اینها هم من باب مزاح :
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
اینها هم من باب مزاح :
فرشته مهربان (چهارشنبه 16 دی 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
ستاره عزیز ، این طفل معصوم چی به سرش آوردن؟ طفلک خیلی خماره!!!!!
دکتر مهربون " ترو خدا ببین سردسته این باند ضد زن عجب الم شنگه ای تو تالار راه انداخته ها..."
اولا اینقدر شما تبلیغات کردین و فرمانده بازی در آوردین ، تا تونستین یه لشکر از خانمهای محترم رو تحریک کنید بر علیه یه بچه بی زبون !!!! ..... تا تونستید تاختید و دارزدید، دادگاه درست کردید و.... اینها تو تاریخ ثبت میشه.
همیشه همینطور بوده ، وقتی تاریخ از مسیر خودش منحرف میشه که ظالمین با استفاده از ابزار رسانه ، دستگاه حکومت ، وتبلیغاتحقایق رو وارونه جلوه میدن.
این هم اگه اسمش الم شنگه باشه ، معلومه کی راه انداختدش .... بذار عید بشه میرم عروسیش و جبران می کنم![]()
baby (چهارشنبه 16 دی 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
بي بي خان شما هم يه آواتور انتخاب كنيد قضيه ختم به خير بشه ديگه برادر من....تا انتخاب نكنين اين تاپيك ادامه داره ها.از ما گفتن بود![]()
parnian1 (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 165 در 92 پست
در ضمن مدارکش هم موجوده.
محمدصالح (جمعه 01 بهمن 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
بی دل جان من نه قصد نبرد با شما دارم ونه حوصلش رو ،
بعضی دوستان سایت هستند که دوس دارن کل کل کنن و ظاهرا بی زبون تر از من هم پیدا نکردن ، حالا هر دفعه به یه بهونه ، حالا هم که این بهونه آواتالار بنده شده .
شما هم که شدین آتیش بیار این معرکه ، معلومه بدتون هم نمیاد هر از گاهی تحریک هم بکنید من هم که آستانه تحریکم پائینه !!!! یه هو دیدی....
این آواتالار خوبیه ؟؟؟؟؟؟
baby (پنجشنبه 17 دی 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:نوشته اصلی توسط BABY
آقای baby گرامی..با توجه به ارسال بالای شما کاملا عیان است که ما خانم های تالار پیروز شدیم و بالاخره شما دوست عزیز و گرامی تالار آواتور انتخاب کردید!!!!!!
هورا...
من ضمن تبریک این پیروزی به خانم های تالار اعلام می کنم که چون آقای baby تسلیم شدندما دیگه هرگز کل کل نخواهیم کرد و همه این بحث ها مطمئنا تنها بابی جهت افزایش روحیه شادی در تالار بود که امیدوارم دوستان به اصل دوستی ها دقت کنند که حتما می کنند...
نتیجه رای دادگاه صحراییبه قرار زیر است و اصلا امکان اعتراض وجود ندارد:
**متهم ردیف اول:
آقای babyملقب به رئیس باند ضد زن...با توجه به اینکه شما خودتان را تسلیم کردید با یک درجه تخفیف به
1) انتخاب اواتور در اسرع وقت
2)دادن هرچه سریعتر آدرس ایمیل همسر محترمتان جهت روشنگری ایشان
محکوم می شوید و در کنار ان هرشب همسرتان اجازه خواهد داشت به هر طریقی که مایل است خدمتتان برسد...
** متهم ردیف دوم:
آقای کیوان....ملقب به دستیار رئیس با توجه به عدم اظهار پشیمانی و کمک کردن به متهم ردیف اول در راستای اهداف ضد زن ایشان و همچنین ایجاد تاپیک های ضد زن دیگر به خصوص در تاپیک لطیفه های ازدواج و .... بدون تخفیف محکوم به:
1)تصمیم فوری جهت گرفتن زن..
2)اهدا تمام نوه های خود به خانم های تالار
3) اعلام فوری یک معذرت خواهی فوری به عرصه خانم های محترم تالار..
تبصره:در صورت پوزش از عرصه خانم ها همان اختیار یک همسر کافی است و ان شا الله ایشان خود حقوق به حقه خانم ها را احیا خواهد کرد..
** متهم ردیف سوم::
آقای کامران....ملقب به معاون رئیس..با توجه به اینکه به طرز مشکوکی یک هفته به مرخصی رفته و بازگشتند...ایشان با تخفیف محکوم به:
1) گرفتن یک همسر در اسرع وقت
2)منع از فعالیت های ضد زن به مدت 2 ماه!!
** متهم ردیف چهارم:
آقای محمد صالح..که اصلا اینجانب نفهمیدم کی عضو این گروه شدند..چون هنوز اثار زیادی بر جای نگذاشتند فعلا تبرئه می باشند..
(( احکام لازم الاجرا در اسرع وقت))
در نهایت برای اینکه اینجانب خودم محکوم به پست خارج از موضوع نشوم...آواتور های زیر را به جناب baby تقدیم می کنم:
سارا بانو (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
parnian1 (شنبه 19 دی 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
بی دل عزیز
خوشم اومد از نکته بینیتون ، اما Happy شو ننوشتید. (با اون مبارکش معنیش کامل میشه ! Mer 30)
Happy Divorce![]()
baby (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
ای بابا آقای baby شما که دیگه می نخورده مستید!
happy divorce؟!!!!
شما هنوز happy marriage یا happy wedding رو پشت سر گذاشتین که دنبال happy divorce اید؟!!!!
مست مستم ساقیا نا خورده مستم ساقیا
پای خم بشکسته دستم ساقیا
مست مستم مست مستم مست مست
پایکوبی میکنم در جسم و جان دیگری
پای خود را میگذارم در جهان دیگری
ساقیا از خود گسستم ساقیا
مست مستم مست مستم مست مست
بارها من گفته بودم ترک جام و می کنم
گفته بودم ترک می اما نگفتم کی کنم
توبه هایم را شکستم ساقیا
مست مستم مست مستم مست مست
مطربا در نی بزن ساز ملک ری بزن
همچو من پیمانه ای در می بزن
مست از روز الستم ساقیا
مست مستم مست مستم مست مست
این دومی تقدیم به آقا کیوان با اون نوه هاش!
![]()
بی دل (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
این چطوره؟
![]()
بی دل (یکشنبه 27 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)