سلام دوستان
امروز مصادف با وفات پدربزرگ عزیز بانو دختر بیخیال گرامی هستش.انشاالله بهشت برین جای ایشون باشه
انشاالله ثواب فرستادن صلوات توسط دوستان برسه به پدربزرگ بانو دختر بیخیال گرامی(روز جمعه) مصادف با روز وفات ایشون
انشاالله هرچه بهتر شدن و صمیمی تر شدن رابطه بین بانو she و شوهرشان(روز شنبه)
انشاالله موفقیت در زندگی مشترک بانو 68 paiize گرامی(روز یکشنبه)
انشالله حل مشکل آقا AMIN 1994 گل (روز دوشنبه)
انشاالله یه ازدواج شاد و موفق برای بانو شهراز گل(روز دوشنبه)
انشاالله برای آمرزیده شدن رفتگان بانو صبوری گرامی(روز سه شنبه)
انشاالله عاقبت بخیر و حل شدن مشکل setare sorbi گرامی(روز چهارشنبه)
انشاالله خوشبختی و عاقبت بخیری و حل مشکلاتشون در زندگی بانو fariba s (روز پنج شنبه)
انشاالله حل مشکلات و عاقبت بخیر شدن واحد گرامی(روز جمعه)
انشاالله یه شوهر خوب و فهمیده و مهربان و با شخصیت و پولدار نصیبشون بشه بانو mis-marjan(روز شنبه)
انشاالله هرچه زودتر طعم شیرین مادر شدن را بچشن بانو دريا88 (روز یکشنبه)
انشاالله حل مشکل بانو roseflower و اون آقا پسر گلی هم که میگن یه همسر خوب نصیبشون بشه روز دوشنبه)
انشاالله حل شدن مشکل بانو zendegiye movafagh (روز سه شنبه)
انشاالله قبول شدن توی آزمون ارشد و آرامش قلبی بانو دختر بیخیال (روز چهارشنبه)
انشاالله کاربرای قدیمی سایت همدردی «دلسا، تسوکه(فک کنم الان اونوره آب!!)، نازنین آریایی، بی وفا، محمد-را، زوج همدردی نیما و آکوا، شمیم الزهرا»هرجا هستند شاد و سرحال و موفق باشن (روز پنجشنبه)
هر نفر روزانه 114 تا صلوات بفرسته اگه بیشترم فرستاد چه بهتر روزی 1400 تا صلوات میشه.
من هستم
بانو صبوری
بانو de
بانو دختر بیخیال
جناب asemaneabi222
بانو setare sorbi
جناب AMIN 1994 عزیز
بانو abi bikaran گرامی
بانو مصباح الهدی
جناب Amir_23 عزیز
بانو شهراز گرامی
بانو fariba s گرامی
واحد گرامی
بانو mis-marjan گرامی
آقا .saber. گل
بانو zendegiye movafagh
بانو paiize68 گرامی
و بقیه دوستان که اعلام آمادگی می کنند نیت خواندن 1400 تا صلوات هستش سعیمون را میکنیم به این تعداد برسیم.
با سپاس از همه دوستانی که شرکت کردن نیت اصلی از زدن این تاپیک اینه که همه دوستان شرکت کنند و دهان خودشان را با فرستادن صلوات بر حضرت محمد(ص)و اهل بیت خوشبو و معطر کنند.
نشان بدیم به دوستان عزیز که همه ما انسان هستیم و از خوشحالی دوستانمون خوشحال و با ناراحتی دوستانمون ناراحت میشیم و باهاشون همدلی میکنیم
دوستانی که به هر دلیلی وقت این را ندارند که تعداد 114 تا صلوات بفرستند به نیت 14 معصوم بنظر من بشخصه حتی با فرستادن یک صلوات هم بتوانند مارا همراهی کنند در این مسیر بشخصه از طرف خودم دوستان ازشون تشکر و قدردانی ویژه ای دارم.







پاسخ با نقل قول
ایشالله همیشه در زندگی مشترکشان عشق و محبت و دوست داشتن همراه با احترام متقابل حکمفرما باشه و عاقبت بخیر بشن





علاقه مندی ها (Bookmarks)