سلام khoda
راستی رابطه ات با پدر و مادرت چگونه هست؟
با خواهر و برادرانت ....
می توانی با اونها در میان بگذاری.....
احساسات پاک ، عشق یا هر چیزی که اسمش را بزاری ، چیز بدی نیست. اما وقتی می خواهد عملیاتی بشود، و یک کاری می خواهی شروع کنی ، برنامه می خواهد. فقط گفتن نیست. این اولین قدم است. و این آتش را داغ تر می کنه، برای مرحله بعد چه اندیشیده ای....
باید بیشتر در مورد آنچه که در ذهنت هست برایمان بگویی. تو که نمی خواهی در سن 16 سالگی به او بگویی دوستت دارم صبر کن، بعدا می خواهم باهات ازدواج کنم. بعد مثله فیلمها 10 تا 15 سال می رویم جلو و حالا شما با شاخه گل می آئید رسما خواستگاری؟
حالا که می خواهی آنچه در خیالات و قلبت نهتفه عملی کنی باید راهکارهای ادامه اش را نیز بدانی. مهم نیست که در اولین گام چگونه به او بگویی دوستش داری. مهم اینست که بعد چی.....







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)