به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 102 از 125 نخستنخست ... 2526272829293949596979899100101102103104105106107108109110111112122 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,011 تا 1,020 , از مجموع 1246

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خخخخخخ الان یاد مدرسه افتادم یه سال که مبصر شده بودم یکی از بچه ها ادیت کرد اسمشو دادم تا حدودی تنبیهش کردن! آخ الان میفهمم چقدر نچسب بودم اون موقع واسه دختره
    چوغولی کردن هم حال میده ها

    اون قدیما مسوول بررسی مشق ها بودم ( اون موقع این پست چه ابهتی هم داشت تازه چقدرم کلاس میذاشتم )

    همه مخش ها رو ریز به ریز بررسی میکردم بعد تو دفترم مینوشتم
    لطف الهی : دوسطر جا گذاشته - ناصری : یک کلمه غلط نوشته - روحی : بد خط نوشته بیچاره روحی - زینالی جلد دفترش پاره شده ...اخرش هم امضا می کردم ملاحظه گردید

    خانم هم به حسابشون می رسید. ...خب چه کنم وظیفمو باید درست انجام می دادم...

    این در حالی بود که من یادم نمیاد تا حالا یک دونه مشق کامل نوشته شده داشته باشم گاهی یک صفحه جا مینداختم گاهی یه بند درمیان مینوشتم بستگی به حالم داشت .
    چند مورد کاملشو تو دفترم داشتم که اون هارو خواهرم برام نوشته بود!!!

    مخصوصا اون درسه بود " شهر ما خانه ما "؟ بدم میومد سه صفحه بود دوصفحه شو نوشتم .

    ازین درس "پست " هم بدم میومد اه اه . امسال که کتاب فارسی دبستان برادر زادمو میدیدم واقعا طراحی زیبایی داشت ولی بهم نچسبید اون قدیمیا نوستالوژی زمان ما ...

    یادمه خیلی باکلاس بودم (تیپ خودشیفتگان)همه بچه ها برا دست بالابردن فقط انگشت اشارشون رو بالا میبردن حرص می خوردم تریپ من دانشجویی بود کلا کف دستمو نشون خانم میدادم . بالاخره همه یاد گرفتن که نباید اشارشونو بالاببرن .

    هــــِی جوانی کجایی

    راستی ارامش برقرار شده ها

    یادتون نره با دوستان مروت با ام رضا مدارا
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    من نمی خوام وارد کل کلتون بشم چون در جریانش نیستم و حوصله در جریان قرار گرفتن هم نداشتم !!در نتیجه گفتم بذار پابرهنه بدوم وسط بحثشون و کل کلشون روخراب کنم آقادلتون آب ب ب ب .......اگه حدس زدید من چه کار می کردم؟؟نه بابا نمی تونید.....آش صبحانه روز جمعه رو بار گذاشتم(وای خواهر باراولمه درست میکنم حتما عالییییی میشه ) دلتون آب ب ب ب.....عجب آشی بشه.....خلاصه حواستون باشه با من کل نندازیددست از پا خطا کنید من یه آشی میپزم براتون یه وجب روغن روش باشه
    دلتون آب ب ب ..... وای داره بوی خوشش خونه رو پرمیکنه....
    راستی من دارم فردا به مدت 3روز می روم سفر...صفحه نذارید پشتم!!!
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  4. 4 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 18 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    فکر نکنید برگشتما ! نه دیگه رفتم کلا! من از بچگیم همیشه تنها بودم ! با یه قلب شکسته ! هی هی هی !
    یه تعداد از وسایلمو جا گذاشته بودم اومدم اونا رو بردارم و برا همیشه برم دیگه!
    یه خبر خوبم میخواستم بهتون بدم و اون اینکه هر کس بتونه با نویسنده ی این پست کاری رو بکنه که با من مظلوم کرد 5 سال اشتراک انجمن آزاد جایزه میگیره ؛ به خصوص روی سخنم با یکی دو نفریه که جدیدا اومدند و روحیاتشونم خیلی خوب به نظر میرسه !ببینم چی کار میکنید دیگه !
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها


    راستی ارامش برقرار شده ها


    یادتون نره با دوستان مروت با ام رضا مدارا
    فکر نمیکردم شاگرد تنبلا در این حد درس خونده باشند که دست و پا شکسته یه مصراع یادشون مونده باشه ! آورین!آورین!


    برای این یکیم سه ساعت انجمن ازاد جایزه در نظر گرفتم!:
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    دختر بیخیال شما دلت به حال این جماعت نسوزه جایی نمیره مال بد بیخ ریش صاحبشه
    مطمئن باش همین پشت ومشتها باز داره نقشهای شومی میکشه

    اگرم بتونید سر نفر اولی رو برام بیارین که دیگه مادام العمر و موروثی به عضویت انجمن آزاد در میاید !!البته سر نفر دومو نیارین به دردم نمیخوره!!


    البته واضحه دیگه داوطلبان باید حتما خانوم باشند حضرات که کاری از دستشون بر نمیاد اگه میومد خودم این کارو میکردم!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  6. 7 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), khaleghezey (جمعه 18 مهر 93), paiize (شنبه 19 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), terme00 (شنبه 19 مهر 93), گوش ماهی (سه شنبه 22 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    ببینید آقامحمدرضا من فقط بخاطر شما توبه ام رو شکستم و اومدم این تاپیک! فقط بخاطر شما ! (منظورم همون پست اولم هست!)
    حالا خواهشا دیگه منو فراموش کنید،متاسفم من به هر شخصی فقط 1بار کمک میکنم، اون یک بار نوبت شما هم سوخت البته اگه شما قدر بدونید و اسمش رو نزارید زیرآبی رفتن!

    و یه چیز دیگه،دخترخانمای اینجا سابقه دل شکستن تو این تاپیک خیلی داشتن،بندگان خدا هم رفتن دیگه پیداشون نشد. یادش بخیر. جناب صابر و روزنه!
    امیدوارم دختران این مرز و بوم با شما این کارو نکنن دیگه!

    ما رفتیم،عزت زیاد

  8. 6 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 18 مهر 93), m.reza91 (جمعه 18 مهر 93), paiize (شنبه 19 مهر 93), terme00 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 18 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    شوخی خوبه ،طنز خوبه!
    باهم خندیدن خوبه!
    اما به هم خندیدن اصلا وابدا خوب نیست

    میگم خوبه حواسمون به شوخی هامون باشه یوقت تیزیش دل کسیو نشکونه!


    البته میدونم همتون میدونین ، اما بعضی وقتا یادآوری داده ها ضرر نداره هیچ , تازه فایده هم داره!بیشتر تثبیت میشه.

    حالا چرا اینارو گفتم، هیچی اتفاقی با یکسری جملاتی مواجه شدم درمورد "راز عشق" یکی از مورداش در این مورد بود:


    راز عشق در خوش مشربی است .
    شوخی با دیگران را فراموش نکن ، در ضمن
    مراقب شوخی هایت هم باش .
    شوخی نا پسند نکن . شوخی باید از روی حسن
    نیت باشد ،نه نیشدار .
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  10. 7 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 18 مهر 93), paiize (شنبه 19 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), terme00 (شنبه 19 مهر 93), فرهنگ 27 (جمعه 18 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 18 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    پشت تریبون >> در ادامه فرمایشات دختر بی خیال باید عرض کنم که

    گاهی مرز بین شوخی و تمسخر به اندازه قدرت تمایز میکروسپ نوریه

    باید خیلی مواظب بود ازش رد نشد.


  12. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 19 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), terme00 (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 18 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    راستی دوستان سوتفاهم نشه
    و یه چیز دیگه،دخترخانمای اینجا سابقه دل شکستن تو این تاپیک خیلی داشتن،بندگان خدا هم رفتن دیگه پیداشون نشد. یادش بخیر. جناب صابر و روزنه!
    امیدوارم دختران این مرز و بوم با شما این کارو نکنن دیگه
    اون وقت ما دل داداش صابر و پدر روزنه! رو شکستیم!شوخی میکنم .
    اول اینکه منظورم از دخترا خودم بودم و باران جون. یه وقت اشتبا ه برداشت نشه. باران جون هم میدونه من چی میگم!
    این دو شخص بزرگواری هم که اسمشونو آوردم دلشون به اون معنایی که شما فکر می کنید نشکست اینجا!!! فقط در رقابت کم آوردن دیگه تاپیک خلوت شد!
    وگرنه خداروشکر ما دل کسی رو اینجا تا حالا نشکستیم...
    دخترا هم منظور خودم بودم!

    راستی جای خیلیا اینجا خالیه...

    خب دیگه همه برن به درساشون برسن.
    منم دیگه جدی خدانگهدار!
    تا دقایقی دیگر البته!

  14. کاربر روبرو از پست مفید reihane_b تشکرکرده است .

    رزا (جمعه 18 مهر 93)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    توی شوخی و مزاح به طبع سلیم مراجعه کنی دستت میاد چی بگی (خطاب به خودم)

    این یه هنره که هم شوخ باشی هم کسی رو ناراحت نکنی و مرزها رو با تعادل حفظش کنی .
    هنره که مقتدر باشی ولی مهربون
    خودتو دوست داشته باشی ولی خودشیفته نباشی

    هنره که همه تضاد ها رو به زیبایی کنار هم جمع بیاری این کماله .

    اینجا هم میتونه تمرین خوبی برای حفظ مرزها باشه .
    جمعه خوبی داشته باشین دوستان گلم

    پ.ن: منکه حالت تهوع دارم باید با یک عدد پسر اشنا بشمخسته ام خدا!!
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  16. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), paiize (شنبه 19 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), شیدا. (جمعه 18 مهر 93)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    دوستان حق با شماست
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  18. 4 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), paiize (شنبه 19 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), شیدا. (جمعه 18 مهر 93)

  19. #10
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    بله. مخصوصا زمانی که همه حرف از کیسه پلاستیگی و گونی و ماشین شهرداری می زدند
    و وقتی شیدا گفت ریختن کیسه پلاستیگی و زباله در آب دریا و اقیانوس مخالف اهداف زیست محیطی هست حناب فرهنگ حس کردند بهشون توهین شده.

    انگار تا اون موقع معنی کیسه و ماشین شهرداری را متوجه نشده بود.

    من خودم گزارش کردم پستم را حذف کردند.
    چون حس کردم تاییدی هست به نوشته های دوستانی که قبلا این حرفها را زدند.
    ولی از این که از لحظه شروع این حرف تا جایی که محمد93 این کیسه ها را انداخت توی دریا، کسی فکر نکرد توهین شده و ....

    با حرفهای فرشته موافقم. خیلی قشنگ توضیح داده.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  20. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), paiize (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 18 مهر 93)


 
صفحه 102 از 125 نخستنخست ... 2526272829293949596979899100101102103104105106107108109110111112122 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.