سلام
ممنون خانم المای گرامی از دعای خوب و قشنگتون ... امیدوارم که این دعا در حق بنده به اجابت برسد.
من هم برای نفر بعد یک بار دیگر دعای خانم المای رو تکرار می کنم:
خداوندا از آنچه در آن گرفتار هست رهایی اش ببخش و برایش گشایشی قرار بده ، گشایشی فوری و نه دیر ، به فضل و مهربانی ات ای مهربان ترین مهربانان... الهی آمین








پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)