سلام زیبا ده منم از موضوع قشنگت تشکر می کنم تولد من هم11/11/ 64هستم تولدم گذشته امیدوارم دلهای هممون از نو متولد بشه وهر روزمون روز آغاز ما و روز شکفتن ما باشه
تشکرشده 115 در 67 پست
سلام زیبا ده منم از موضوع قشنگت تشکر می کنم تولد من هم11/11/ 64هستم تولدم گذشته امیدوارم دلهای هممون از نو متولد بشه وهر روزمون روز آغاز ما و روز شکفتن ما باشه
تشکرشده 192 در 78 پست
سلام به همه دوستان
من هم متولد 8 / 11/64 هستم .( بهمن )
نامزدم هم متولد 16 / 1 / 60 هستند . ( فروردین )
از همین جا تولدش رو بهش تبریک می گم .
تشکرشده 303 در 128 پست
سلام به همگی
امروز چه قدر مناسبت داریم:D
عید رو که سرجاش تبریک گفتم
اینجا می خوام تولد ها رو تبریک بگم
عرفان و همسفر
تولدتون مبارک![]()
zeinab (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
من هم ضمن تبریک سال 1387 ، تولد عرفان و همسفر را مبارکباد می گویم.
همچنین از عرفان عزیز به خاطر فعالیتهای بسیار سازنده ، متنوع و خلاقانه اشان تشکر می کنم.
بی شک فعالیتهای شما عزیزان در کمک به سایر اعضاء از چشم حضرت حق دور نمی ماند فرموده اند که جزا احسان نیز جز احسان نیست.
مدیرهمدردی (پنجشنبه 01 فروردین 87)
تشکرشده 12 در 8 پست
با عرض سلام
عید رو به همه عزیزان تبریک میگم
منم متولد 10 /1 فروردین
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام
عرفان و همسفر من هم تولدتون رو تبریک می گم .
بهار در بهار شده![]()
تشکرشده 115 در 67 پست
سلام دوستان همدردی آغاز سال خوشگل وسبز بهاری و....تبریک میگم وجودتان هم بهاری وسبز.....شود.تولد همسفر وعرفان هم پیشاپیش تبریک می گم![]()
tina (پنجشنبه 01 فروردین 87)
تشکرشده 328 در 117 پست
سلام به همه دوستان
ورودتون رو به سال 1387 تبریک میگم انشا الله سال خوبی داشته باشید.
عرفان وهمسفر من هم تولدتان را به شما تبریک میگم
همیشه سبز و بهاری باشید.
![]()
termeh (پنجشنبه 01 فروردین 87)
تشکرشده 2,234 در 570 پست
بهار آمد و شمشادها جوان شده اند
پرنده های مهاجر ترانه خوان شده اند [/color]
سلام .
دوستان خوبم همسفر و erfan25 [color=#0000FF]تولدتون مبارک .
زمان تولد شما پر از رنگه ... رنگهای زیبا و پرمعنا .
برایتان زندگی بهاری سرشار از رنگهای غنی و زیبا آرزو می کنم .
همیشه شاداب باشید .
![]()
طاهره (پنجشنبه 01 فروردین 87)
تشکرشده 222 در 118 پست
سلام
من متولد زیباترین ماه سالم
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.کدوم ماه
.
.
.
.
ماه خونه تکونی مله خرید
.
.
.
.
حوت
بله اسفند ماه خرید شب عید
1360.12.8
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)