شوخی شوخی با رییس هم بازی؟نکنید،بازی بازی بن می شیدا.
نقل قول دوم از پست بالا.
نوشته اصلی توسط مدیر همدردی
اداره ی جعل اسناد و املاک کشور
کمیسیون نظارت بر کل کل
طبق ماده ی فلان تبصره ی ...
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
شوخی شوخی با رییس هم بازی؟نکنید،بازی بازی بن می شیدا.
نقل قول دوم از پست بالا.
نوشته اصلی توسط مدیر همدردی
اداره ی جعل اسناد و املاک کشور
کمیسیون نظارت بر کل کل
طبق ماده ی فلان تبصره ی ...
paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 20 مهر 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بر گلپسرای تالار همدردی
لطفا خانوما خودشونو قاطی نکنن
از همینجا اعلام ورشکستگی میکنم بنده کلا آس و پاس هستم پس لطفا پیغام و پسغام ندید عیدی بده![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
mobin31080 (یکشنبه 20 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
خاله قزی اذیتم نکن گناه دارما
خوب اون لینک تاپیک بهار به درد هر کی اعصابش خورده می خوره دیگه :)
باشه دقت می کنم از این به بعد می گم برو رو صفحه ام پیام بازدید کننده ها هر چی می خوای بردار بخون
راستی در مورد اون قضیه زن و مرد درون. ناقص نوشته بودم
به نظرم تا جایی که خوندم خوب نیست اصلا که ادم خیلی خیلی زن درونش یا مرد درونش قوی باشه. مثلا میشه مریلین مونرو که همش مردایی سمتش می رفتن که انیمای کمی داشتن زن درونشون کمرنگ بود. طفلی یه عمر هم ازار دید. اخرش هم به جایگاهی که لیاقتش بود و عاشقش بود نرسید اما خوب ماندگار شد. شخصیت خیلی دوست داشتنی ای هم داشته.
مردی هم که زن درونش خیلی کمرنگ باشه فکر می کنم نمی تونه مهربون باشه. نمی تونه عاطفی باشه و نمی تونه درک کنه. واسه همینم خوبی هم خودت هم خانمت. یه وقت بد تعبیر نکنی اون پست منو تو اون تاپیک و یه وقت ناراحتت نکرده باشم
ممنون![]()
khaleghezey (یکشنبه 20 مهر 93), m.reza91 (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
مینوش چقدر لووووووووووووووووووووسی زودم بهت برخورد![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
برنخورد بهم
راستی اون ایده ای که نوشته بودی شرکت بزنی اموزش بدی مجردا رو برای ازدواج و گفتگو کنن با هم خیلی خوبه
:)
- - - Updated - - -
حالا چرا لوس؟؟ :)
terme00 (سه شنبه 22 مهر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
اینقد دیروز گفتم خوب شدم،خوب شدم، بدتر شدم! :(
امروز هم دکترم هم دارومو عوض کرد، از همه بدتر بهم.اسپره داد!
من از اسپره متنفرممیگن از هرچی بدت میاد سرت میاد
![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93), مسافر زمان (دوشنبه 21 مهر 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
میخواستم بیام حالتو بپرسم...
نباید استرس و اضطراب داشته باشی...غذاهای بخارپز و کم روغن مصرف کن...انشاالله به زودی زود خوب میشی
برخی میوه ها و غذاها هستند ریه تو تحریک میکنند به اونایی که حساسی نخور
گلم مراقب خودت باش سرما نخوری چون با کوچکترین سرما خوردگی دوباره همین حالت میشی
بهتره استراحت کنی...
الآنم نگران نباش طبق دستور دکترت داروهاتو مصرف کن![]()
m.reza91 (یکشنبه 20 مهر 93), mobin31080 (دوشنبه 21 مهر 93), parsa1400 (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
بکلو متازون.
نمیدونم واقعا،تاحالا استفاده نکرده بودم، ترسیدم استفاده کنم،ولی اطرافیانم با حرفاشون قانعم کردن استفاده کنم، بعد استفاده کردم ولی زیادم کارایی نداشت :( فقط کمی بهتر شد تونستم غذا بخورم ولی الان دوباره شروع شد.
- - - Updated - - -
مرسی عزیزم :)
اتفاقا چون اصلا نمیتونستم غذا بخورم مامانم بردم دکتر.:(
ولی پیامت مثه حرفای مامانا بود. البته طبیعیه شما هم مامان هستین، هم قراره مامان یک نی نی کوچولو ناز بشین:)
ااااا راستی عیده، عیدتون مبارک
الان که نمیتونم ولی شیرینی هارو همه رو نخورین برای منم کنار بدارین هااا! بعدا بخورم:)
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : یکشنبه 20 مهر 93 در ساعت 22:30
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
سالمترول داد یا سالبتامول؟اسمشو بگو.دختربی خیال.چرا اسپری بدت میاد؟من قبلن قبلنا یه دوره
زدم خنکاش دهنو حال میاره.
terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 20 مهر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
پاییزه جان من لپتاپو گفتم دخترم . با گوشی نمیام خوشم نمیاد گوشی به دست باشم و غفلت منو فرابگیره چون معمولا بین درسها و کارهام یه زمانی رو میذارم بیام یه سر بزنم اینجا و برم (مثلا اگه یه فصلو تموم کردم )بلخره شما هم جز خانواده ام شدید دیگه تو مهمترین مسایل اینجا مشورت می گیرم درصورت لزوم.
با همین لپتاپ هم باید زمان کنترل بشه باور کن یه لحظه که کنترل نمیکنی میبینی یک ساعت گذشته و نشستی پشت کامپیوتر که اگه مفید نباشه ادم تنش می لرزه زمان زبون بسته همینطور گذشت و من کاری نکردم .ولی حالا میشینی درس بخونی مگه زمان میگذره؟ ازینش خوشم میاد
وقتی زمان نمیگذره یعنی بهش اگاهی و داری استفاده می کنی ولی وقتی داری میگی نمیدونم یه روزم چی شد یعنی پریده یعنی چون کار مفیدی نبوده روز کوتاه به نظر اومده
برا همینه تو روز قیامت میگیم انگار یه نصف روز در دنیا بودیم .
برای اینکه به این درد دچار نشم یه آلارم نصب کردم رو لپتاپ که مثلا هر ده دقیقه یه زنگ میزنه و من بیدار میشم اگه خواب باشم .
پاییزه کار زیاده و وقت کم ولی من پارسال اینو نمیدونستم..
خب سخنرانیم تمام شد...
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 21 مهر 93 در ساعت 13:03
fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 21 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), parsa1400 (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 21 مهر 93), مدیرهمدردی (دوشنبه 21 مهر 93), مسافر زمان (دوشنبه 21 مهر 93), بی نهایت (سه شنبه 22 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 21 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)