قطع رابطه واسه چی ؟خواهر و برادرت زدن تو فاز کلاس . تو هم بزن تو فاز بی تفاوتی .بعضی ها همیشه یه چیزی برای ایراد گرفتن دارن .
تشکرشده 2 در 2 پست
قطع رابطه واسه چی ؟خواهر و برادرت زدن تو فاز کلاس . تو هم بزن تو فاز بی تفاوتی .بعضی ها همیشه یه چیزی برای ایراد گرفتن دارن .
شکوفه ی بهاری (پنجشنبه 17 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)