به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    خودمم نمیدونم چرا فقط میخوام بدونم هدف اون از این کارا چیه یه روز میگه باهات هستم یه روز پسم میزنه یه روز خوب حرف میزنه یه روز ازم بیزاره من نمیفهمم چه هدفی داره

  2. #42
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 مرداد 89 [ 09:41]
    تاریخ عضویت
    1386-12-02
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    7,153
    سطح
    56
    Points: 7,153, Level: 56
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 275 در 140 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    چرا تو اونو پس نميزني؟
    اصلا تو چه هدفي داري؟
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    من تصمیم گرفتم به کل فراموشش کنم اگر هم زنگ راستشو میگم -میگم دیگه نمیخوام از این بیشتر باهام بازی بشه
    امیدوارم ضربه نخورم چون اگه عشق نیست خیلی علاقه ی شدیدیه از شما هم میخوام کمکم کنید تا فراموشش کنم تا زندگیم بیشتر از این عقب نیوفتاده

  4. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    سلام roz_zard

    خوشحالم که تصمیم گرفتی شرایط رو به نفع خودت عوض کنی ... و حتما می تونی از پسش بر بیای اگر که با تمام وجود بخوای که رها بشی ...

    دوست خوب من ،
    گاهی وابستگی آدمها به دیگران خیلی آزار دهنده است ... مخصوصا اینکه احساس بد و رنج آور پس زده شدن ، دوست داشته نشدن ، گول خوردن و بازیچه شدن ... خودش رو در ورای یک پوشش علاقه و محبت قایم کرده باشه و ما اونقدر بویژه از خودمون (و نه از دیگری ) رنجیده باشیم که بدون اینکه خودمون باور کنیم موجودی دوست داشتنی هستیم ... بخواییم به دیگری ثابت کنیم که موجودی دوست داشتنی هستیم ...

    خیلی رنج آوره که من خودمو دوست نداشته باشم و نتونم خودمو ببخشم اما مدام و در یک تلاش بی نتیجه بخوام به دیگران خلاف اونو ثابت کنم ... چطور می تونم انتظار داشته باشم سایرین ارزشهای منو درک کنن در حالیکه خودم ، ارزشهای خودمو قبول ندارم ...

    پسر خوبم ،
    سعی کن دست از لجاجت با خودت برداری . تو خیلی بیش از اون چیزی که فکر می کنی می ارزی ... خودت رو ارزون به خودت نفروش ... فکر نمی کنی ریشه ی این همه وابستگی در اینه که خودتو دوست نداری ؟... عزیز من حتی اگه در حال حاضر او به هر دلیلی و با هر شرایطی به سمت تو برگرده این ارتباط از طرف تو ترمیم دائمی نخواهد شد چون تو به خودت گیر دادی ...
    رها کن خودت رو از این پیله ای که به دور خودت کشیدی ... به خودت اجازه نفس کشیدن بده ... زندگی رو جور دیگه ای هم می تونی بخوای و جور دیگه ای هم می تونی ببینی ...
    ...
    برگرد به عقب و به همه ی پست ها نگاه کن ... از این همه امید فردای روشنی که بهت داده شده بی اهمیت نگذر ... مطمئنم که موفق می شی ...
    این پست رو دوباره ، سه باره و چند باره بخون :
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=1069&pid=10331#pid10331

    موفق باشی .

  5. کاربر روبرو از پست مفید طاهره تشکرکرده است .

    Hadi99g (چهارشنبه 23 دی 94)

  6. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    دیروز تولدم بود من فکر میکردم بهم زنگ میزنه ولی نزد . این خاطره ها منو ول نمیکنه خدا صبرم بده این روزا سرم شلوغه کارو درس و (صبح ها از ساعت 8 تا 2 سره کارم از ساعت 2 تا 6 هم سر کلاس ) فراموش کردنش خیلی سخته برام باید درکم کنید اگه بازم از اون حرف میزنم یا بهش فکر میکنم ولی من تصمیمو گرفتم . مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی از همتون دوستان

  7. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    دوستان دیگه دارم کم کم فراموشش میکنم یعنی عاقبت اون چی میشه

  8. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    این چه عشقیست که در سر دارم------------تازه چند روز پیش زنگ زده بود بهش گفتم چجوری دلت اومد با من اینکارو کنی گفت خوب من چه کار کنم تو بی جنبه بودی زود دلبسته شدی -----فکر میکنه خیلی بی تقصیره واقعا این ادما یکی مثل خودشون میخوان که فقط بهشون خیانت کنن

  9. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    به نظر شما من چه گناهی کرده بودم بین این هم ادم من گیره این بیوفتم و این قدر ساده باشم دیگه طاقت ندارم بخدا

  10. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    دوستان من هنوز در انتظار يك همدم خوبم كه واقعا دلش با من باشه ولي پيدا نميكنم از عشق اولمم كه شانس نياوردم به نظر شما تنهايي سر كنم بهتر يا با كسي اشنا شم تو اين زمونه نامرد

  11. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من طاقت ندارم------------كمك كنيد راه حلي دارين

    دوستان چند وقتي بود كه ازش خبر نداشتم و ديگه فراموشش كرده بودم و خودمو به چيزاي ديگه سر گرم كرده بودم كه همين چند روز پيش باز به من اس ام اس زد از يه شماره جديد كه انگار خطشو عوض كرده بود منم نفهميدم اونه زنگ زدم همين صداشو شنيدم قطع كردم به نظر شما اون چي تو فكرش ميگذره چرا ازم نميگذره اون كه داشت منو به زور از خودش پس ميزد چرا ول نميكه اصلا دوباره فكرمو بهم ريخت تازه يه پيام داد كه خونمو عوض كردم به نظر شما يعني چي اين كارا


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.