کیوان عزیز
پست هایی دارای نکاتی دقیق و ریز رو عنوان میکنن
کلا دید بازی دارن و جا داره همین جا از تلاش و زحمات ایشون تشکر بشه
ممنون کیوان عزیز![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
کیوان عزیز
پست هایی دارای نکاتی دقیق و ریز رو عنوان میکنن
کلا دید بازی دارن و جا داره همین جا از تلاش و زحمات ایشون تشکر بشه
ممنون کیوان عزیز![]()
ویدا@ (سه شنبه 29 فروردین 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
آقا کیوان
بسیار منطقی هستند و بسیار قانون مند
که برای یک مدیر ویژگی بسیار مهم و مثبتی هست.
در تاپیک های مشاوره ای به نکات مهم و خوبی اشاره می کنند و لینک های خوبی رو برای راهنمایی بیشتر معرفی می کنند.
جمله های با محتوا بسیار خوبی ارسال می کنند که درس های زیادی تو اون جملات نفهته است
و تاپیک های پر محتوای اینگونه رو به روز می کنند که باعث می شه این تاپیک ها بیشتر دیده شوند و جملات ارزشمند خاک نخورند.
نازنین آریایی (سه شنبه 29 فروردین 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام وجود این عضو خانم بی دل در تالار چه اثری داشته
خانم بی دل عضو فعا ل تالار همدردی است در تالار فوق ا لعاده خیلی زحمت می کشد خیلی تشکر و قدردانی می کنم تاپیک عا لی در تالار ایجاد می کند مطا لب تاپیک خیلی پر محتوا مفید اموزنده عا لی است ایشان مشاوره در تالار خیلی عا لی است ایشان در تالار به اعضا تالار روحیه خوب می دهد ایشان با اعضا تالار شوخ طبع طنز می گوید تا اعضا تالار روحیه عا لی باشد خانم بی دل با اعضا خوب تالار و مدیران خوب تالار خیلی خوب عا لی صمیمی مهربان است براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم
محمدابراهیمی (سه شنبه 29 فروردین 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
خانوم بی دل بسیار دوست داشتنی و شوخ طبعند و بسیار صادق و رگ گو هستند.
و همچنین باهوش و زیرک هستند و نکته دان!
چشمک (سه شنبه 29 فروردین 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
بی دل عزیز
انرژی زیادی داره و کاملا حضورش حس میشه
با شور و نشاط و طنز خاصش تالار رو به حرکت در میاره
من که خیلی پست هاشو دوست دارم و ازش تشکر میکنم
براش شادی و لبخند آرزومندم
ویدا@ (سه شنبه 29 فروردین 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام وجود این عضو خانم فرشته مهربان در تالار چه اثری داشته
خانم فرشته مهربان مدیری توانا دلسو ز خیر خواه مهربان با تجربه بادانش با علم هستند چند وقت خیلی چیزهایی از ایشان یاد گرفتم چند وقت در تالار از تجربیات در تالار استفاده کردم ایشان شبانه رو ز با قدرت فوق ا لعاده در تالار خیلی زحمت می کشد خیلی تشکر و قدردانی می کنم ایشان مشاوره خیلی عا لی فوق ا لعاده بی نظیر است ایشان بهترین مشاوره هستند ایشان با اعضا تالار خوب مهربان صمیمی هستند ایشان بهترین مدیر تالار است براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم
محمدابراهیمی (چهارشنبه 24 خرداد 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
فرشته مهربان عزیز بسیار دوست داشتنی و بسیار نکته سنج هستند ...
فرشته مهربان در تالار بسیار زحمت می کشند و وجود ایشان حیاتی می باشد و مشاوره های خیلی خوبی می دهند و خیلی خوب راهنمایی می کنند .
من فرصت رو غنیمت می شمارم و از ایشان همینجا تشکر ویژه دارم
فرشته مهربان دوستت داریم![]()
چشمک (سه شنبه 23 خرداد 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
فكر كنم پستهاي فرشته مهربان رو حتما و حتما بايد تو ارامش كامل و با دقت خوند كه نتيجه بده
در مورد من كه اينطوري بوده
اولش ادم جبهه ميگيره ولي بعد ميره و ميخونه و ايندفعه پستهاشون رو بهتر به كار ميبنده
فرشته مهربان مهربونن اما به سبك خودشون,كه يه كم درك كردن اين سبك سخته, يه جاهاييم خط كش از دستشون ميفته و ميشن خود خود فرشته مهربان
به هر حال فرشته مهربان خيلي خيلي مهربان دوستت داريم و لطفا يه كم خود مهربونتون باشين
naghashi (سه شنبه 23 خرداد 91)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام
منم به نوبه خودم از ایشون و زحماتشون تشکر میکنم
خدا قوت
maryam123 (چهارشنبه 24 خرداد 91)
تشکرشده 522 در 149 پست
حضور فرشته مهربون رو در همه تاپیکهایی که دنبال کردم دیدم. حس من این بوده که مثل یک فرشته از راه میرسه و آدم همیشه خیالش راحته که یک فرشته اینجا حضور داره و برای کمک آمادست.
JJ1234 (سه شنبه 23 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)