سلام IT_2166
ای کاش ما را فرصت زیر و بمی بود....
متاسفانه فرصت خیلی کمی هست که من پاسخ کاملی به شما بدهم. امیدوارم که خلاصه ای را که می آورم بتونه کمکت کنه:
1 - اصلا نیازی نیست، که شما انرژی روی خانواده ات بگذاری. همین آقای محترم که می خواد بیاد خواستگاری، خودش بقیه کارها را انجام می ده.
2 - خواهشمندم یه کمی وقت بگذار و با دقت مقالات مختلفی در بخش مشاوره ازدواج سایت همدردی قرار داده ام را به دقت مطالعه کن.
مخصوصا مقالات
- اگر چنین هستید صبر کنید ازدواج نکنید.
روانشناسی عشق و
- تفاوت عشق و هوس در روابط دختر و پسر







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)