به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 103 از 139 نخستنخست ... 35363738393949596979899100101102103104105106107108109110111112113123133 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,021 تا 1,030 , از مجموع 1389

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام نیلوفر ... مرسی از دعای قشنگت و آمین

    اومدم دعای آقای باغبان را بردارم ... ناراحت شدم که دیر رسیدم. اما دعای شما را که خوندم دیدم از جنس آرامشه ... همونی که می خواستم

    منم برای نفر بعد دعا می کنم که ... نذار حس آرامشش گم بشه
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : شنبه 13 آبان 96 در ساعت 23:27

  2. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 13 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), نیلوفر:-) (یکشنبه 14 آبان 96), باغبان (یکشنبه 14 آبان 96), صبا_2009 (شنبه 13 آبان 96)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    ممنون از همگی دوستان.

    برای نفر بعد دعا می کنم که تو دوراهی ها به مسیر صحیح هدایت بشه.

  4. 5 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 14 آبان 96), miss seven (شنبه 13 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), نیلوفر:-) (یکشنبه 14 آبان 96), باغبان (یکشنبه 14 آبان 96)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آبان 96 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1396-7-18
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    315
    سطح
    6
    Points: 315, Level: 6
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    ممنون از همگی دوستان.

    برای نفر بعد دعا می کنم که تو دوراهی ها به مسیر صحیح هدایت بشه.
    چه تاپیک خوبی
    عزیزم مرسی منم تو دوراهی هستم این دعا مناسب منه
    برای نفر بعد دعا میکنم مزدوج بشه یه ازدواج عالی و پر از حس آرامش
    ویرایش توسط اركیده : دوشنبه 15 آبان 96 در ساعت 11:51 دلیل: .

  6. 4 کاربر از پست مفید اركیده تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 17 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96), شمیم الزهرا (چهارشنبه 17 آبان 96)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اركیده نمایش پست ها
    چه تاپیک خوبی
    عزیزم مرسی منم تو دوراهی هستم این دعا مناسب منه
    برای نفر بعد دعا میکنم مزدوج بشه یه ازدواج عالی و پر از حس آرامش
    سلام حالم خوب نبود گفتم بیام همدردی که این تایپیکو دیدم و با کلی خوشحالی پست آخرشو نگاه کردم... و قیافم این شکلی شد دعای من که پرید! لاااقل واسه نفر بعدی دعا کنم!
    دعا میکنم برات نفر بعدی که طعم شیرین بندگی خدا رو بچشی و همیشه خدا ازت راضی باشی

  8. 4 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    maryam123 (جمعه 19 آبان 96), miss seven (چهارشنبه 17 آبان 96), بی نهایت (چهارشنبه 17 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام وقتتون بخیر و خوبی

    خیلی ممنونم شمیم زهرا مهربون از دعای خوبتون ،،، چه دعایی از این بالاتر که خدا از آدم راضی باشه ؟
    تشکر میکنم

    دعای خیر برای نفر بعد :

    ان شاءالله یه اتفاق خیلی خوب و پر خیر و برکت تو زندگیت اتفاق بیفته و از ته دل شاد بشی

  10. 5 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    maryam123 (جمعه 19 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 17 آبان 96), بی نهایت (چهارشنبه 17 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط قلب تپنده زندگی نمایش پست ها
    سلام وقتتون بخیر و خوبی

    خیلی ممنونم شمیم زهرا مهربون از دعای خوبتون ،،، چه دعایی از این بالاتر که خدا از آدم راضی باشه ؟
    تشکر میکنم

    دعای خیر برای نفر بعد :

    ان شاءالله یه اتفاق خیلی خوب و پر خیر و برکت تو زندگیت اتفاق بیفته و از ته دل شاد بشی
    الهی امییییییییین

    ان شاالله دعای خوبت سون جان در حقم مستجاب بشه ک از قلب پاک ات میاد

    برای نفر بعد دعا میکنم

    به حق این شب عزیز خدا توفیق درک حکمتش رو بهش عطا کنه و تسلیم رضای خدا باشه

    تا ارامش رو با بند بند وجودش حس کنه

  12. 4 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    maryam123 (جمعه 19 آبان 96), miss seven (جمعه 19 آبان 96), بی نهایت (چهارشنبه 17 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط قلب تپنده زندگی نمایش پست ها

    ان شاءالله یه اتفاق خیلی خوب و پر خیر و برکت تو زندگیت اتفاق بیفته و از ته دل شاد بشی
    سلااااااااام سون جان

    نگفته بودی مستجاب الدعوه ای...

    ی اتفاق خوب ...پیاده روی جا ماندگان کربلا...به سمت حرم شاه عبدالعظیم تو روز اربعین

    خیر
    برکت
    شادی
    حس خوب
    همه چی توش بود

    شب اش ساعت 11 تازه فهمیدم همچین برنامه ای هم هست.......یعنی با اینکه تهران زندگی میکنم

    تا حالا نشنیده بودم....یهو ی متنی تو تلویزیون به چشم خورد و ...رفتم اینترنت که مطمئن شم همچین برنامه ای صحت داره.....
    صبح ساعت 6.5 حرکت!!!!!!هوا تاریکه اخه!!!!!!پیاده !!!!!!این همه راه!!!!!!الکی نباشه؟؟؟
    حالا ترس مخالفت خانوادم و ....حالا چه جوری میرن و !!!!!میشه من اگه خسته شدم یکی منو سوار ماشینش کنه؟!!
    مگه میشه و !!!!فلج نشم بعدش و؟؟!!!

    اخرش و بگم ک صبح اربعین ساعت 6 جلوی مسجدی بودم ک قرار بود قدم قدم بریم سمت حرم...



    خییییلی به یادت بودم سون جان...لایق باشم دعاگوی تو و بچه های همدردی هم بودم....

    مریم خانوم ممنونم ار دعای خوبتون دیروز منم می گفتم خدا جون بگو می خوای من چه جوری باشم

    من همونجوری باشم...شکرت که تو خدای منی

    پ.ن

    خانواده من خیلی اهل زیارت و امامزاده رفتن نیستن در کل البته ....برای همین من انگشت شمار

    تا حالا زیارت رفتم اونم بیشتر یا تنها یا با دوستی... امسال برای اولین بار دلم کربلا خواست اونم پیاده

    ولی خیلی امید نداشتم ی لحظه اومد به ذهنم و رفت...میدونسنم همون موقع پی اش و میگرفتم

    بعدشم میگفتم تمامی عتبات عالیات خصوصا مکه معظمه و مدینه منوره

    اونم به همراهی محرمم اقای همسری
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : جمعه 19 آبان 96 در ساعت 12:20

  14. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 19 آبان 96), گیسو کمند (سه شنبه 30 آبان 96), نیلوفر:-) (سه شنبه 30 آبان 96), المای (سه شنبه 30 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96), تمنای دل (یکشنبه 21 آبان 96)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    الهی آمین

    ممنون از دعای خوبتون

    برای نفر بعد دعا می کنم که ،

    خدایا ذهنش وافکارش را به جهان هستی و آدم های اطرافش زیبا و مثبت تر از همیشه کن و او را از رنج بدبینی های هر چند اندکش برهان.

  16. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    maryam123 (جمعه 19 آبان 96), miss seven (جمعه 19 آبان 96), الهه زیبایی ها (جمعه 19 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    سلام.ممنون بی نهایت جان

    منم برای نفر بعد دعا میکنم:

    إِلَهِی کَفَى بِی عِزّاً أَنْ أَکُونَ لَکَ عَبْداً وَ کَفَى بِی فَخْراً أَنْ تَکُونَ لِی رَبّاً أَنْتَ کَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِی کَمَا تُحِب‏
    اى خدا مرا این عزت بس که بنده تو باشم و این فخرم بس که پروردگارم تو باشى تو آنچنانى که من دوست دارم پس مرا آنسان که مى‏خواهى بگردان
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  18. 7 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 19 آبان 96), گیسو کمند (سه شنبه 30 آبان 96), نیلوفر:-) (سه شنبه 30 آبان 96), الهه زیبایی ها (جمعه 19 آبان 96), المای (سه شنبه 30 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96), تمنای دل (یکشنبه 21 آبان 96)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    عه یادم رفت برای نفر بعد دعا کنم

    کوچه باغ هایت پر موسیقی خدا

  20. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 19 آبان 96), گیسو کمند (سه شنبه 30 آبان 96), نیلوفر:-) (سه شنبه 30 آبان 96), المای (سه شنبه 30 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96), تمنای دل (یکشنبه 21 آبان 96)


 
صفحه 103 از 139 نخستنخست ... 35363738393949596979899100101102103104105106107108109110111112113123133 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.