سلام ورودتان را به تالار همدردي خوش مي گويم.
شما مي توانيد يه كمي بر اعصابتان مسلط باشيد و تمامي سوال دوستان را جواب دهيد تا دوستان بتوانند يه راهكار درست رو جلوي شما بگذارند. يه كمي گنگ صحبت كرديد. شما عقد كرده ايد يا اينكه سر خونه و زندگيتون هستيد؟

شرمنده من تا پيغام گذاشتم شما جواب داديد. به نظر كاملاً رفتارش رو زير نظر بگيريد اگر مطمئن شديد مچش رو بگيريد و خيلي راحت ازش جدا بشويد وگرنه شما هم مشكلي شبيه مشكل آقاي m25teh را پيدا مي كنيد كه نه راه پس داريد و نه راه پيش. طلاق هر چند پديده بدي هست ولي در يه زمانهايي به نفع آدمه. تايپيك آقاي m25teh را بخوانيد فكر مي كنم يه كم مشكلتان شبيه ايشون هست.