به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 122

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array

    همسرم بیرحمانه کتکم زد میخواهم طلاق بگیرم

    بین منو همسرم بابت فروش خونه ام اختلاف شدیدی افتاد
    بهش گفتم ماشینت رو بفروش با پولش خونه رهن کنیم و اینجا رو میفروشم و پولشو میذارم بانک سودشو میگیریم استفاده میکنیم


    باهام لج کرد و گفت اگر ابنجا رو فروختی حق نداری خونه مادرت بیای و من سرت بلا میارم اجازه نمیدم از خونه بیرون بیای و رفتار و اخلاقم باهات بد میشه اینا همه اش نقشه های پلیده مادرته


    زنگ زد به برادرش جریبان فروش خونه ام رو گفت به گوش پدرشوهرم رسید اومدن خونمون و هزار جور لیچار بارم کردند شوهرم میگه عروستون میخواد باهاتون حرف بزنه اصلا قرار نبود من چیزی بگم خواست منو خراب کنه منم مجبور شدم گفتم

    میخوایم ماشینو بفروشیم و پولشو واسه رهن بدیم وظیفه من نیست مسکن تهیه کنم و میخوام خونمو بفروشم پولشو بزارم بانک از سودش استفاده کنم دیگه از این زندگی بی پولی خسته شدم


    پدرشوهرم گفت من که اجازه نمیدم پسرم خونشو بفروشه تو هم نباید بفروشسی چون خونه تو خونه شوهرتم هست فرقی نداره چه اشکالی داره پدرت خرجتون رو میکشه!!قدر این شوهرت رو بدون اتنقدر اذیتش نکن من نمیذارم ماشینشو بفروشه خودت میخوای خونتو بفروشسی خودتم باید پول رهن رو جورکنی
    شوهرم حرفای پدرشو تأیید میکرد


    بعد از اینکه رفتند من حسابی قاطی بودم بهش گفتم این بود عشق و علاقت؟اعصابم خورد شد حرفای بد بهش زدم گفتم تو وایبر با زنا هستی فکر میکنی نمیدونم با همکارت چه گندبازی دراوردید!!
    عصبانی سد گفت خفه شو منم لبتابشو با پا کوبیدم به پایه فلزی مبل اونم منو تا جون داشت با لوله جاروبرقی کتکم زد و رفت تو حیاط تمام تنم درد میکنه


    منم تبلت و لب تابشو از پنجره انداختم پایین خورد شد.
    پدرم متوجه صدا شد و اومد پایین دنبالم الان خونه پدرم هستم نمیدونم همسرم کدوم گوریه فقط میخوام هر چه زودتر طلاق بگیرم
    به پدرمم گفتم پدرم گفت باشه ولی میدونم جدی نیست و فقط واسه هاطر اینکه آرونم بشم گفته
    ببخشید معلوم نیست چجوری نوشتم حالم خرابه داغونم
    چرا تا برم از زندگیم لذت بلرم همه چی خراب میشه!!

  2. 4 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 16 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), رها68 (دوشنبه 11 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.