سلام تالار همدردي در نظر سنجي الان سوم شديم در نظر سنجي 3 نفر ديگر راي بدهد تالا ر اول مي شود
سلام الان تالار همدردي نظر سنجي دوم شد 2 نفر ديگر به تالار همدردي راي دهد تالار اول مي شود
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام تالار همدردي در نظر سنجي الان سوم شديم در نظر سنجي 3 نفر ديگر راي بدهد تالا ر اول مي شود
سلام الان تالار همدردي نظر سنجي دوم شد 2 نفر ديگر به تالار همدردي راي دهد تالار اول مي شود
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
شب خوش..........
بابا ما داریم خودمونو می کشیم.....مدیر همدردی خوابیده..
بابا فرشته جون کجایی؟؟؟
بیا که خیلی سر مرزه....
من خیلی رای جمع کردم ..دست دوستان هم درد نکنه ..ولی تنها یک رای دیگه تو دستام دارم که می فرستم ....
دیگه بسته به همت سایر دوستانه ..من همه برگه هامو رو کردم!!!![]()
سارا بانو (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
وای دیگه خسته شدم از بس به این و اون گفتم sms بدین چرا اینجوری شد
رای های ما چرا انقدر با سکته ثبت میشه بابا یعنی چی
این خودمونی چقدر روشون زیاد شده
بابا حداقل 6 تا رای جور کنین دوم بشیم نخوابین تو رو خدا
چیکار کنیم ای خدا ببین چه جور دارن حق ما رو می خورن من از همین الان اعتراض دارم همدردی باید اول میشد رای های ما رو دزدیدن نامردا
بی دل خوابیدی این نماینده های سر صندوقتون خوابن صندوق ها رو جا به جا کردن
این حق ما نبـــــــــــــــــــــــ ــود![]()
baran.68 (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
شب بخیر......
باران جان خودتو اذیت نکن.....
مهم اینه ما می دونیم خودمون اولیم ....مهم اینه که ما همگی تلاش کردیم و تازه تا 8 صبح 7 ساعت مونده پس هنوز امید هست .....
والا من که یک سیم کارتی از ته کیف مامانم پیدا کردم..درستم هست ولی 15 دقیقه دارم می فرستم اصلا نمیاد..
دارم مبارزه می کنم این یک رای بیاد...
ببینم خدا چی می خواد ولی دیگه دست من یکی خالی مونده!!!!
ان شا الله سایر دوستان هم یاری می کنند.......
![]()
سارا بانو (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 1,123 در 399 پست
سلام برو بچ همدردی
دور و بر 11 آن بودم اما به دلایل امنیتی مهمان اومدم ببینم چه خبره،تنهاتون نمیذارم.الانم بقول بچه ها از شوشو اجازه گرفتم بدلیل وضعیت اضطراری![]()
پیش اومده سر بزنم به سایتمون
امیدوارم در حال دیدن خوابای خوب خوب باشین
ما الان تو اون سایت سومیم
اما همه میدونیم که اول اول هستیم
هیچ نظرسنجی با هیچ نتیجه ای نمیتونه همدردی رو ز اون بالا بالا ها بکشه پایین
ما همیشه برنده ایم،حتی اگه آخر بشیم
هیچی از ارزش همدردی کم نمیشه
همه دیدین که بالا رفتن آرا ما باعث شد اون دو تا سایت نمیدونم چی چی بیدار شدن بزور زدن جلو.این اول شدنا ارزش نداره.همون بهتر که مثل اونا اول نشیم.خوشحال باشین
در هر حال جشنمونو میگیریم
اگه اجازه بدین پیشنهاد میدم شنبه جشن بگیریم تا بیشتر دوستان باشن
رئیس ستاد روحیه دهیبه یاران همدردی:مهتاب خانم گل گلاب
lvlahtab (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 1,123 در 399 پست
تبریک
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
تالار همدردي در نظر سنجي سوم شد تبربك مي گويم![]()
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
مهتاب جان ممنون از روحیه دهی ات. این اون چیزیه که الان بهش احتیاج داریم. چون کودک درونمون الان بدجوری تو شوکه! یه هو یه خاطراتی از پارسال براش تداعی شد و...
من که موندم! دیشب خود من کم کم یه 4 -5 تایی علاوه بر قبلی ها رای جمع کردم. هر کدام از بچه ها هم همینو میگفتند حالا این که رهگذرهای سایت هم آراشونو انداخته باشن تو صندوق بماند! ولی همین چند نفر را هم که بر و بچه های خودمون بودند رو حساب کنیم خیلی بیشتر از 20 تا! رای میشه! از لحظه ای که آرا 109 را نشان میداد همه ما شروع کردیم به جمع کردن آرا اما نمیرفت تازه امروز صبح دیدم تفاوت شده بیست تا.
من که همچین انتخاباتی را قبول ندارم. نگاه کنید به نمودار رای خودمونیها و نانو دیزانیها یهو از 6 تا و 8 تا در روز نهم پریدن به 74 و 64 در روز دهم! ما لا اقل نمودار مون یه ریزه معقولتر میزنه: 34 به 46
به هر حال انتخابات تمام شده و نتیجه این انتخابات هم اصلا قرار نبوده ما رو ذوقمرگ کنه یا دپرس. چیزی که مهمه اینه که ما یک درسهایی از این انتخابات بگیریم. ببینید آقای مدیر! به شخصه ازتون خواهش میکنم تشریف بیارید و یه تحلیل روانشناسانه بکنید در این مورد که چطور میشه وقتی یه کاندیدایی اینقدر طرفدار داشته باشه اونهم از نوع پرشور و پر انرژی و اینها هم هر کدام مقادیر زیادی رای برای کاندیدای مربوطه جمع کنند و خلاصه همه پیش بینی ها و نظرسنجی های قبل از انتخابات بگه که کاندیدای مورد نظر رای میاره و روز رای هم از هر کی بپرسی بگه به فرد مورد نظر رای دادم اما یک هو یکی دیگه رای بیاره. فرض کنیم شمارش آرا هم درست! چه اتفاقات دیگری از نظر یک روانشناس میتوانسته این وسط افتاده باشه که یک هو نتیجه را 180 درجه تغییر بدهد؟
این را هم لحاظ کنید که مثلا میگویند تبلیغات انتخاباتی در ساعت 24 امشب پایان میپذیرد و تا 24 ساعت کسی حق تبلیغات از هر نوعی راندارد. اما یکهو شما با چشم خودتان ببینید که آدم های ستاد مقابل درست شب قبل از انتخابات شبانه رفته اند توی روستاها و تا صبح دارند شارژ مجانی توزیع میکنند و میگویند اگر فلانی رای نیاورد دیگر از این بذل و بخشش ها خبری نیست ها!![]()
بی دل (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 1,123 در 399 پست
من گمون کنم آقای مدیرو دزدیدن ناکسا
عزیزان اصلا غم به دلتون راه ندین
ما به اینجور وقایع عادت داشته ایم از قدرم القدما
هر کی یه نگاه به اون سایتا بندازه متوجه میشه کی سرتره
قربون کودک درون همتون برم من
خودم جمعشون میکنم یه مدت روشون کار میکنم.درست میشه.
البته جشنمون سر جاشه
برین تو باغ سفارشاتونو بنویسین
حالا وقتشه برین سراغ صندلی داغ![]()
lvlahtab (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 1,247 در 437 پست
سلام
سوم شدیم . بین اونهمه تالار رتبه خوبیه .
من رفتم به تالار هایی دیگه هم سر زدم باز خودمونیها رو میشه قبول کرد که بازدید کننده زیاد داشتند اما نانوئیها مشکوک میزنن .
بهر حال اینهم گذشت اما من مطمئنم همدردی در آینده یکی از بزرگترین و معتبر ترین و بهترین فرومهای فارسی بشه و شاید تا چند سال دیگه بخش های انگلیسی هم داشته باشه .
خلاصه فارغ از رتبه و ... همدردی سایت محبوب منه و براش آرزوی پیشرفت و هر چه بهتر شدن میکنم .
دست همه شما دوستان گرامی هم درد نکنه .![]()
digitalman (جمعه 15 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)