gh.sana عزيز از بايت راهنمائيتون ممنون
در مورد محل زندگي هم خوب قرار كه در اين فرصت اون روش فكر كنه آخه من كلاً زندگي توي تهران رو رد كردم
با هم خريد نرفتيم ولي ازش پرسيدم و اون هم اينطوري گفت كه قيمت اجناس براش مهم هستن
تشکرشده 8 در 6 پست
gh.sana عزيز از بايت راهنمائيتون ممنون
در مورد محل زندگي هم خوب قرار كه در اين فرصت اون روش فكر كنه آخه من كلاً زندگي توي تهران رو رد كردم
با هم خريد نرفتيم ولي ازش پرسيدم و اون هم اينطوري گفت كه قيمت اجناس براش مهم هستن
rozhin704 (چهارشنبه 30 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)