به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 88 [ 14:43]
    تاریخ عضویت
    1388-10-17
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,293
    سطح
    28
    Points: 2,293, Level: 28
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط alivosogh
    نمیدونم تو حرفاش بهم میگفت دوست داشته اون اولا سر به تنم نباشه نمیدونم
    کم گفته اما بازم دمش گرم . حقت بوده. منم بودم همینا رو بدترشو می گفتم.

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    سلام:

    دوست گرامی من تاپیک ارسالی شما را خواندم و در این راه نقطه نظرات دوست خوب موعود گرامی با توجه به دیدگاه خود ایشان قابل تامل هست ...ولی چند نکته در تاپیک شما ابهام برانگیز است که امکان دادن نظر صحیح را از ما می گیرد...

    1) هرکدام از شما چند سال سن دارید؟
    2)ایشان چه مدت است وارد شرکت شما شدهه و شما در مورد پیشینه وی چقدر تحقیق کرده اید؟
    3) شما بسیار به راحتی از کلمان دختر باز و پسر باز که معنای خوبی در فرهنگ ما ندارند استفاده کردید دیدگاه هر کدام از شما در رابطه با این موضوع چیست؟شفاف بگویید..
    4) آیا شما و یا ایشان قبل از ازدواج با افراد دیگری س.ک.س داشته اید؟
    5)ملاک انتخاب شما چیست؟

    ** و در نهایت یک سوال آیا شما این تاپیک را تنها برای اینکه بدانید وی با شما تماس خواهد گرفت یا نه؟؟!! زدید؟
    آیا این تنها سوال شماست؟

    ببینید با توجه به تعاریف شما اصلا منطقی به نظر نمی رسد..اگر ایشان فرد به اصطلاح open هست که چرا از یک بوسه رنجیدند؟اگر نیست پس چرا شما او را پسر باز صدا می زنید؟
    به نظر منطقی نیست یا اینکه شما همه چیز را کامل تعریف نکردید..
    اگر قصدتان بررسی اینکه این رابطه چگونه پیش برود یا..است این تاپیک باز کردن منطقی است ولی اگر تنها و تنها هدفتان این است که ببینید آیا ایشان با شما تماس می گیرد یا نه که اصلا پاسخ دوستان تالار تنها وقت گذرانی می شود چون ما نه تنها اطلاعات صحیحی از وی نداریم که در دل وی نیستیم..گیریم ما بگوییم به هزار دلیل نمی زند یا برعکس ..هیچ کدام واقعیت مدار نیستند..پاسخ این سوال با صبر کردن چند روزه معلوم می شود...نیازی به مشاوره نیست..ولی اگر ابهام شما در سایر مسائل است لطفا سوالات خود را باز کنید و کامل هم توضیح دهید تا بتوانند دوستان راهنمایی کنند..
    موفق باشید.

  3. 3 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (شنبه 19 دی 88)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    سلام دوستان
    ببخشید
    من هنوز با این دختر در ارتباط بودیم یعنی طوری که خودش گفته بود 60 درصد از حرفامون زده بودیم البته بگم این دختر خیلی حساس بوده وهست تا دیشب همه چی خوب بود تا اینکه من برای کاری رفته بودم کیش به ایشون هم گفتم ایشون هم ارزوی سلامتی برای من کرد اس هم داد گفت زود برگرد دلش تنگ میشه از این حرفها تا اینکه شب ساعت 3 نصفه شب به من زنگ زد من هم نمیتونستم گوشی را بر دارم برای همین جواب ندادم اس داد که نکنه ناقلا با کسی هستی من هم اس دادم چی شد که این فکر را کردی که جواب نداد دوستان نمیدونم چرا این میره تو کار قهر کردن نمیدونم واقعا نمیدونم من هم براش امروز اس دادم که دوسش دارم ولی گمان کنم از لحاظ روحی اماده نیستی و هر وقت آماده شدی بهم زنگ بزن اونم گفت که خوشحالم که شوهرم نشدی خوشحالم که بابا بچه هام نشدی از این حرفها و باهات دیگه کاری ندارم
    دوستان من چگونه میتونم بفهمم که چی تو سر این دختر میگزره میشه کسی بیاد کمکم کنه

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    چرا کسی جوابگو من نیست

  6. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    بعضی وقتها برای بعضی از رفتار ها نمی شه دلیل منطقی پیدا کرد... چون اون انسان اصولاً دارای منطق درستی نیست که اعمالش هم معقول به نظر برسه.... من قدیما با یک خانمی چت می کردم.... باور کن حدود بار 50 آی دی منو پاک میکرد بعدش فرداش اد می کرد... حالا این جور خانمها اگر در دروران عادت ماهیانه قرار داشته باشند که واویلاست چون دیگه اون موقع خودش هم معنی رفتار هاشو نمی فهمه.

  7. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 27 فروردین 90 [ 20:38]
    تاریخ عضویت
    1388-10-06
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,606
    سطح
    37
    Points: 3,606, Level: 37
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    349

    تشکرشده 355 در 151 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    این جور که از عکس العمل های این خانم بر میاد، زیاد هم آدم راحتی نبودن (اون طور که شما گفتید). هم به خاطر عکس العمل بوسه شما می گم؛ هم به خاطر اس ام اسی که دادن. من فکر می کنم جدا از منطق ایشون که حالا قبول دارند چنین روابطی درست هست یا نه، خودشون انسانی بودند که هیچ وقت اهل این جور روابط نبودند. بنابراین منطقا هم بگند روابط قبلی شما براشون مهم نیست، در پس ذهنشون خیلی هم براشون مهمه و همون طور که میبینید دچار سوءظن می شوند. بنابراین من فکر نمی کنم ادامه این رابطه سودی داشته باشه. وگرنه باید یک عمر سوءظن های ایشون (که البته عکس العملی کاملا طبیعی است، چون ایشون در این کشور و با این فرهنگ بزرگ شده اند) را تحمل کنید و ایشون هم زجر بکشند از این همه شک و تردید نسبت به شما و روابط شما.

  8. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    دوستان نمیدونم از کجا شروع کنم
    والا سه روز پیش داشتم باهاش صحبت میکردم که بحث کشید به اینجا که مادرش به من ک داره و میگه که این پسر ازت سو استفاده میکنه از این حرفها
    منم گفتم که اگه مایل هستی من با پدرت صحبت میکنم تا خیالش راحت بشه در ضمن بهش گفتم که 3 ماه دیگه هم میام خواستگاری همین قضیه باعث شد که بحثمون بشه اون میگفت پدرم تو را فقط با خانواده قبول میکنه و اگر تا آخر محرم و صفر نیایی من میرم (پس این چه دوست داشتنی بود) منم ناراحت شدم گفتم دستت درد نکنه قطع کردم الان چند روزه که باهم هیچ ارتباطی نداریم
    میشه یه نظری بدید دارم دیوانه میشم چیکار باید بکنم

  9. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 اسفند 88 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1388-10-24
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    2,477
    سطح
    30
    Points: 2,477, Level: 30
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 27 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    با سلام
    دختری که در سن 29 سالگی قرار داره مطمئنا مساله ازدواج براش خیلی بااهمیته و کوچکترین چیزی که بخواد قضیه رو به سمت دیگه ای ببره باعث نگرانی و اضطراب دختر می شه. با توجه به اینکه شما یکبار بدون اجازه اونو بوسیدین این مساله نگران شدن رو تشدید کرده. البته من کارهای این خانم رو هم قبول ندارم و دلیلش رو هم بهتون می گم.
    اگر ناراحت نمی شید باید بگم که درحال حاضر رابطه شما بیشتر کشش جنسی در اون مطرح هست و پایه و منطق درستی نداره. شما با پیشنهاد زودهنگام ازدواج فرصت شناخت از طرف مقابل رو از خودتون گرفتین و اون دختر مدام می خواد عملی شدن وعده ازدواج شما رو ببینه بدون اینکه فرصت شناخت بوجود بیاد. حالا شناخت به چه درد می خوره؟ به این درد که الان که ایشون با شما تماس نمی گیرن شما مثل مرغ سرکنده بال بال نمی زنید که بعدش می خواد چی بشه! می فهمید در موقعیت ها چه عکس العملی نشون بدید و دیگه از بقیه نمی خواهید رفتارهای اونو براتون تفسیر کنند(البته ببخشید من اینطور صحبت می کنم...فقط جنبه راهنمایی داره)
    حالا من رفتار این دختر رو هم قبول ندارم برای اینکه اون هم همین فرصت شناخت رو از خودش گرفته. بهتر هر دوی شما آرومتر باشید. با همدیگه صداقت داشته باشید و وقت بیشتری رو برای شناخت هم بگذارید تا دچار اینجور سوءتفاهمات نشید. بعد از ازدواج قرار نیست معجزه ای رخ بده. به نظر بنده بهتره خیلی منطقی بنشینید و حرفهاتون و مسیر ارتباطتون رو در جهت شناخت بیشتر قوی کنید. دلیلی نداره این رابطه سست به این سرعت جدی بشه. بخصوص که تمایل شما به روابط فیزیکی زیاد هست سعی کنید در این زمینه خوددارتر باشید و حالا که وعده ازدواج دادید درست در همون مسیر قدم بردارید.
    موفق باشید

  10. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    ممنونم از راهنماییتون
    ولی دوستان من تا حالا 4 دفعه رفتم منت کشی دیگه چقدر برم یکبار هم که شده باید اون بیاد دروغ میگم

  11. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 خرداد 89 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1388-10-22
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,438
    سطح
    29
    Points: 2,438, Level: 29
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    65

    تشکرشده 65 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه کمکم کنید خواهش دارم

    سلام به هم مياين
    ولي چون ايشون سنش بيشتره تجربشم از شما بيشتره
    امكان اينكه سركار باشيدم وجود داره
    و اينكه ايشون با توجه به تجربيات قبليشون دستشون اومده كه پسري كه انقد راحت تو ارتباطش با جنس مخالف برخورد مي كنه بدرد زندگي نمي خوره حداقل تا وقتي اينجوريه
    در مورد قهر ايشون يا خواسته به شما القا كنه كه مثلا الان پاكه !!!
    يا اينكه در مورد شما ديد خوب و متفاوتي داشته كه با اينكارتون شده زهي خيال باطل ( احتمالش زياده )
    يا همون قضيه كلاس گذاشتن كه اگه از الان را بدين تا آخر سواره (ببخشيد انقد رك ميگم )
    شخصا فكر نكنم پي اين قضيه رو بگيره شايدم گرفت.
    موفق باشين


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.