داش سایتا همیشه مظلوم و بیگناه از اینکه بهت گفتم یه نموره بونه گیر میزنی یک نموره شاکی شدی؟
شووور گیر نیووووردم اماخاطرم میمونه چی گفتی .
چه نفسی ؟به نومزدخودش گفته دیگه . به اهل خیا بون که نگفته ؟
داش سایتا بازم می گم یه جورایی به اسم کسب علوم و روموز دنبال بونه می گردی که به سلامتی این نومزدی غیررسمی رو ختم به خیر کنی !
داش سایتا از اون جا که شریف و پاک ونجیبی گمون نمیکنی در کسب اطلاعات دیر کرد داری .
گیریم بهت گفتن اره داش این دختره خیلی کارش درس نیس اونوقت توچیکار می کنی .یه چند وقتی واسش کلاس توجیهی می ذاری و بعد هم ولش می کنی .
داش سایتا مگیر بهونه که بعدها بهونه دومنت را میگیره.









علاقه مندی ها (Bookmarks)