به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 15 نخستنخست 12345678910111213 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 150
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    پس جواب اون همه فکر کردن به اون و سختی و عقب افتادن زندگیم چی میشه 1 سال عمرم تلف شد باید اون بفهمه من چقدر سختی کشیدم شما که جای من نبودید شبا همش به یاد اون چشم میزاشتم اگه این جوری پیش برم یا یه بلایی سر خودم میارم یا اون بعدشم من اصلا نمیتونم با یه دختر دیگه رابطه برقرار کنم که باعث بشه اونو فراموش کنم نمیدونم چرا خجالت میکشم یا بلد نیستم موندم چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
    [size=large]گذشته تلخ @ آينده نا معلوم![/size]

  2. #22
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:28]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    سلام roz_zard
    دوست عزیز سال نو را به شما تبریک عرض می کنم.
    امیدوارم در این سال با انتخابهای جدید، و تغییر جهت هایت، بتوانی سال توام با شادکامی و موفقیتی را داشته باشی.

    من یه پیشنهادی دارم.
    شما در کنترل احساس خود مشکل دارید. اگر دوست داری از این چاله در بیایی، بهتر اینه که عملا در اینجا شروع کنی به تمرین.
    اما تمرین:
    اول اینکه ، سعی کن علاوه بر این تاپیک که ایجاد کردی، به موضوعات مشابه که در انجمن مشاوره ازدواج ایجاد شده بروی و سعی کنی علاوه بر مطالعه آنها، به آنها پاسخ هم بدهی.
    فایده این کار اینست که اول از مشکلت تمرکز زدایی می کنی، ثانیا با دیدن تجارب سایر اعضاء مهارتهای کنترلی ات بالا می رود، و همچنین با دیدن مشکلات دیگران ، میزان شدت مشکل خود را بهتر فهم می کنی.
    و اگر پاسخ سازنده ای هم بدهی، فایده بعدی آن خواهد بود.

    اما مهمترین نتیجه اش اینست که زمان برایت سپری می شود ، در حالیکه که تو به جای خودت، لذتهایت و ...، فرصت می کنی از خودت بیرون بیایی و به دیگران توجه کنی. و اینها روی هم به نام هوش هیجانی خوانده می شوند، اگر دوست داری در مورد نقطه ضعف خودت ( هوش هیجانی) بیشتر بدانید ، می توانید اینجا را کلیک کنید و مقاله« تاثیر هوش هیجانی بر موفقیت » را مطالعه کنید. اما راهکار عملی همین است که توضیح دادم.
    مطمئن باش اگر بخواهی فقط روی احساست پافشاری کنی، نه اینکه دیگر لذتی به دست نمی آوری ، بلکه به مرور دچار رنجهای روز افزونی خواهی شد.
    همچنین اگر چند روزی را با دقت به موضوعات مختلف ما در انجمن آرامش، تجربه های فردی و انجمن افراد خوشخبت توجه کنی، شاید راهکاری قویتری را نیز به دست آوری. فراموش نکن باید خونسرد و صبور باشی. همین طور که سعی کردی تا حالا باشی.

  3. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (یکشنبه 04 فروردین 87)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آذر 87 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1386-11-30
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    4,645
    سطح
    43
    Points: 4,645, Level: 43
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 61 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    نقل قول نوشته اصلی توسط roz_zard
    پس جواب اون همه فکر کردن به اون و سختی و عقب افتادن زندگیم چی میشه 1 سال عمرم تلف شد باید اون بفهمه من چقدر سختی کشیدم شما که جای من نبودید شبا همش به یاد اون چشم میزاشتم اگه این جوری پیش برم یا یه بلایی سر خودم میارم یا اون بعدشم من اصلا نمیتونم با یه دختر دیگه رابطه برقرار کنم که باعث بشه اونو فراموش کنم نمیدونم چرا خجالت میکشم یا بلد نیستم موندم چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
    سلام رز زرد
    ببین منم با بچه ها موافقم
    ان خانم اینطور که معلومه اصلا ادم سالمی نیست و همچین ادمی عشق و علاقه و تعهد و ....براش اهمیت نداره همانطور که تا الان هم همینطور بوده !

    وقتی رفتن این راه به صلاحت نیست بهتره که از ادامه ی ان خودداری کنی
    شما چه واقعا عاشقش باشی (که مطمئنم نیستی )و چه احساس دیگه ای به اون خانم داشته باشی حتی اگر بهش برسی مطمئن باش که پشیمان میشی چون ان ادم لیاقتش را نداره و به نظر من از هیچ لحاظ با هم جور در نمیاید

    خودت هم میگی که یک سال از عمرت تلف شده از این به بعدش را نذار تلف بشه
    از همین الان تلاش کن و راهت را عوض کن
    از ارتباطی که خارج از چهارچوب اخلاقی و شرعی و انسانی است جدا خودداری کن


    عشق هایی کز پی رنگی بود
    عشق نبود عاقبت ننگی بود

  5. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    من دلم ميخواد ولي با اولين ديدنش باز دوباره همه چي يادم ميره و با خودم ميگم دوسم داره چون يه صورت مهربون و خوشگلي داره ولي خيلي دوست دارم يه طلافي سرش در بيارم
    [size=large]گذشته تلخ @ آينده نا معلوم![/size]

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    ميدونيد اخه يه مهربونيهايي به من كرده نميتونم از ياد ببرم من بهش گفتم من نميگم با كس ديگه نباش ولي تا اخر با من بمون اونم ميگه باشه ولي اونم يه مشكلاتي داره كه به من گفته كه دلم براش ميسوزه يه جورايي بهش حق ميدم كه نميتونه خودشو سرگرم من كنه ولي اين فكر و خيال راحتم نميزاره نميگم تقصيير اون نيست ولي تقصيير منم نيست منم توقع دارم
    [size=large]گذشته تلخ @ آينده نا معلوم![/size]

  7. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    خدايا كمكم كن

  8. کاربر روبرو از پست مفید roz_zard تشکرکرده است .

    roz_zard (شنبه 03 فروردین 87)

  9. #27
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:28]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    سلام roz-zard
    به نظر با همه این سختی که می کشی و احساس شدیدی که داری، ولی روز به روز داری قویتر می شی.
    اگر پست های خود را مرور کنی، می توانی قدکشیدن و رشد خود را به مرور متوجه شوی. این اتفاقی بسیار بزرگ است.
    هر فردی همانطور که از نظر جسمی به مرور و خیلی آهسته آهسته رشد می کند ا زنظر روانی هم به تدریج رشد میکند اگرچه خیلی ظریف و ناپیدا. ولی جالب است که رشد در بعد روانی کاملا به خود فرد بستگی دارد. یعنی وقتی شما تصمیم به تغییر می گیرید، تغییرات شروع می شود البته میزانی هزینه و رنج کشیدن نیز اجتناب ناپذیر است.
    ازتون خواهش می کنم. مقالات مربوط به عشق ، آفت عشق، تفاوت عشق و هوس و روانشناسی عشق را در بخش مشاوره ازدواج سایت همدردیwww.hamdardi.com مطالعه فرمائید.
    همچنین به انجمن آرامش و موسیقی و آرامش در تالار همدردی نیز مراجعه کن.
    این رنج شما به مرور کاهش می یابد. اما به شرطی که به ذهن و روحت این اجازه را بدهی که به غیر از این خانم گاهی به چیزهایی که در انجمن های این تالار می بینی نیز فکر کنی.
    من تصور می کنم. شما رو به جلو حرکت می کنید. خدا هم حتما کمکتان خواهد کرد.
    شاد باشید.

  10. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    اين دفعه ديدمش بهش چي بگم بفهمه خيلي از دستش ناراحتم

  11. کاربر روبرو از پست مفید roz_zard تشکرکرده است .

    roz_zard (یکشنبه 04 فروردین 87)

  12. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    اخه يه مقدار پول ازش قرضي گرفته بودم بايد ببرم بهش بدم

  13. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 اسفند 87 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1386-12-08
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,840
    سطح
    39
    Points: 3,840, Level: 39
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    می دونم تحملشو نداری که ازش دل بکنی اما این کار رو بکن و به فکر زندگی و جوانی خودت باش اولش برات سخت می شه اما بعدا می فهمی که خوب شده که ازش جدا شدی اگه این جریان رو ادامه بدی عواقب بدی رو تجربه خواهی کرد

  14. کاربر روبرو از پست مفید shokaran تشکرکرده است .

    shokaran (شنبه 03 فروردین 87)


 
صفحه 3 از 15 نخستنخست 12345678910111213 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.