نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
اجازه ندید پدر و مادر شما به خاطر شما حمایتهی بی مورد کرده و برعکس با تدبیر خود بگذارید وضعیت به گونه ای بشه که همسر شما روی پای خود بایسته و بداند که خودش مسئولیت را به عهده دارد .

هدیه عزیز اول پست ها خیلی از دستت عصبانی شدم و هستم . راه رو اشتباه رفتی دختر خوب . همون طور که من خیلی خیلی اشتباه رفتم. خیلی حرف ها می خواستم بزنم ولی این جمله معنی تمام حرف هایی رو که من می خواستم بزنم داره.
عزیزم تو همسر شوهرتی نه مادرش. لطفا برای شوهرت مادری نکن.