سلام ورودتان را به تالار همدردي خوش مي گويم.
شما مي توانيد يه كمي بر اعصابتان مسلط باشيد و تمامي سوال دوستان را جواب دهيد تا دوستان بتوانند يه راهكار درست رو جلوي شما بگذارند. يه كمي گنگ صحبت كرديد. شما عقد كرده ايد يا اينكه سر خونه و زندگيتون هستيد؟
شرمنده من تا پيغام گذاشتم شما جواب داديد. به نظر كاملاً رفتارش رو زير نظر بگيريد اگر مطمئن شديد مچش رو بگيريد و خيلي راحت ازش جدا بشويد وگرنه شما هم مشكلي شبيه مشكل آقاي m25teh را پيدا مي كنيد كه نه راه پس داريد و نه راه پيش. طلاق هر چند پديده بدي هست ولي در يه زمانهايي به نفع آدمه. تايپيك آقاي m25teh را بخوانيد فكر مي كنم يه كم مشكلتان شبيه ايشون هست.










علاقه مندی ها (Bookmarks)