از همه دوستا به خاطر جواباشون ممنونم... :-)
شرایطو بهتر کردم...یعنی دیگه حرفی یا بحثی از اون شرایط نیست....چون به قول دوست عزیز هنرمند این مشکلات بیشتر از خیال پردازیای خودم بود...چون حتی وقتی مثلاً واسه خریدم بیرون میرفت میگفتم داره با یکی...
به هر حال از همتون ممنون و سپاس گذارم.