سلام نیلوفر ... مرسی از دعای قشنگت و آمین
اومدم دعای آقای باغبان را بردارم ... ناراحت شدم که دیر رسیدم. اما دعای شما را که خوندم دیدم از جنس آرامشه ... همونی که می خواستم
منم برای نفر بعد دعا می کنم که ... نذار حس آرامشش گم بشه![]()
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سلام نیلوفر ... مرسی از دعای قشنگت و آمین
اومدم دعای آقای باغبان را بردارم ... ناراحت شدم که دیر رسیدم. اما دعای شما را که خوندم دیدم از جنس آرامشه ... همونی که می خواستم
منم برای نفر بعد دعا می کنم که ... نذار حس آرامشش گم بشه![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : شنبه 13 آبان 96 در ساعت 23:27
miss seven (شنبه 13 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), نیلوفر:-) (یکشنبه 14 آبان 96), باغبان (یکشنبه 14 آبان 96), صبا_2009 (شنبه 13 آبان 96)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
ممنون از همگی دوستان.
برای نفر بعد دعا می کنم که تو دوراهی ها به مسیر صحیح هدایت بشه.![]()
maryam123 (یکشنبه 14 آبان 96), miss seven (شنبه 13 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), نیلوفر:-) (یکشنبه 14 آبان 96), باغبان (یکشنبه 14 آبان 96)
تشکرشده 23 در 12 پست
miss seven (چهارشنبه 17 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96), شمیم الزهرا (چهارشنبه 17 آبان 96)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
maryam123 (جمعه 19 آبان 96), miss seven (چهارشنبه 17 آبان 96), بی نهایت (چهارشنبه 17 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام وقتتون بخیر و خوبی
خیلی ممنونم شمیم زهرا مهربون از دعای خوبتون ،،، چه دعایی از این بالاتر که خدا از آدم راضی باشه ؟
تشکر میکنم
دعای خیر برای نفر بعد :
ان شاءالله یه اتفاق خیلی خوب و پر خیر و برکت تو زندگیت اتفاق بیفته و از ته دل شاد بشی![]()
maryam123 (جمعه 19 آبان 96), nasimmng (شنبه 11 آذر 96), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 17 آبان 96), بی نهایت (چهارشنبه 17 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
maryam123 (جمعه 19 آبان 96), miss seven (جمعه 19 آبان 96), بی نهایت (چهارشنبه 17 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلااااااااام سون جان
نگفته بودی مستجاب الدعوه ای...
ی اتفاق خوب ...پیاده روی جا ماندگان کربلا...به سمت حرم شاه عبدالعظیم تو روز اربعین
خیر
برکت
شادی
حس خوب
همه چی توش بود
شب اش ساعت 11 تازه فهمیدم همچین برنامه ای هم هست.......یعنی با اینکه تهران زندگی میکنم
تا حالا نشنیده بودم....یهو ی متنی تو تلویزیون به چشم خورد و ...رفتم اینترنت که مطمئن شم همچین برنامه ای صحت داره.....
صبح ساعت 6.5 حرکت!!!!!!هوا تاریکه اخه!!!!!!پیاده !!!!!!این همه راه!!!!!!الکی نباشه؟؟؟
حالا ترس مخالفت خانوادم و ....حالا چه جوری میرن و !!!!!میشه من اگه خسته شدم یکی منو سوار ماشینش کنه؟!!
مگه میشه و !!!!فلج نشم بعدش و؟؟!!!
اخرش و بگم ک صبح اربعین ساعت 6 جلوی مسجدی بودم ک قرار بود قدم قدم بریم سمت حرم...
خییییلی به یادت بودم سون جان...لایق باشم دعاگوی تو و بچه های همدردی هم بودم....
مریم خانوم ممنونم ار دعای خوبتون دیروز منم می گفتم خدا جون بگو می خوای من چه جوری باشم
من همونجوری باشم...شکرت که تو خدای منی
پ.ن
خانواده من خیلی اهل زیارت و امامزاده رفتن نیستن در کل البته ....برای همین من انگشت شمار
تا حالا زیارت رفتم اونم بیشتر یا تنها یا با دوستی... امسال برای اولین بار دلم کربلا خواست اونم پیاده
ولی خیلی امید نداشتم ی لحظه اومد به ذهنم و رفت...میدونسنم همون موقع پی اش و میگرفتم
بعدشم میگفتم تمامی عتبات عالیات خصوصا مکه معظمه و مدینه منوره
اونم به همراهی محرمم اقای همسری![]()
ویرایش توسط الهه زیبایی ها : جمعه 19 آبان 96 در ساعت 12:20
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
الهی آمین
ممنون از دعای خوبتون
برای نفر بعد دعا می کنم که ،
خدایا ذهنش وافکارش را به جهان هستی و آدم های اطرافش زیبا و مثبت تر از همیشه کن و او را از رنج بدبینی های هر چند اندکش برهان.
maryam123 (جمعه 19 آبان 96), miss seven (جمعه 19 آبان 96), الهه زیبایی ها (جمعه 19 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام.ممنون بی نهایت جان
منم برای نفر بعد دعا میکنم:
إِلَهِی کَفَى بِی عِزّاً أَنْ أَکُونَ لَکَ عَبْداً وَ کَفَى بِی فَخْراً أَنْ تَکُونَ لِی رَبّاً أَنْتَ کَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِی کَمَا تُحِباى خدا مرا این عزت بس که بنده تو باشم و این فخرم بس که پروردگارم تو باشى تو آنچنانى که من دوست دارم پس مرا آنسان که مىخواهى بگردان
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
miss seven (جمعه 19 آبان 96), گیسو کمند (سه شنبه 30 آبان 96), نیلوفر:-) (سه شنبه 30 آبان 96), الهه زیبایی ها (جمعه 19 آبان 96), المای (سه شنبه 30 آبان 96), باغبان (شنبه 20 آبان 96),تمنای دل(یکشنبه 21 آبان 96)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
عه یادم رفت برای نفر بعد دعا کنم
کوچه باغ هایت پر موسیقی خدا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)