سلام خدمت دوستان عزیزم
ممنون از مریم و نقاب و سانا عزیز وقت گذاشتند و بنده را راهنمایی کردن .
ایشون کل جریان زندگی سابق من را که نامزد داشتم را میدونه چون خودم اصلا دوست ندارم چیزی نا گفته بمونه که بعدا تو زندگیم بخواد مشکل ساز بشه .ولی این که من بشینم و با ایشون مرور خاطرات کنم یکم کار سختیه و فکر کنم نتیجه خوبی نداشته باشه (درسته به قول دوستمون خیلی از آقایون براشون مهم نیست ) ولی این کار برای من سخته و با توجه به این که من شناخت زیادی روی ایشون ندارم ممکنه که ناراحت بشه ولی از دیروز تا به حال خیلی پیش خودم این فرد را با فرد سابق مقایسه کردم و خصوصیات خوب و بد را در کنار هم قرار دادم و تا حدودی زیادی به این نتیجه رسیدم که نباید خیلی این موضوع را بزرگ کنم . از طرفی من با این آقا صحبت کردم و از ایشون مدت 2 هفته وقت خواستم تا هم ایشون در مورد من فکر کنند و هم من در مورد ایشون فکر کنم و قرار شد بعد 2 هفته نتیجمون را به هم بگیم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)