به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 اسفند 90 [ 12:36]
    تاریخ عضویت
    1388-8-03
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    2,563
    سطح
    30
    Points: 2,563, Level: 30
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صحبت در مورد مسائي جنسي در ابتداي آشنائي

    راستش من و اون آقا از طريق يكي از دوستاي مشترك با هم آشنا شديم به قصد ازدواج ولي از آنجائي كه من دوست دارم قبل از اينكه خانواده ام در مورد طرف مقابلم نظر بدهند خودم نقاط قوت و ضعفش را بشناسم (آخه وقتي خانواده آدم يه چيزي مي گن البته ممكنه درست هم باشه ولي روي تصميمگيري آدم اثر ميذاره) ترجيح دادم قبل از خواستگاري تا حدودي در مورد تفكرات و عقايد و ديدگاهها با هم صحبت كنيم كه كلي هم در اين مورد با هم صحبت كرديم البته تلفني در ضمن قبل از صحبت تلفني ما قيافه هاي همديگر رو هم از روي عكسهائي كه فرستاده بوديم ديديم من يه عكس با روسري و تقريباً بدون آرايش براش فرستاده بودم و اون هم يه عكس از خودش تو محل كارش برام فرستاده بود
    ديروز به پيشنهاد اون و با انتخاب محل و ساعت كه با من بود توي يه كافي شاپ همديگر رو ديديم:
    كه من بسيار ساده بدون آرايش رفتم چون مجبور بودم از محل كارم برم البته خودم زماني رو تعيين كردم كه آرايش نكرده برم كه بهم گفت با قيافه ساده بسيار خوشگلم
    دوم اينكه اون ميخواست دست بده كه من ندادم بعد هم كه ازم پرسيد چرا؟ گفتم خوب بين من و تو هيچي نيست پس لزومي هم نداره كه دست بديم
    بعد هم حدود دو ساعت با هم صحبت كرديم در مورد محل زندگي، خانواده هامون، اخلاقمون وخيلي چيزهاي ديگه
    من يه چيزهائي فهميدم كه مي خوام نظر دوستانم رو بدونم كه چطور در اين موارد ميتونم اطلاعات بيشتري به دست بيارم احساس كردم يه مقدار خساست داره آخه وقتي رفتيم كافي شاپ اولش نشسته بود تا اينكه من گفتم نمي خواي چيزي سفارش بدي و پا شد رفت و سفارش داد و اينكه ميگفت خانوادش از حقوق و درآمدش خبر ندارن و ميگفت بايد بهش هم كمك كنن حتي گفت فيش حقوقيش رو نديدن. من كلاً آدمي هستم كه خيلي خرج ميكنم به تيپ و قيافه ام خيلي ميرسم اون هم خوش تيپ بود ولي قيمت چيزي كه ميخريد براش مهم بود يه چيزي هم در مورد خونه گفت كه با هم مي تونيم بخريم يعني تا حدودي فهميدم كه دوست داره براي حقوق من هم برنامه ريزي كنه من آدمي نيستم كه نخوام حقوقم رو توي زندگي مشتركم خرج كنم ولي دوست دارم اختيارش دست خودم باشه ميشه در اين مورد كمك كنيم چطور بفهمم و اطاعاتم رو كامل كنم
    اختلاف نظرمون بيشتر مربوط به محل زندگيه كه دوست داره بره تهران من هم اصلاً دوست ندارم و دلايلم رو كاملاً منطقي براش توضيح دادم گفتم چون ما كارمون دولتيه انتقالي واقعاً براي دو نفر خيلي سخته، تهران خيلي شلوغه، فرهنگهاي متفاوتي توش زندگي مي كنن، نميشه يه خونه درست و حسابي تهيه كرد در حالي كه تو شهر خودمون ميشه و در نهايت گفتم دوست دارم اينجا باشم يه زندگي خوب داشته باشم و راحت زندگي كنم
    كلاً در مورد خيلي از چيزها با هم تفاهم داريم تحصيلات(هر دومون فوق ليسانس فني هستيم)، اعتقادات مذهبي (تا حدودي من مقيدتر هستم) ظاهر و قيافه تعداد نفرات خانواده هامون اهل يه شهر هستيم حتي بگم ما استخدام رسمي يه وزارتخانه البته با مديريتهاي مختلف هستيم
    بهش هم گفتم دوست ندارم به هم وابسته بشيم آخه خيلي عشقولانه برخورد مي كرد صبحها بهم پيامك ميزد صبح بخير شبا ميگفت شب بخير هي ميگفت عزيزم با اينكه فقط عكسم رو ديده بود ميگفت دلم برات تنگ ميشه كه واقعاً براي من غيرقابل دركه مگه ميشه آدم يكي رو نديده دلش براش تنگ بشه البته يكي از دوستام كه متاهل هم هست ميگه مردا اينجورين خيلي زود ميگن عزيزم و وابسته ميشن
    بنابراين منم گفتم يه فرصت به همديگر بديم تا روي حرفهائي كه زديم فكر كنيم و نتيجه بگيريم كه من هم براي عشقولانه بودن تا روز ولنتاين برا خودمون وقت تعيين كردم
    نميدونم كارم چقدر درس بود ولي به نظر خودم خيلي كار خوبي كردم چون ديشب خيلي راحت خوابيدم
    در ضمن ديشب باز دوباره پيامك داد شب بخير من جواب ندادم صبح هم گفت صبح بخير كه مجبور شدم بگم صبح بخير نميدونم در اين مورد چكار كنم ميشه راهنمائيم كنيد

  2. 2 کاربر از پست مفید rozhin704 تشکرکرده اند .

    rozhin704 (چهارشنبه 30 دی 88)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: صحبت در مورد مسائي جنسي در ابتداي آشنائي

    نقل قول نوشته اصلی توسط rozhin704

    من يه چيزهائي فهميدم كه مي خوام نظر دوستانم رو بدونم كه چطور در اين موارد ميتونم اطلاعات بيشتري به دست بيارم احساس كردم يه مقدار خساست داره آخه وقتي رفتيم كافي شاپ اولش نشسته بود تا اينكه من گفتم نمي خواي چيزي سفارش بدي و پا شد رفت و سفارش داد

    دوست عزيز اين رفتارش براي نتيجه اي كه شما گرفتين خيلي هم عجيب نيستا!!!شايد از استرس يادش رفته بايد سفارش بده يا علت هاي متفاوت ميتونه باعثش بشه....خساست؟بعيد ميدونم كسي در اولين برخورد نتونه اخلاقي مثل خسيس بودن رو كنترل كنه وسوتي به....بيشتر فكر كن....


    و اينكه ميگفت خانوادش از حقوق و درآمدش خبر ندارن و ميگفت بايد بهش هم كمك كنن حتي گفت فيش حقوقيش رو نديدن. من كلاً آدمي هستم كه خيلي خرج ميكنم به تيپ و قيافه ام خيلي ميرسم اون هم خوش تيپ بود ولي قيمت چيزي كه ميخريد براش مهم بود

    اين شد يه چيزي....شما با هم خريد هم رفتين كه ميدوني قيمت اجناس براش مهمه؟البته اين مورد براي همه مهمه ها واسه شما مهم نيست چيو به چه قيمتي ميخري؟

    يه چيزي هم در مورد خونه گفت كه با هم مي تونيم بخريم يعني تا حدودي فهميدم كه دوست داره براي حقوق من هم برنامه ريزي كنه من آدمي نيستم كه نخوام حقوقم رو توي زندگي مشتركم خرج كنم ولي دوست دارم اختيارش دست خودم باشه ميشه در اين مورد كمك كنيم چطور بفهمم و اطاعاتم رو كامل كنم


    راجع به حقوقت از اول تكليفشو روشن كن كه مثلا من نصف حقوقم رو بهت ميدم باقيش دست خودم ميمونه واسه خريد هاي شخصيم....اين خيلي مهمه...نذار روي تمام حقوقت حساب كنه....
    اختلاف نظرمون بيشتر مربوط به محل زندگيه كه دوست داره بره تهران من هم اصلاً دوست ندارم و دلايلم رو كاملاً منطقي براش توضيح دادم گفتم چون ما كارمون دولتيه انتقالي واقعاً براي دو نفر خيلي سخته، تهران خيلي شلوغه، فرهنگهاي متفاوتي توش زندگي مي كنن، نميشه يه خونه درست و حسابي تهيه كرد در حالي كه تو شهر خودمون ميشه و در نهايت گفتم دوست دارم اينجا باشم يه زندگي خوب داشته باشم و راحت زندگي كنم

    در مقابل دلايل شما چي گفت؟قبول كرد؟يا هنوز هم نظر خودشو داره؟


    كلاً در مورد خيلي از چيزها با هم تفاهم داريم تحصيلات(هر دومون فوق ليسانس فني هستيم)، اعتقادات مذهبي (تا حدودي من مقيدتر هستم) ظاهر و قيافه تعداد نفرات خانواده هامون اهل يه شهر هستيم حتي بگم ما استخدام رسمي يه وزارتخانه البته با مديريتهاي مختلف هستيم
    بهش هم گفتم دوست ندارم به هم وابسته بشيم آخه خيلي عشقولانه برخورد مي كرد صبحها بهم پيامك ميزد صبح بخير شبا ميگفت شب بخير هي ميگفت عزيزم با اينكه فقط عكسم رو ديده بود ميگفت دلم برات تنگ ميشه كه واقعاً براي من غيرقابل دركه مگه ميشه آدم يكي رو نديده دلش براش تنگ بشه البته يكي از دوستام كه متاهل هم هست ميگه مردا اينجورين خيلي زود ميگن عزيزم و وابسته ميشن

    برخوردش عجيب نيست!!


    بنابراين منم گفتم يه فرصت به همديگر بديم تا روي حرفهائي كه زديم فكر كنيم و نتيجه بگيريم كه من هم براي عشقولانه بودن تا روز ولنتاين برا خودمون وقت تعيين كردم
    نميدونم كارم چقدر درس بود ولي به نظر خودم خيلي كار خوبي كردم چون ديشب خيلي راحت خوابيدم

    پنجم اسفند روز جشن عشاق یا جشن سپندار مزگان هست فرهنگ پارسي را پاس بدار دوست خوبم

    در ضمن ديشب باز دوباره پيامك داد شب بخير من جواب ندادم صبح هم گفت صبح بخير كه مجبور شدم بگم صبح بخير نميدونم در اين مورد چكار كنم ميشه راهنمائيم كنيد

  4. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (چهارشنبه 30 دی 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روانشناسي رفتاري انواع خانواده ها با کودکان
    توسط ani در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 دی 88, 16:44
  2. ظروف مسي
    توسط parnian1 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 23 آبان 88, 13:10
  3. خوابهاي جنسي همسرم ؟
    توسط بال تكين در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 88, 14:13
  4. براي كارشناسي ارشد روانشناسي باليني ؟؟؟؟؟؟
    توسط صدرا در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 87, 16:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.