه چیز تعصب داری؟

    روی مسواکم
    روی اسمم (خارپشت)
    و در اخر همسرم
    کسی بهش چپ نگاه کنه، دمار از روزگارش در میارم
    البته تا حالا پیش نیومده اینجوری بشه، یعنی من تا حالا ندیدم
    نمی دونم چرا همسرم رو هم نمی بینم
    بعضی وقتا یادم میره چه شکلیه
    بنظر شما کی برمی گرده خونه ؟
    ممکنه گمشده باشه ؟
    (گفته های ثبت شده بیمار مبتلا به اسکیزوفرنی حاد)


    200-صندلیت به چند درجه رسید؟
    -یه جمله از ته دل؟

    د ول کن دیگه
    هی ته دل ته دل
    ته دل مارو هم سوزوندی
    ته دیگ می خوای؟!


    مرسی که جواب دادی.....


    بازم اگه تونستم میام

  8. 12 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 16 اسفند 90)

  9. #105
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    به به سلام علیکم و رحمت ا... جناب خارپشت عزیز :)

    علیکم السلام و رحمت ا ... و برکاته

    بابا چرا زودتر خبرم نکردین؟ هیزمی ، هیمه ای چیزی میاوردم میذاشتم زیر صندلی تا حسابی جیز بشه صندلی

    دختر مهربون رو فرستادیم چوب خشک جمع کنه ولی هنوز برنگشته
    نازنین هم چخماق اورد و اتیشو روشن کرد
    محمد دائم روی سرم نمک می پاشه و بادم میزنه ولی خنک نمی شم نمی دونم چرا
    یه بوی سوختگی میاد نمی دونم از کجاست
    بنظر شما این چیه که داره می سوزه؟


    آقا معلممون

    خوب که هستین ان شالا آقا معلم؟

    ما یه معلم بیشتر تو این تالار نداریم
    یه معلم صورتی !

    بشین سرجات بی ادب !
    پلنگ صورتی چیه ؟!


    کلاس نقاشی به حضور گرم معلم خوبش برای تجدید قوا نیاز داره ها!


    نازنین گفت می خواد مبصر بشه
    قرار شد بهتون خبر بده که هر بار نوبت کیه موضوع رو بگه !
    خانوم نازنین سرت شلوغ شده، دوشغله شدی ها!



    راستی آقا معلم اجازه!

    1- رابطت با خودت چطوره؟ خودتو چقدر دوست داری و چقدر میشناسی؟

    من و خودم دو تا ادم عاقل و بالغیم
    به شماها چه ربطی داره که با هم مشکل داریم؟!
    خودمون مشکلمون رو حل میکنیم


    2- واسمون خارپشت رو تعریف کن!

    عزیز جان مگه به این سادگیه
    چهار واحد تئوری دو واحد عملی


    3- می بینم شما که واسه من لالایی خوندی می بینم که به توصیه من گوش کردی و داری واسه خودت هم

    لالایی میخونی..بسیار جای تشویق داره پیشرفتت جانم حالا واسه عملی کردن این لالاییه (انتخاب همسر) چه

    اقدامات عملی انجام دادی؟ بگو شاید به درد ما هم بخوره آخه منم مثل خودت دلسوخته ام

    این سوال رو قبلا جواب دادم
    اونموقع گفته بودم که من لالایی خوندم خودمم مست خوابم ولی خب مشکل اینجاست که قضیه دوطرفه است !
    اما خب در حال حاضر، خواب از سرم پریده، البته دیگه بدخوابی ندارم ولی خب مگه اینکه لالایی ویژه ای باشه که دوباره منو خواب کنه ، شمارو نمی دونم !


    3.5- یک سوال دیگه!

    فکر می کنی فرد مناسب واسه ازدواج چجور شخصیه؟ یعنی به تو چه چیزهایی قراره اضافه کنه با وجودش که تو

    اون فرد رو مناسب ببینی؟

    قرار نیست چیزی به من اضافه کنه یا چیزی به اون اضافه شه
    اتفاقا باید به تنهایی یه موجود کامل باشه
    ما قرار نیست مکمل هم باشیم مگه ناقص الخلقه ایم !


    4- میدونستی طبع شاعری جالبی داری و قلمی متفاوت؟ و بالطبع اون روحیه حساس و نگاه متفاوتی که به زندگی

    داری انتخابت رو سخت تر می کنه؟

    ممنون از این همه روحیه ای که بهم میدی، الان داری لالایی می خونی دیگه


    4.5- دوست واقعی از نظرت کیه؟

    دوست واقعی من کسیه که اگه دختر بود، به سرعت وقت باهاش ازدواج می کردم
    به همین خاطره که بعضیا به اشتباه خواهر بهترین دوستشون رو یه گزینه مناسب می دونن


    بخش انتقادات

    5- از خودت 3 تا انتقاد اساسی بکن ... البته اگر به شکل شعر باشه ما خرسندتر میشیم و از حضور انورت

    مستفیض خواهیم شد :)

    قافیه نمیاد!
    زیادی دلرحمم، به همین خاطر وقتی بی رحم میشم خیلی به چشم میاد !
    خیلی معلوم نیست کی شوخی می کنم و کی جدی هستم، ممکنه طرف مقابلم گیج بشه، عمدی در کار نیست، خودمم نمی دونم چرا اینجوری میشم !
    هیچی یادم نمیره ! به خصوص برخوردها و گفته ها و چهره ها ! :(


    5.75- انتقادت از تالار چیه؟ به همراه راه حل انتقاد کنی ها!

    خیلی دوست دارین سوال تکراری بپرسین ؟
    یعنی می خواین بگین با جواب قبلی اقناع نشدین ؟
    ولی من دیگه حرفی ندارم
    تا وکیلم نیاد چیزی نمی گم


    5.75- یک انتقاد هم از من بکن!

    عرض کردم که دیگه از کسی انتقاد نمی کنم
    فرهنگ انتقاد پذیری در من و شما نهادینه نشده دختر جان :)


    6- دفتر نقاشی و دیکته کلاس اولت رو داری هنوز؟

    بله
    من ندارم
    ولی مادرم تمام دفتر کتابای مارو تابستون جمع می کرد میذاشت تو انباری
    جالب اینجاست که اگه ولش کنی کتابای توی اتاقم رو هم می خواد ببره بایگانی کنه واسه چهل سال بعد
    هر چند سال یه بار هم من و برادرم رو در انباری به حضور می طلبه و از خاطراتش می گه !
    اخی دلم تنگ شد


    7- یادمه تو تاپیک جدیدی که باز کردی نوشته بودی چجور میتونم هم خندش رو ببینم هم گریه شو ... در جلسه

    خواستگاری؟ اگه راهی پیدا کردی که نگن طرف 1 چیزیش میشه به ما هم بگو! آخه میدونی درد من چیه؟ زن عموم

    آژانس ازدواجه ... هفته ای 1 خواستگار معرفی می کنه (موندم این همه خواستگار رو از کجا میاره : ) ولی

    من با معرفی مشکل دارم و بهش می گم اول باد به دلم بشینه! از طرفی هم موافق دوستی نیستم! اون

    خواستگار قبلیم که همکارم بود اون شد وای به حال این دوستیها! خوب به نظرت واسه همچین شرایطی چی

    جواب میده..این سوال رو به نمایندگی از خودم و بهار 66 مطرح کردم ... مشاوره بده آقا معلم! :

    شما وقت قبلی داشتین؟
    شمارو نمی گم، خانوم بهار رو می گم !
    خیلی خب مشکلی نیست
    اگه شما شماره اون فامیل اژانس دارت رو به من بدی!
    منم از حق ویزیتم صرف نظر می کنم
    بهاران عزیز (جمع مثنی شادی و 66)
    من اگر طبیب بودم سر خود دوا نمودم !
    تنها کمکی که می تونم بهتون بکنم اینه که یه سر تشریف ببرین اتاق بغلی،
    بغل انی !
    بپرین !
    اخه این گرگم به هوا که واسه اینا شوهر نمیشه که


    خوب سعی کردم سوالام مثل خودت متفاوت باشن دیگه به بزرگی خودت ببخش آقا معلم








  10. 11 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 16 اسفند 90)

  11. #106
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    راستي خارپشت بعد ازدواج مياي تالار يا مثل كامران......؟

    ببين برات سياه نوشتن كه يه طوريت نشه

  12. 10 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (سه شنبه 16 اسفند 90)

  13. #107
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    در هر یک از فرضیات زیر اگر قدرت تصمیم گیری تماما با شما بود چه می کردید و چرا؟ (مثل خودتون سوال بپرسم)

    1 از میان تمام مردم دنیا در تمام زمانها از ازل تا الان چه کسی رh دوست داشتید روی صندلی داغ بنشانید؟

    جزییات زندگی کسی برام جالب نیست
    کلیات زندگیش رو هم حتما همه می دونن، چه لزومی داره با یاداوری اشتباهاتش ازارش بدم
    اما سوالات زیادی دارم که از پدرم بپرسم
    البته دلم نمی خواد اذیت بشه ولی در حال حاضر نمی تونم مثل یه بازجو باهاش رفتار کنم و سوالاتم رو ازش بپرسم!


    2 بچه من را روزی یک ساعت اگر میامدم ایران نگه می داشتید؟

    بله حتما
    می خوام یه مهد کودک بزنم
    نیست سلامت اعصابم یه چیزی اونورتر از حالت نرماله، اینه که به نگهداری کودکان بی ازار هم علاقمند شدم
    کودکان خانگی !!!
    حشرات موذی !!!!!!!


    3 دوست داشتید در کدوم شهر دنیا زندگی کنید؟

    جام خوبه راحتم
    هیچ جا خونه خود ادم نمیشه


    4 اگر تمام اهداف زندگی شما در وطنتون محقق می شد و تمام اهداف همسرتون در یک کشور دیگه ایا همسرتون رو مجبور به امدن به وطنتون می کردید یا شما می رفتید پیش همسرتون یا از هم جدا می شدید؟

    یکی از بزرگترین اهداف من و همسرم، بودن در کنار همدیگه است، و چون اون اهتمام بیشتری در رسیدن به این هدف داره، به سرعت خودشو میرسونه به من
    (دارم واقعیت رو میگم، بعد صد سال زن گرفتم که مجبور شم بیفتم دنبالش از این کشور به اون کشور )

    مطمئنم هیچوقت این سوال رو اینجوری از همسرتون نمی پرسین
    چون خودتون هم جوابش رو می دونین
    اون در هر صورت غرورش رو حفظ می کنه، شما باید فضایی رو فراهم کنین که یاد بگیره چطوری رضایت شما رو هم جلب کنه

    با همدیگه خوش بگذرونین بابا
    اینجا هم خبری نیست
    ما تو دود و شلوغی و کثیفی هستیم :)
    ملال های زیادی هست دوری شما هم روش :)



    و سوال اخرم اینکه از بین هنرهای موجود در جهان به کدام هنر بیشتر علاقه دارید؟

    شاخه های هنری رو نمیشه خیلی از هم جدا کرد
    ولی من ادبیات رو بیشتر دوست دارم
    چون از جنس کلمه هاست و کلمه ها می تونن بی دردسرتر باشن
    نه به سنگ و اجر نیاز هست نه به کلی ادمو سرمایه انچنانی نه به قرتی بازی و تایید بقیه
    خودتی و خودت
    ارامش بیشتری داری
    فقط وقتی خودت به حدی از ارامش رسیده باشی میتونی حرفی برای گفتن داشته باشی


  14. 8 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 16 اسفند 90)

  15. #108
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت
    سلام ،
    می دیدم توی این چند روز صندلی داغ همش up می شه نگو خارپشت را جیز می کنند.
    آقای خارپشت از اینجا می تونی بقهمی چقدر دشمن داری که می خوان جیزت کنند.

    ما هرچی خوردیم از دوستان خوردیم

    اما سوالات من:

    1- شما که انقدر تنهایی کشیدی چطور ایتقدر رمانتیک بار اومدین؟

    دختر عزیزم
    نیاز، مادر اختراع و چه بسا اکتشافه
    من احساساتم رو کشف کردم هرچند جبر روزگار اون رو در اعماق اقیانوس وجودم دفن کرده بود
    ناملایمات زندگی ، حقارت ها، کمبودها و عقده ها ، همه و همه من رو در مسیر یافتن زیبایی ها رهنمون کردند
    و چه کس خواهد توانست این حدیث مفصل را برای تو بخواند...

    ولی جدی من کی گفتم که خیلی تنهایی کشیدم ؟!
    الان اره ولی قبلاترها یه خونواده ای داشتیم یه برو بیایی داشتیم، خیلی هم بی کس وکار نیستم:(


    2- در مقابل چه مواردی عزت نفست پایین هست؟

    چه سوال خوبی !
    عادت ندارم به سوالات خوب جواب بدم


    3- فکر نمی کنی رشته جغرافیا جزء آرزوهای سرکوب شده ات بوده و نتونستی در اون ادامه تحصیل بدی؟

    نه
    من خیلی در بند مکان نیستم :)
    تاریخ رو ترجیح میدم


    4- اگر ازدواج کردی با یک همسر ایده آل همراه با تمام اون زیبایی هایی که بهش اشاره کردی اگرخدای ناکرده سال اول زندگیتون در یک حادثه همسرتون چشماش رو از دست بده چه کار می کنید؟

    من دقیقا اشاره کردم که منظورم از زیبایی ظاهری، فقط زیبایی چهره و اندام نیست
    احتمالا خیلی سخت خواهد بود
    شاید بعد از مدتی به این وضع عادت کنیم
    اما اینکه دیگه نمی تونیم با هم ارتباط چشمی برقرار کنیم ، از همه چی بدتره


    5- فکر نمی کنید در شما اضداد جمع شده اند؟(چگونه ارزوتون عدم یاد اوری مسواک زدن هست در عین حال مسواک زدن بهتون آرامش می ده.)

    همون دیگه
    وقتی خودت دقیقا داری میری مسواک بزنی و یه نفر دقیقا انجام دادن همون کار رو بهت گوشزد می کنه
    دلت می خواد مسواکتو بکونی توی حلقومت
    منم در دوران کودکی به وفور این حس رو درک کردم
    اینه که الان با از بین رفتن این مانع، احساس ارامشی در مسواک زدن دارم که حتی در نخ دندون هم نیست


    6- فکر نمی کنید خودتون را خیلی درگیر فلسفه جبر واختیار کردید؟

    وات؟!
    قضیه همون مسواکست
    بابا بی خیال
    مادر من ول کرد شما ول کن نیستی !


    7- به راحتی راجع به دیگران نظر می دهید ایا در مقابل، انتقاد پذیر هم هستید یا نه به قول خودتون بوووووق هستید؟

    من خیلی انتقاد پذیر هستم
    یعنی راستشو بخواین مادر نزاییده کسی رو که از من انتقاد کنه
    همیشه یه مشت حرف بی ربط و از سر بغض و کینه تحویلم دادن
    منم چند تا فحش گذاشتم رو حرفاشون و پرت کردم طرف خودشون
    ولی اگه حرف حساب باشه من با جون و دل می پذیرم
    ولی تاحالا حرف حساب نشنیدم
    تازه من خودانتقادی هم دارم
    بعضی وقتا خودمم حرف بی ربط میزنم
    اینه که کارم به خوددرگیری میرسه
    البته با این وجود اصل بر انتقاد هست
    خیلی اصل خوبیست


    8- راجع به سوپر استار بودن توضیح دهید؟

    این سوال امتیازیه ؟


    9- از کی تا به حال با بچه ها به ارامش می رسید؟ نکنه متین این خصوصیت نهفته را آشکار کرده؟

    من بچه هارو دوست دارم
    همیشه دلم می خواست همه بچه هام یا بیشترشون(همون پنج تا) دختر باشن
    اما بعد از اشنایی با متین و سبک زندگیش:)حس میکنم پسرها هم خیلی بد نیستن!


    10- متن های طنزی که می نویسی به خودت چه حسی می ده؟

    قبل از اینکه کسی نظری نداده حسی ندارم
    ولی وقتی کسی بیخودی چیزی رو به خودش می گیره، از نوشتنش پشیمون میشم:(



    11- با این کلمات جمله بسازید :

    یعنی الان ازم می خوای ادا اطوارای این دختری که مثلا رفتم خواستگاریش رو تشریح کنم؟!

    - تنگ ، چشم ، نگاه
    اگر بدون پلک زدن به تنگ ماهی نگاه کنم قطعا چشم هام از کاسه درمیاد

    - نفس نفس ، عصبانی ، گاز

    کسی که دچار گازگرفتگی میشه، با وجود اینکه عصبانی نیست اما نفس نفس میزنه

    - مسیر ، مختصات ، زندگی

    هیچوقت در مسیر عبور موریانه ها زندگی نکنین چون ممکنه مختصات صورتتون رو تغییر بدن !

    - خارپشت ، لاک پشت ، کروکودیل

    خارپشت و لاک پشت، پشت به پشت هم در مقابل کروکودیل قرارگرفتن اما نتونستن کروکودیل رو از پا دربیارن
    (طبیعیه چون خارها تو لاک لاک پشت گیر کرد و به همین سادگی هردوشون ابزار دفاعیشون رو از دست دادن!)


    12- فکر نمی کنی ریزبینی در آقایون باعث آزار همسراشون می شه؟ اگر بله آیا فکری واسه خودت کردی؟یا بهتر بگم برای راحتی همسر آینده ات برنامه تغییر داری؟

    می دونین هیچوقت عادت نداشتم عینک بزنم
    اونی که باید تغییر کنه من نیستم
    ضمن اینکه در زیر بینی، چیزی هست که در درشت بینی نیست
    و تو چه می دانی که ریز بینی چیست ؟!



    ممنون از پاسخ هاتون.


    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    سلامی دوباره.


    سوال:[/color]
    1-یه فرد جوون رو تصور کن که تو سانحه رانندگی صورتش اسیب میبینه (خودش راننده نبوده).اسیب صورتش به حدیه که با جراحی هم درست نمیشه،الان خیلی ناامیده.برای روحیه دادن بهش چی میگی؟

    اوه پسر
    چقدر خوشگل شدی
    حالا همه فکر میکنن بدلکاری !

    اگه دختر باشه :
    مهم نیست بابا
    همه چی که شوهر نیست
    تو میتونی تنهایی دنیا رو عوض کنی، شوهر و بچه هم تو دست بالت نیستن


    2-چرا تو خصوصیات منفیت گفتی رک هستی اما تو تعریف از من گفتی با کسی تعارف ندارم،تو هم سعی کردی اینجوری باشی اما نمیتونی؟فرق رک بودن با تعارف نداشتن چیه؟

    من گفتم صریح نگفتم رک
    منظورم این بود که بدون ابهام و خیلی روشن نظرم رو میگم
    درحالیکه رک بودن به این معناست که بدون در نظر گرفتن احساس طرف مقابل نظر واقعی و احیانا درستت رو بهش بگی
    من در حالت عادی نمی تونم کسی رو از خودم برنجونم و اگه اینکارو بکنم حتما ازش عذرخواهی میکنم
    درحالی که شاید اگه شما بودی نیازی نمی دیدی عذرخواهی کنی
    چون حرف ناحق و نابجایی نزدی ولی شاید همین حرف حق هم باعث ناراحت شدن طرف شده باشه !


    3-برادرت ازدواج کرده؟عمو هم هستی؟؟

    بله، یه دختر خیلی ناز داره


    4-نظرت در مورد قانون جدید که مرد بدون اجازه همسر اول میتونه زن دوم بگیره چیه؟؟ممکنه روزی از این قانون استفاده کنی؟

    حوصله بحث کردن ندارم
    ضمن اینکه ادم از فرداش خبر نداره !


    5-هنوزم اعتقاد داری خارپشت بودن خوبه؟فکر نمیکنی گاهی باید تو زندگی روباه هم بود؟

    من کماکان خارپشتم
    و هر روباهی رو که سر راهم سبز شه له می کنم


    7-اگه با موردی که بهت معرفی کردن ازدواج کنی بعدا احیانا حسرت نمیخوری که شانس یه ازدواج عاشقانه رو از دست دادی؟

    اگه همونی باشه که می خوام قطعا عاشقش میشم
    وقتی حسرت می خورم که اشتباهی عاشق شده باشم و به اشتباهم اصرار کنم
    طبیعتا برای انتخاب درست پشیمونی وجود نداره


    اصلا تو ازدواج با معرفی ممکنه بعدا ادم فکر کنه اگه صبر میکرد شاید با مورد بهتری اشنا میشد؟(چون تو ازدواج با رابطه عاطفی احساس علاقه به طرف هم یه پوئن مثبته)

    نه اصلا هم از این خبرا نیست
    ادم که سنگ نیست
    همونی رو که می خواستم تو خیابون و تو صف نونوایی و تو دانشگاهو تو اتوبوس و از پشت پنجره و تو پارک پیدا کنم و یه دل نه صد دل عاشقش بشم
    حالا مثل بچه ادم و مطمئن از همه چیز، در یه شرایط نسبتا اروم بهش علاقمند میشم
    البته قبول دارم که در پنهانکاری و اضطراب و استرس و حدس و احتمال و بی خوابی و توهم، هیجانی هست که در یه خواستگاری معمولی نیست!
    متاسفانه منم این هیجان رو تجربه کردم
    و چقدر خوب که تجربه کردم واقعا دیگه حسرتشو نمی خورم


    8-اگه تو زندگیت یه وقت با همسرت بحثت بشه و کار به قهر بکشه در حالیکه تو فکر میکنی باعث و مقصر این بحث همسرت بوده اما اون برای اشتی هیچ قدمی برنداره و سرد و بی تفاوت باشه حاضری بری منتشو بکشی یا میذاری قهر ادامه پیدا کنه شاید اون خسته بشه و اشتی کنه؟

    فکر نمی کنم اجازه بدم روابطمون به گونه ای باشه که کسی به قهر کردن فکر کنه
    از قهر کردن متنفرم
    فکر کنم مجبور شم گربه رو دم حجله بکشم !


    (راستی رنگ نوشته هام ابیه،گفتم که حواستون باشه)
    [/font][/color]

    نه من ابی ام نه تو

  16. 12 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 16 اسفند 90)

  17. #109
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    سلام
    خارپشت گرامی چرا من چند وقته احساس می کنم شما رفتی توی لاک خودت؟
    میدونم خارپشت ها لاک ندارند ، ولی دیدی خودشون رو مثل یه توپ کوچولو جمع می کنند و آرام همین جوری می مونند!


    اونموقع که من رفته بودم تو لاک خودم شما کجا بودی ؟
    من تازه از تخم دراومدم !

    چی بگم دیگه تابلو شدم رفت
    زیر چشام گود افتاده
    به خدا من معتاد نیستم

  18. 9 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 16 اسفند 90)

  19. #110
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    با اجازه اقای مدیر ،آقای ابراهیمی
    جهت اطلاع رسانی
    به دلیل استقبال گسترده از جناب خارپشت ،4 روز ایشون یکمی تمدید میشه !یکمیش بماند حالا


    خارپشت جیغ جیغ نکن
    چندروز تحمل کن
    بعدش قول می دم ببرمت بیمارستان سوانح سوختی

  20. 10 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 16 اسفند 90)


 
صفحه 11 از 30 نخستنخست ... 23456789101112131415161718192021 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.