سلام hadis
خوش آمدی به کلبه همدردی
سال نو را به شما تبریک عرض می کنم.
من و همه اعضاء هم تنها هستیم.
اصلا خدا همه را یکی یکی و تنها خلق کرده است.

اما این ما هستیم که تصمیم می گیریم چگونه تنهایی هایمان را جهت دهیم...

بسم الله...
شما هم مثل من و همه اعضاء.... بیا ، شروع کن... ، یه کمی از خودت بگو، یا اگر دوست نداشتی یه کمی در مورد دیگران که از خودشون گفته اند صحبت کن...
منتظرت هستیم...