شاید در تاپیک این دوستمان جای مناسبی برای این بحث نباشد ...میتونی برای مشلکت یه تاپیک جدا باز کنی تا دوستان بهتر بتوانند کمک کنند.نوشته اصلی توسط chashmdarrah
(در یک تاپیک دیگه بحث کردید که نمی تونید با نامزدتان صمیمی باشید )
بهتر بود که همانجا یا در تاپیک دیگه سوالتان را مطرح کنید تا به نتیجه بهتری برسید ...
گاهی اوقات تصمیم به جدایی و یه غذرخواهی،ساده به نظر میاد و گاهی اوقات هم ممنکه بهترین یا بدترین نتیجه را بده ،پس فقط با پرسیدن یه سوال و نگفتن تمام جزییات نمیشه برای 30 ، 40 سال زندگی تصمیم گیری کرد...
گفتن جزییات بیشتر و تمام مواردی که مهم هستند در درستی نتیجه بیشتر کمک می کنه ...البته با توجه به نوشتههای خودتان شما قبلا در باره جدایی فکر کردید و الان دنبال یه تایید هستید ؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)