چی بگه آدم از دست شما جوووووونا 
چرا مسخره میکنید ؟
حالا که یکی از دوستان تجربه و اطلاعاتش رو در اختیار ما میذاره اینجوری سر به سرش میذارید و دستش میندازید ؟؟؟؟؟؟؟ آخه درسته این کارتون ؟
اونوقت ما که میایم واسه خنده پرچم بازی میکنیم و دخترونه پسرونش میکنیم همگی میاین اعتراض میکنید که صلح و صفا و آشتی و فلان ....
نکنید این کارارو خدا سنگتون میکنه و سپس گچتون میکنه
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)