سلام منم با نظر reza موافقم میتونی تنهایتو با کتاب خوندن یاد گرفتن نرم افزارهای که کاربرد فراوان دارند مثل فتوشاب و فلش و...... و حتی ساختن یه وبلاگ که حرفهاتو داخل اون بنویسی و خیلی چیزهای دیگه پر کنی به نظر من دوست شدن با همجنس خودت خوبه نه با جنس مخالف هیچ وقت یه دختر نمیتونه با جنس مخالف راحت حرفهاشو در میون بزاره اون هم به عنوان یه دوست و شما چه تضمینی میکنید که اون پس از مدتی از شما سوء استفاده نکنه . و باعث ابروریزی نشه و من چون این چیزها را بین دوستان دیدم به شما به عنوان یه خواهر کوچکتر مگم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)