مهم ترین چیز از نظر من اینه که برای خود خودت زندگی کنی
هیچ کاری رو برای خوشامد دل دیگران و تعریف و تمجید شنیدن انجام ندی(البته من پدر و مادر رو استثنا می کنم و معتقدم هر کاری که به من امر کنند در صورتی که مخالف دینم نباشه و گناهی نداشته باشه ...باید انجام بدم..حتی اگه واقعا دوست نداشته باشم!)
خیلی قشنگه که آدم برای دل خودش زندگی کنه...البته چه قدرهم خوبه که عقل و دل همسو باشند..دیگه نورعلی نوره!!
این برداشت نشه که آقا برو هر کاری دلت خواست بکن!!نه اصلا !!
منظورم اینه که کاری رو انجام بدی که وقتی توی آینه به چشمای خودت نگاه می کنی...بتونی با قاطعیت به خودت بگی:آهان...همینه...آفرررررری !!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)