یاسای عزیز
تولت مبارک

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
یاسای عزیز
تولت مبارک
بالهای صداقت (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 2,080 در 437 پست
از همه ي دوستان گلم ممنون!
از آقاحامد ، آرياناي عزيز، آقاي فرهنگ، خانم آني (خجالتم دادين) بي دل عزيز (تبريك بود يا تسليت؟!)، دخترمهربون ، شب باروني عزيز، آقاي اريكس، خانم بالهاي صداقت (من عااااااااشق اين عكسم
) ، سارابانو
از همه تشكر ميكنم
شايانا هم كه وظيفه اش بودپس دوست به چه درد ميخوره؟!
بچه ها تو رو خدا ديگه شرمنده نكنيد!
تاريخ انقضا گذشته است ... شوخي بيمزه اي كردم خداييش!
yasa (سه شنبه 17 خرداد 90)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
دوستان گلم همگیتون رو به جشن تولدم دعوت می کنم.
حضورفرماییتون باعث افتخار و مباهات بنده است.
هستی (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
blue sky عزیز
تبریک میگم.
تولدتون مبارک.
عجب کیک قشنگی!
[img][/img]
اینم یه کیک به مناسبت تولدتون.
داملا (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 643 در 136 پست
آسمان آبی عزیزم تولدت مبارک .
pardis81 (چهارشنبه 18 خرداد 90)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
بلو اسکای عزیز
بالهای صداقت (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
آخجون بازم تفلد :)
بلو اسکای عزیز تولدت مبارک
برای خودت و فرزند دلبند ِدر راهت و همسرت، آرزوی یه زندگی موفق و پر از شادی میکنم
دختر مهربون (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
یاسا جان
بلو اسکای نازنین
تولدتان مبارک
در این طلیعه ماه مبارک رجب ، از خدا می خواهم در این آغازین برگ سالی دگر از دفتر عمرتان ، که همنوا با لیلة الرغائب است ، بهترین ها را نصیبتان کند و از عاقبت بخیری که کاملترین خیر است برخوردارتان گرداند
آمیــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــن
.
فرشته مهربان (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
خانم بلواسکای، تولدتون مبارک باشه.
hamed65 (چهارشنبه 18 خرداد 90)
تشکرشده 1,724 در 298 پست
بلواسکای عزیز تولدتون مبارکها باشه
انشالله سال دیگه این موقع نی نی کوچولو بهتون بگه مامانمیگه دیگه!؟
همیشه شاد و برقرار باشین
shayana (جمعه 03 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)