یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش میسپارم به تو از چشم حسود چمنش
گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور دور باد آفت دور فلک از جان و تنش
تشکرشده 45 در 28 پست
یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش میسپارم به تو از چشم حسود چمنش
گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور دور باد آفت دور فلک از جان و تنش
تشکرشده 9 در 4 پست
شب و روز در پي تو من همه جا رو گشتم
يكي گفت غصه نخور اون داره بر مي گرده
زندگي با عشق تو رنگ ديگه داشت برام
رفتي و بدون تو تلخ شده روز و شبام
تشکرشده 45 در 28 پست
مرمرين پله آن غرفه عاج
اي دريغا كه زما بس دور است
لحظه ها را درياب
چشم فردا كور است!
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
تا گمان آيد كه بر تو ظلم رفت
چون ضعيفان شور شكوي مي كني
آفتابي ، ظلم بر تو كي كند ؟
هر چه مي خواهي ز بالا مي كني
تشکرشده 3,584 در 906 پست
يا رب زقناعتم توانگر گردان
وزنور يقين دلم منور گردان
روزي من سوخته سرگردان
بي منت مخلوق ميسر گردان
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
ني بهانه ست اين نه بر پاي ني است
نيست الابانگ پر آن هماي
خود خداي است ،اين همه روپوش چيست ؟
مي كشد اهل خدا را تا خداي
تشکرشده 3,584 در 906 پست
يارب بگشا گره زكارمن زار
رحمي كه زعقل عاجزم درهمه كار
جزدرگه تو كي بودم درگاهي
محروم ازين درم مكن يا غفار
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
روز شد ،اي خاكيان، دزديده ها را رد كنيد
خاك را ملك از كجا ؟حسن از كجا ؟ اي جان من
شب چو شد خورشيد غايب ،اختران لافي زنند
زهره گويد :" آن من دان " ماه گويد :"آن من "
تشکرشده 1,607 در 499 پست
من نگویم که مرا از قفص ازاد کنید
قفسم برده به باغی ودلم شاد کنید
تشکرشده 48 در 27 پست
درد ما را نيست درمان الغياث هجر ما را نيست پايان الغياث
دين و دل بردند و قصد جان کنند الغياث از جور خوبان الغياث
[size=medium]...هر که فکر کند همه میوه ها در همان وقت می رسند که توت فرنگی ، از انگور چیزی نمی داند.. paracelsus [/size]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)