سلام .من در چت با یه پسری اشنا شدم و حدودا 2 .3 ماهه که باهاش ارتباط دارم.مشکل من اینه که اون ادعا میکنه که منو خیلی دوست داره و در واقع قصد ازدواج داره!اون منو ایده ال خودش میدونه اما من هرچی بیشتر باهاش اشنا میشم احساس میکنم به اون کسی که من میخوام شباهت نداره!در واقع من اصلا فکر نمی کردم که اون جدی بگه و واقعا بخواد بیاد خواستگاری..اما واقعا شوخی شوخی قضیه جدی شد.حالا چیزایی که به نظر من خوب نیست اینا س توی یه شهر دیگه زندگی میکنن که از ما خیلی خیلی دوره خوانواده من اصلا نمیتونن یه همچین چیزی رو قبول کنن ..به نظرم خیلی بچه میاد و این احساس به خاطر اینه که تا قبل از من با دختری رابطه احساسی برقرار نکرده بوده..از نظر ظاهری اصلا مورد قبولم نیست....در حال حاضر من مایل به ادامه این رابطه نیستم اما هر بار با اصرار اون رابطمو باهاش قطع نمیکنم.من واقعا نمیخوام با اون ازدواج کنم اما جراتشوندارم که بهش بگم...چون میدونم داغون میشه .اگه الان هم این رابطه رو حفظ کردم فقط و فقط به این خاطره که دلم براش میسوزه .اخه خیلی تنهاست!کمکی که من از شما میخوام اینه که یه راهی بهم نشون بدید که خودش بفهمه ما به درد هم نمیخوریم و با توافق هم رابطمونو قطع کنیم تا ضربه کمتری بخوره.یعنی معایبی که این رابطه داره و عواقب یه ازدواج چتی رو به طور واضح بهم بگید تا منم به اون بگم و به خوبی و خوشی این قضیه فیصله پیدا کنه