تشکرشده 2,695 در 688 پست
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
الان گفتیم حسرت داشته های دیگران و نخورین، بده، ممکنه اونا داشته های شما نداشته باشن !!!! باز تو حسرت منو میخوری.
دوست داشتی جای من بودی!
اگه بدونی مسیر دانشگاه تا خونه و چطوری اومدم فقط بخاطریکه قرصم همرام نبود، حتی یه صحنه حس کردم اجلم اومده دیگه نمیرسم.
بعدشم من عاشق بارون و برفم، اوهوکی عمرا جامو باهات عوض کن![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
کی گفته باید شارژت تموم بشه بعد شارژ کنی؟من شارژم آبی بود 1ماه شارژ قهوه ای خریدم.
آسم فصلی داری؟مگه بکلومتازون یا فلوتیکازون مصرف نمی کنی؟وقتی سرد می شه شال کلاه
دستکش خوب خودتو بپوشون.
abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
پس درست تشخیص داده بودم.آسم فصلی داری.آره داروش همینه.فقط حواست باشه،دهانی و
بینی دار.درضمن این دارو کورتنِ بعد از مصرف حتمن آب قرقره کن تا باقی مانده دارو شسته بشه
وگرنه سیستم ایمنی تو گلوت ضعیف می شه باعث آفت و برفک دهان می شه.می تونه با تاثیر روی
حنجره صدا ضخیم بشه.یادت باشه به یکباره مصرفشو قطع نکنی،عوارضش شدیدتر باشه باید پله پله
بری بالا پله پله بیای پایین.با دکترت مشورت کن.
paiize (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 21 مهر 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
اینو نوشتین یاد این افتادم:
یه دبیر ادبیات داشتم سال سوم دبیرستان ،شخصیتشم یه جورایی عرفانی بود ،تو پرانتز بگم بعضی وقتا فرشته اردیبهشت مثه اون میشه؛ بعد تعریف میکرد ،میگفت زیر بارون بودم کنار خیابون ؛ماشینا هم رد میشدند و آب میپاشیدند بهش، یکی از این ماشین خیلی گرونا از جلوش رد میشه ،میگفت یه لحظه گفتم خدایا چرا یکی از اینارو من ندارم؟ ؛بعد راننده ماشیه وایمیسه که دبیر ما رو سوار کنه ؛تا در و باز میکنه میبینه ماشینش برا کسایی طراحی شده که پا ندارند ؛اونوقت میگفت خیلی شرمنده شدم از خواستم.
ویژگی ادماست ؛بعضی وقتا یادمون میره چه چیزایی داریم که شاید بقیه حسرت فقط 10 درصدشو دارند.فقط منفیای خودمون و مثبتای دیگرانو میبینیم. من کارنامم خیلی سیاهه تو این زمینه.
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
fariba s (یکشنبه 20 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93), رزا (شنبه 19 مهر 93)
تشکرشده 1,769 در 422 پست
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), khaleghezey (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
محمد رضا در حال تغییر وجهه اجتماعی از بد به خوببهش نمیاد
ولی اورین برای شروع خوب بود.
بله متاسفانه همینطوره که میگین کارنامه تون سیاه پرکلاغیه حتما به فکر چاره باشید .کمکی ازم برمیاد ؟ تعارف نکنیدا!من کارنامم خیلی سیاهه.
دوستان رمانی داشتم میخوندم گفتم یه قسمت از دیالوگ از شخصیت متوهمش براتون بذارم:
برگرفته از داستان تخیلی " دلفین ها نون بربری را با ساندیس نمیخورند"میخواستم برم ولی دلم سوخت و احساس مسئولیت کردم! دیدم داره دعوا میشه برگشتم وایسم بالا سر تاپیک بالاخره یه مدیریت مردونه ی مقتدر لازمه!!
البته باید بگم با توجه به جدی شدن تاپیک در دو صفحه ی قبلی:
طبق ماده ی فلان تبصره ی بیسار الحاقیه ی بهمان سال نمیدونم چند شوای عالی همدردی ،همینک بنده اعلام میدارم که کلیه ی شکست ها و پیروزی های گذشته در این تاپیک از فروردین 92 تا کنون رسما و قانونا کأن لم یکن اعلام شده و از درجه ی اعتبار ساقط میگردند!
تا فردا صبح حکومت نظامی اعلام میکنم!
البته به جنبه های مثبتشم نگاه کنید!،این که اعتماد به نفس بعضیا داشت زیادتر میشد و این برای جامعه ی بشری خطرناکه! (چه حس بدی دارین الان، درک میکنم !! تجربشو دارم!)
خب اینم ازاین...!
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 23:23
m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
خب اینجور وقتا خودتونو به یه داروخونه برسونید و دارو رو بخرید . بهتره که. یا میتونید به تعداد دو وعده رو همیشه تویه جیب یا کیفتون بذارید(نه برای مصرف اون وعده که بیرونید ؛فقط برای مواقعی که فراموش کردین) و به صورت هفتگی عوضشون کنید که فاسد نشن.
ضمنا،اینم سند رسمیش!،مهر مدیر همدردیم دقت کنید:
امیدوارم با دیدن این سند انکارناپذیر کارتون به آی سی یو بکشه !؛الان همه چی به ضرر شماست !نوشته اصلی توسط مدیر همدردی
بدون شرح :
الان کاربر مهمان از این دو تا پست چه برداشتی میتونه بکنه !!؟ یکم آبروداری کنید خب !!!!!! حالا من یه تشخیص اشتباه دادم شما باید سریع دقیقا زیر همون پست خودتونو معرفی کنین!!!!!!!!!!
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : یکشنبه 20 مهر 93 در ساعت 00:13
paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 20 مهر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
عزززیزم دختر بیخیالماگه بدونی مسیر دانشگاه تا خونه و چطوری اومدم فقط بخاطریکه قرصم همرام نبود، حتی یه صحنه حس کردم اجلم اومده دیگه نمیرسم.بیا بغلم چرا اینطوری شدی اخه قربونت برم !
مگه نمیدونی دل من بی طاقته که اینا رو میگی ؟اشکمم که اماده ریختنه
ولی من همیشه یاد این جمله ام" ما انسان را در رنج افریدیم" پس غصه نخورین.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
نه بابا! زیادناراحت نشین:))
من الان بهترم، تقصیر خودم بود،اون موقعی تازه از دانشگاه اومده بودم، تا اومدم قرصمو خوردم،خب طول میکشید تا اثر کنه!
ولی ببخشید دیگه نمیگم، اینو گفتم به آبی بیکران عزیز، که حسرت نخوره، همچین خوش هم نمیگذره:)
کلا همیشه عادت داریم قدر داشته های خودمونو ندونیم و حسرت داشته های دیگرانو بخوریم، غافل از اینکه خیلیا هستن در حال حسرت خوردن داشته های ما هستن.
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)